شناسهٔ خبر: 61754 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

زمان جدید کنکورهای ارشد و دکتری اعلام شد

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا آزمون های ملی به بعد از ماه مبارک رمضان منتقل شد.

زمان جدید کنکورهای ارشد و دکتری اعلام شد

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ دکتر ابراهیم خدایی در گفتگویی درباره وضعیت اعلام شده از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به عنوان مصوبه به تأخیر افتادن زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد و دکتری گفت: با مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مقرر شد آزمون‌های ملی کشوری به بعد از ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۹ منتقل شود.

وی افزود: بر اساس این مصوبه کنکورهای دکتری و ارشد که قرار بود در فروردین و اردیبهشت سال ۹۹ برگزار شود، به تعویق می‌افتد.

رئیس سازمان سنجش درباره زمان‌های جدید کنکورهای دکتری و کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ گفت: کنکور دکتری ۹ خرداد و کنکور کارشناسی ارشد در روزهای ۲۲ و ۲۳ خردادماه ۹۹ برگزار خواهد شد.

به گزارش مهر، دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا پنجشنبه ۱۵ اسفند ۹۸ با اعلام مصوبات جدید ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا گفت: یکی دیگر از مصوبات امروز ستاد، به تأخیر افتادن زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد و دکتری است که زمان جدید آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

پیش از این زمان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ به دلیل مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۹ فروردین به روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۳ و ۴ اردیبهشت ماه ۹۹ تغییر یافته بود.

همچنین زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۹۹ به دلیل مراقبت ناشی از شیوع بیماری کرونا از جمعه ۹ اسفند ۹۸ به پنجشنبه ۲۸ فروردین ۹۹ تغییر یافته بود.

نظر شما