شناسهٔ خبر: 61513 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

معرفی نماینده ناشران کودک برای مدیریت در نمایشگاه کتاب

دبیر انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان از معرفی نماینده انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان برای مدیریت این بخش کتاب کودک در نمایشگاه کتاب خبر داد.

معرفی نماینده ناشران کودک برای مدیریت در نمایشگاه کتاب

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ فتح‌الله فروغی دبیر انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان در گفتگویی گفت: انجمن ما برای تعامل و همکاری با نمایشگاه کتاب تهران در دوره پیش‌رو، با وجود بی‌اعتنایی مدیریت نمایشگاه و وزارت ارشاد نسبت به توان مدیریتی ما، در نهایت تصمیم گرفت نماینده خود برای سرپرستی بخش کودک و نوجوان را معرفی کند.

وی افزود: در این‌زمینه روز گذشته نامه‌ای برای رئیس شورای برنامه‌ریزی و اجرایی صنف تنطیم و آقای مسعود گلابی به عنوان نماینده ما معرفی شد.

دبیر انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان در ادامه گفت: طی روزها و ماه‌های اخیر، دیدارهایی با رئیس نمایشگاه کتاب و نیز مشاور اجرایی معاونت فرهنگی داشتیم و خواستار این شده بودیم تا تجربه و توان حرفه‌ای انجمن در شئون مختلف نمایشگاه اعم از شورای سیاست‌گذاری و کمیته‌های مرتبط مورد توجه قرار بگیرد که متأسفانه این موضوع مورد پذیرش و توجه قرار نگرفت.

وی در پایان گفت: با وجود این‌که این‌مساله از سوی انجمن پذیرفته نبود، اما در نهایت تصمیم گرفتیم برای همدلی با مجموعه نمایشگاه و مخاطبان آن اقدام به معرفی نماینده خود برای مدیریت بخش کودک و نوجوان کنیم.

نظر شما