شناسهٔ خبر: 61394 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

۵ مؤسسه آموزش عالی غیر دولتی غیرانتفاعی منحل شد

شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی با لغو مجوز و انحلال ۵ مؤسسه آموزش عالی غیر دولتی غیرانتفاعی موافقت کرد.

۵ مؤسسه آموزش عالی غیر دولتی غیرانتفاعی منحل شد

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ براساس گزارش های مرکز نظارت ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم و سایر مراجع مربوط، شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی در نهصد و هجدهمین نشست خود با لغو مجوز مؤسسات آموزش عالی غیر دولتی غیر انتفاعی ارس و عین القضات در آذربایجان شرقی، زرینه در آذربایجان غربی، مهر اراک در استان مرکزی موافقت کرد.

مقرر شد کلیه خدمات آموزشی و دانشجویی این مؤسسات با هماهنگی دفتر آموزش عالی غیردولتی به مؤسسات واجد شرایط دیگری انتقال یابند.

همچنین این شورا در مصوبه نهصد و هجدهمین نشست خود با انحلال مؤسسه آموزش عالی غیر دولتی غیر انتفاعی ساریان در استان مازندران موافقت کرد و مقرر شد کلیه خدمات آموزشی و دانشجویی آن با هماهنگی دفتر آموزش عالی غیردولتی به مؤسسه واجد شرایط دیگری انتقال یابد.

گفتنی است یکی از وظایف اصلی مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، نظارت و ارزیابی فعالیت مؤسسات و مراکز آموزشی، پژوهشی و فناوری آموزش عالی اعم از دولتی و غیردولتی است که با اتکا به ظرفیت هیأت های استانی و بازدید های میدانی صورت می گیرد و گزارش نظارت و ارزیابی انجام شده در اختیار حوزه های ذی ربط  قرار می گیرد.

نظر شما