شناسهٔ خبر: 61781 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جزئیات نحوه حضور کارمندان دانشگاه تهران از ۱۶ تا ۲۰ فروردین

در اطلاعیه دانشگاه تهران نحوه حضور کارمندان این دانشگاه از ۱۶ تا ۲۰ فروردین تشریح شد.

جزئیات نحوه حضور کارمندان دانشگاه تهران از ۱۶ تا ۲۰ فروردین

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛  اداره کل منابع انسانی دانشگاه تهران درخصوص نحوه حضور کارمندان دانشگاه تهران از تاریخ شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹، بخشنامه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

نظر به ضرورت رعایت الزامات مربوط به جلوگیری از شیوع بیماری، به حداقل رساندن ترددها و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، با توجه به بخشنامه معاون اول ریاست محترم جمهوری و تاکید ستاد مبارزه با ویروس کرونا مبنی بر حضور حداقلی پرسنل در محل کار، چگونگی فعالیت کارمندان دانشگاه از ۱۶ فروردین تا ۲۰ فروردین به شرح ذیل جهت اقدام اعلام می‌شود.

۱- با توجه به برگزاری کلاس‌های آموزشی بصورت الکترونیکی و مجازی، رؤسا و مدیران واحدهای دانشگاه به نحوی برنامه‌ریزی کنند که خدمات آموزشی، پژوهشی، اداری و پشتیبانی دانشگاه با حضور فیزیکی حداکثر یک سوم پرسنل بصورت چرخشی صورت گیرد.

۲- با توجه به فراهم بودن امکانات لازم برای انجام برخی از وظایف محوله بصورت دورکاری، تاکید می‌گردد از این ظرفیت حداکثر استفاده بعمل آید.

۳- آن دسته از افرادی که بصورت چرخشی در محل کار خود حضور نمی‌یابند و از طریق دورکاری وظایف خود را انجام می‌دهند،می‌توانند حضور خود را از طریق سامانه بصورت اینترنتی ثبت کنند. ولی آن دسته از افرادی که امکان انجام دورکاری برای آنها وجود ندارد می‌بایست در سامانه نسبت به ثبت مرخصی خود اقدام کنند. لازم به ذکر است این مرخصی‌ها به عنوان مرخصی استحقاقی محسوب نمی‌شود.

۴- ساعت کاری افرادی که ملزم به حضور در محل کار می‌باشند از ۸ صبح لغایت ۱۳ تعیین می‌گردد، لذا حضور پس از ساعت یادشده بعنوان اضافه کار موضوعیتی نخواهد داشت. در موارد خاص برای برخی از پرسنل دانشگاه که به جهت ماهیت کاری و با تشخیص مدیر واحد ملزم به حضور تمام وقت و یا بعد از ساعت ۱۳ در محل کار خود بوده صرفاً با مجوز معاونت اداری و مالی دانشگاه، پرداخت اضافه کار به آنان امکان پذیر است. ‌

۵- از کلیه کارکنان دانشگاه درخواست می‌شود به منظور حفظ سلامتی خود و دیگران، کلیه اصول بهداشتی و ایمنی را در محل کار خود رعایت فرمایند.  

نظر شما