شناسهٔ خبر: 62275 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

چه هدایای تبلیغاتی برای روزهای قرنطینه و دورکاری مناسبند؟

چه هدایای تبلیغاتی برای روزهای قرنطینه و دورکاری مناسبند؟

پس از بحران‌ اخیری که گریبان تمام دنیا را گرفت، سبک زندگی به نسبت چند ماه گذشته دچار تغییراتی شد. ویروس کرونا در نهایت تا به اینجای کار انسان‌ها را به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی مجبور کرده است. همین اتفاق تاثیراتی در ساده‌ترین امور روزمره ما گذاشته است.

یکی از این دست تغییرات افزایش نرخ دورکاری و کار در منزل بود. بدین ترتیب بسیاری از کارمندان امورات خود را از اتاق شخصی خودشان انجام می‌دهند.کار کردن در منزل مزایای خاص خود را دارد. مهم‌ترین مزیت این شیوه راحتی و آرامشی است که در اختیار خواهد داشت. همین که الزامی بر پوشیدن لباس رسمی نباشد برای بسیاری آرامش‌بخش خواهد بود.

بدین ترتیب ما نیز قصد داریم تا با درک این موضوع قدرت انعطاف هدایای تبلیغاتی را به شما نشان دهیم. محصولاتی شگفت انگیز که به واسطه تمامی این تغییرات کماکان کارآمد خواهند بود.

اسپیکر بلوتوث

برای افرادی که در خانه کار می‌کنند شرایط می‌تواند بسیار ایده‌آل باشد. اما برای دستیابی به این حالت عالی داشتن تمرکز کافی از واجبات است. گوش دادن به یک موسیقی بی‌کلام و آرام‌بخش کمک زیادی در حفظ این تمرکز می‌کند. یا حتی پس از انجام یک‌سری امور محاسباتی سنگین، گوش‌دادن به موسیقی قطعا لذت‌بخش خواهد بود. پس با این حساب چه هدیه‌ای جذاب‌تر از یک اسپیکر خواهد بود. نمونه‌های مختلفی از این بلندگوها وجود دارد که علاوه بر طراحی مختلف، کیفیت صدا و امکانات جانبی همچون اتصال بدون سیم یا با سیم را به همراه دارد.

هدفون
شاید در بسیاری از موارد مشابه یک اسپیکر عمل کند. اما با چند تفاوت کوچک کاربری دیگری برای مخاطبش خواهد داشت. اگر فضای کار اختصاصی در خانه وجود داشته باشد که به دور از هرگونه آلودگی صوتی باشد، اسپیکر گزینه معقول‌تری خواهد بود. اما ممکن است نیاز به یک عایق صوتی برای ایجاد تمرکز باشد. آنگاه یک هدفون به عنوان پاسخ مناسب این نیاز خواهد بود. هدفون‌ها اگر به صورت اتصال از طریق بلوتوث نباشند، نیاز به باتری و برق ندارند و این نیز دومین تفاوت آن نسبت به اسپیکر خواهد بود.

ماگ و فلاسک

این هدایای تبلیغاتی واقعا بی‌نظیر هستند. ماگ‌ها در اکثر مواقع و برای عمده افراد یک کالای خوشایند به شمار می‌روند. حتی اگر ماگ شخصی داشته باشید باز هم سخت است که از پذیرفتن یک ماگ جدید خودداری کنید. این دلپذیر بودن، با کمی تفاوت برای فلاسک‌ها هم وجود دارد. حضور ماگ و فلاسک برای صرف نوشیدنی‌های مختلف مطابق با سلیقه هرکس در طی یک روز به نوعی الزامی است. به عبارت دیگر مخاطبی شما تا پیش از این یک ماگ یا فلاسک را در محل کار خود استفاده می‌کرد و در حال حاضر با انتقال آن به اتاق شخصی‌اش مجددا به دنبال این وسایل خواهد بود. حتی به جهت حفظ روحیه تیمی کارمندان، استفاده از ماگ‌های یک شکل تاثیرات بسیار خوبی خواهد داشت.

سررسید و تقویم

دورکاری با تمام مزایایی که دارد گاهی سردرگمی‌هایی نیز ایجاد می‌کند. یکی از بزرگترین این مشکلات فراموش کردن است. از فراموش کردن روز هفته گرفته تا به یاد نیاوردن جزییاتی که قرار بود در فعالیت روزانه خود لحاظ کنید. تقریبا این اتفاق برای هر انسان معمولی عادی است و نیاز به نگرانی نیست. اما از آنجایی که ممکن است به شغل و جایگاه شما لطمه بزند پس بهتر است با یکسری راه‌کار ساده از اتفاق افتادن آن جلوگیری کنیم.
سررسید و تقویم از هدایای تبلیغاتی با قدمت هستند. اغلب آنها را در سال نو مشاهده می‌کنیم اما این‌بار قرار است در زمان متفاوتی از سال به کمک ما بیایند.

یک تقویم رومیزی به همراه سررسیدی برای یادداشت‌های حیاتی قطعا هدیه‌ای مناسب برای کار در قرنطینه است.

لوازم تحریر و ابزار اداری

هدایایی مثل خودکار تبلیغاتی را در هیچ شرایطی نمی‌توان نادیده گرفت. اما برای این مورد پیشنهاد ما برای هدیه دسته‌بندی کلی لوازم تحریر خواهد بود. خودکار، روان‌نویس، خودنویس همگی از اعضای مهم این دسته‌بندی هستند. بنا به صلاح‌دید و هزینه می‌توان به این هدایا رجوع کرد و جایگاه ویژه‌ای در میز کار افراد برای خود ایجاد کنید.
در کنار این لوازم، ابزارهایی برای میزکار مناسب هستند. منگنه، پد نوشتن، قفسه‌های طبقه‌بندی، چراغ مطالعه و ... ابزارهایی هستند که کارآمد و مناسب برخی مشاغل خواهند بود.

لوازم جانبی محصولات دیجیتال

تقریبا بدون استفاده از اینترنت، کامپیوتر، لپ‌تاپ و گوشی موبایل کار در منزل امکان پذیر نخواهد بود. پس بد نیست دقت ویژه‌ای به این وسایل پر استفاده داشته باشیم و با فراهم کردن هدایایی در راستای تکمیل آن‌ها، توجه خودمان را به مخاطب نشان دهیم.

برای کامپیوترها پد موس یک نمونه جذاب خواهد بود. چنانچه از نمونه‌های طبی آن استفاده کنید نیز هدیه شما کمک زیادی به جلوگیری از خستگی و درد دست خواهد کرد.

انواع هولدر موبایل و شارژرهای وایرلس، پاوربانک تبلیغاتی نیز برای گوشی موبایل بسیار کاربردی خواهند بود.

اگر مخاطب خاصی را دنبال می‌کنید سعی کنید کاربردی ترین هدیه را برایش انتخاب کنید. همینطور اگر به طور گسترده قصد هدیه دادن را دارید بهتر است از ویژگی‌های مشترک میان افراد بهره‌مند شوید.

صنایع دستی

حالا که پای محیط اداری در میان نیست پس چرا حداکثر استفاده از این شرایط انجام نشود. بسیاری از مردم با گل و گیاه سعی در زیبا کردن محیط دارند. یکی از هدایایی که دقیقا به افزایش این زیبایی محیطی کمک خواهد کرد صنایع دستی است. هدیه‌ای ناب، زیبا و خاص که جلوه‌ی متفاوتی به محیط اطرافش می‌دهد. صنایع دستی ما بازتاب دهنده فرهنگ غنی ایرانی است و به راحتی در دل می‌نشیند. ایجاد یک اتمسفر آرامش‌بخش که توسط هنرمند خلق شده در ذات این هدایا خواهد بود. بنابراین در این ایام که فضای کوچک خانه ممکن است تاثیرات مضری بر روحیه ما داشته باشد، این هدیه بسیار کارساز خواهد بود.

جعبه‌های پذیرایی

جعبه های پذیرایی با طراحی زیبا و متنوع علاوه بر مزین کردن فضای اطرافشان، پیشنهاد خوبی برای یک استراحت کوتاه می‌دهند. الزامی بر استفاده آن برای مشتری نیست و برای هرکسی در خانه و اتاقش و برای خانواده و دوستانش قابل استفاده خواهد بود. در بین انواع جعبه های پذیرایی، جعبه پذیرایی ترمه و جعبه پذیرایی چرم هدایای تبلیغاتی خاص و نفیس محسوب می شوند که می تواند نظر مدیران سخت پسند را نیز جلب کند.

هدایای تبلیغاتی روحی نیک در خود دارند که توسط شما به مشتریان انتقال می‌یابد. تفاوتی نمی‌کند شرایط چگونه باشد و مخاطبین شما چه کسانی باشند. قطعا نمونه‌های خوبی برای انتخاب پیش روی شما قرار دارد.
به این ترتیب جاگاهی ویژه در اذهان برای خودتان ایجاد خواهید کرد و همواره برای گسترش کسب‌وکارتان یک قدم جلوتر خواهید بود.

به جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این هدایای تبلیغاتی نفیس به وبسایت حس هفتم مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

نظر شما