شناسهٔ خبر: 61651 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

رنگ موی مناسب عروس

یکی از موارد مهمی که فکر اکثر عروس خانم ها را به خود مشغول می کند، انتخاب رنگ موی مناسب است. رنگ مو یکی از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار در زیبایی عروس خانم ها محسوب می شود؛ چرا که اگر به درستی انتخاب نشود، می تواند سن را بیشتر و چهره را خسته و کدر جلوه دهد. از این رو بر آن شدیم تا با ارائه مطلبی که پیش رو دارید، شما را در انتخاب رنگ موی مناسب عروس راهنمایی کنیم.

رنگ مو می تواند یک امر کاملا سلیقه ای باشد؛ اما اگر می خواهید بهترین نتیجه را به دست آورید، بهتر است به دیگر مشخصات چهره خود مانند رنگ پوست و رنگ چشم نیز توجه داشته باشید. به طور مثال، افراد دارای تناژ پوستی گرم بهتر است از خانواده رنگ های گرم مانند شکلاتی، بلوند طلایی، عسلی، بیسکوییتی و ... استفاده کنند. برعکس، اگر دارای تناژ پوستی سرد هستید، استفاده از رنگ های خانواده دودی و خاکستری بیشتر توصیه می شود.

برخی عروس خانم ها به رنگ موهای طبیعی خود تمایل بیشتری دارند. موی اکثر ما ایرانی ها تیره است و رنگ موی تیره موجب روشن تر نشان دادن پوست و جوان تر نشان دادن چهره می شود. رنگ موی روشن می تواند سن عروس خانم را بیشتر نشان دهد؛ اما اگر نگرانی از بابت افزایش تناسب سنی خودتان با آقای داماد ندارید، می توانید با خیال راحت این رنگ مو را انتخاب نمایید.

توصیه ما به شما این است که رنگ موی مورد نظر خود را حداقل یک هفته قبل از عروسی قرار دهید تا استرس ناشی از آن کاهش یابد. همچنین اگر تمایل به تغییر رنگ موی خود دارید، زمان کافی برای انجام این کار را خواهید داشت.

اگر تمایل ندارید کل موهایتان را به طور یکدست رنگ کنید، روش های دیگری مانند هایلایت مو، آمبره، بالیاژ و ... نیز گزینه های خوبی هستند. در روش هایلایت دقت داشته باشید که تفاوت لایت با زمینه مو چندان فاحش نباشد. روش آمبره نیز گزینه مناسبی برای عروس خانم ها می باشد. افرادی که تمایل ندارند ریشه موهای خود را رنگ کنند، آمبره بهترین گزینه محسوب می شود. در این روش ریشه موها به رنگ طبیعی یا تیره بوده و هر چه به سمت پایین مو نزدیک می شویم، رنگ آن روشن تر می شود.

بهتر است از تغییر زیاد در رنگ موهای خود اجتناب کنید. امروزه چهره طبیعی عروس طرفداران بسیاری دارد و استفاده از رنگ موهای خیلی خاص چندان جالب نیست. رنگ های فانتزی و رنگین کمانی نیز پیشنهادهای جذابی برای مراسم عروسی نیستند. رنگ موی عروسی را به یک متخصص باتجربه در آرایشگاه بسپارید و هرگز این کار را در منزل انجام ندهید. به خصوص رنگ موی بلوند که باید حداقل به پایه 8 برسد، نیاز به تخصص بالایی دارد و انجام آن در منزل ممکن است به موهای شما آسیب برساند.

پس از این که موهای خود را رنگ کردید، مراقبت های بعد از آن را فراموش نکنید. موهای خود را هر روز به روغن های طبیعی زیتون، آرگان و بادام آغشته کنید تا مرطوب و آبرسانی شود. از شامپوی های بدون سولفات و تثبیت کننده رنگ مو استفاده کنید تا ماندگاری رنگ مو افزایش یابد.

در وب سایت رژلب راهنمای کامل و جامعی در مورد نکات آرایش عروس وجود دارد که می توانید مورد استفاده قرار دهید. فقط کافیست آدرس وب سایت یا اینستاگرام رژلب را از طریق کلیک روی لینک های زیر دنبال نمایید.

آدرس وب سایت رژلب: https://rojelab.com/

آدرس اینستاگرام رژلب: https://www.instagram.com/rojelabcom/

برچسب‌ها:

نظر شما