شناسهٔ خبر: 61888 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اعلام زمان مهلت مجدد ثبت نام کنکور ۹۹ در اردیبهشت

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام زمان مهلت مجدد ثبت نام کنکور ۹۹ در اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: در هفته آخر اردیبهشت ماه زمان نهایی برای فرصت جدید ثبت نام اعلام می شود.

اعلام زمان مهلت مجدد ثبت نام کنکور ۹۹ در اردیبهشت

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ فاطمه زرین آمیزی در گفتگویی افزود: جزئیات زمان مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ و همچنین ایجاد امکان برای ثبت نام آن دسته از داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام نشده‌اند، در اردیبهشت ماه اعلام می‌شود.

وی افزود: به منظور همراهی و مساعدت با داوطلبان، تسهیلاتی برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند و همچنین ایجاد امکان ثبت نام برای داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام نشده‌اند فراهم می‌شود که زمان و نحوه انجام آن طی اطلاعیه‌ای در هفته آخر اردیبهشت ماه اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش مهر، ثبت نام کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ برای پذیرش در رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه‌)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفت.

داوطلبان در دو مهلت زمانی ۱۶ تا ۲۷ بهمن ۹۸ و ۱۵ تا ۱۷ اسفند ۹۸ نسبت به ثبت نام اقدام کرده بودند.

کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ در روزهای ۱۲ و ۱۳ تیرماه سال ۱۳۹۹ برگزار می‌شود و بر اساس آمار اولیه تعداد یک میلیون و ۵۲ هزار و ۵۳۰ نفر در این دوره از آزمون ثبت نام کرده‌اند.

نظر شما