شناسهٔ خبر: 62341 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«نگاهداری» از دانشگاه آزاد می رود/ تغییرات جدید در راه است

با انتصاب بابک نگاهداری به عنوان مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی، او از دانشگاه آزاد رفتنی شد و قرار است فرد دیگری به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران منصوب شود.

«نگاهداری» از دانشگاه آزاد می رود/ تغییرات جدید در راه است

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ با استعفای دکتر سید علی ابطحی سرپرست سابق دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، بابک نگاهداری که پیش از این رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد بود، سرپرست جدید این دانشگاه شد.

به فاصله ۱۵ روز بعد، روز گذشته اعلام شد که بابک نگاهداری به عنوان مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی منصوب شده است. 

با این انتصاب، نگاهداری از دانشگاه آزاد رفتنی است و طبیعتا باید فرد دیگری به جای او به دانشگاه علوم پزشکی آزاد برود. 

بابک نگاهداری، دانشیار و مدیر گروه بیوتکنولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران، کارشناس ارشد مطالعات فرهنگی از دانشگاه علامه طباطبایی، برگزیدۀ نخستین المپیاد شیمی سراسری و دارای دکترای تخصصی بیوتکنولوژی پزشکی و دکترای حرفه‌ای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران است.

وی تاکنون مسئولیت‌هایی همچون در حوزه راهبری فرهنگی و علمی کشور چون دبیری نقشه جامع علمی کشور، معاونت ارتباطات شورای عالی انقلاب فرهنگی و معاونت نظارت و راهبری شورای عالی انقلاب فرهنگی بر عهده داشته است.

همچنین با درگذشت حسین شیخ‌الاسلام معاون امور بین‌الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد، این پست همچنان خالی مانده اما گفته می شود فرد جدید برای این مسئولیت انتخاب شده و به زودی حکم انتصاب طهرانچی ابلاغ خواهد شد.

همچنین طهرانچی در راستای بهینه‌سازی عملکرد و شفاف سازی مسئولیت ها و اختیارات، تغییراتی را در دانشگاه آزاد آغاز کرده است به طوری که چند روز گذشته اعلام شد معاونت پژوهش و فناوری و پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه با «راهبری یکپارچه» توسط دکتر روح الله دهقانی به کار خود ادامه می دهد.

نظر شما