شناسهٔ خبر: 61240 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

یک انتصاب پرحاشیه در انتشارات علمی و فرهنگی/خداحافظی کوثری

با انتصاب یک شخصیت پرحاشیه به سمت مدیرعاملی انتشارات علمی و فرهنگی مسعود کوثری از این موسسه خداحافظی کرد.

یک انتصاب پرحاشیه در انتشارات علمی و فرهنگی/خداحافظی کوثری

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ صبح امروز «شنبه ۱۴ دی ماه» و در سکوت خبری و بدون حضور اصحاب رسانه‌ها در بخش فرهنگی، مراسم تودیع مسعود کوثری از مدیرعاملی مؤسسه انتشارات علمی و فرهنگی و انتصاب نادره رضایی به این سمت برگزار شد.

این انتصاب در حالی رخ می‌دهد که طی روزهای اخیر درباره این انتصاب که گفته شده با دستور مستقیم وزیر کار، رفاه و تأمین اجتماعی صورت پذیرفته است حواشی زیادی برپا بوده است.

نادره رضایی در حالی امروز بر سمتی یکی از بزرگترین مؤسسات نشر ایران معارفه شد که وی یکی از امضا کننده نامه موسوم به ۴۶۶ فعال سیاسی و مدنی به باراک اوباما در حمایت از نامه ۵۵ زندانی سیاسی به شمار می‌رود.

رضایی همچنین به تصریح رسانه‌های مختلف به عنوان مجری مراسم‌های ستاد انتخاباتی حسن روحانی مشغول به کار بوده و از سوی شریعتمداری مدتی را نیز در شرکت ایران‌خودرو به فعالیت مشغول بود. رضایی همچنین به سفارش شریعتمداری مدتی را نیز به عنوان مشاور اجتماعی رئیس سابق سازمان هلال احمر به فعالیت مشغول بود و پس از حضور شریعتمداری در وزارت کار برای حضور در صندلی معاونت وزارت کار نیز انتخاب شده بود که این انتصاب مورد تأیید قرار نگرفت.

این انتخاب بحث برانگیز در حالی امروز صورت پذیرفت و رضایی در سمت تازه معارفه شد که انتشارات علمی و فرهنگی در دوران حضور مسعود کوثری از موقعیت مناسبی در تولید و فروش محصولات فرهنگی بهره می‌برد.

نظر شما