شناسهٔ خبر: 62413 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رازهای ازدواج سلطنتی سوژه یک فیلم می‌شود/ استوارت در نقش دایانا

کریستن استوارت بازیگر آمریکایی در نقش پرنسس دایانا در فیلمی که درباره تصمیم‌گیری و پایان ازدواج او با پرنس چارلز است، ظاهر می‌شود.

رازهای ازدواج سلطنتی سوژه یک فیلم می‌شود/ استوارت در نقش دایانا

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛  در فیلمی که دربرگیرنده ۳ روز از زندگی پرنسس دایانا است و او در این ۳ روز متوجه می‌شود که باید به ازدواجش با ولیعهد بریتانیا خاتمه بدهد، کریستن استورات در نقش دایانا بازی خواهد کرد.

این بازیگر ۳۰ ساله که بازیگر «توایلایت» یا «گرگ و میش» بود، با این فیلم جلوی دوربینی که پابلو لارایین کارگردان شیلیایی هدایت آن را برعهده دارد، نقش‌آفرینی می‌کند.

این فیلم درام زندگینامه‌ای که با عنوان «اسپنسر» ساخته می‌شود، در بازار مجازی کن به فروش گذاشته خواهد شد.

گفته شده این پروژه در کنار «عصر آرماگدون» که به تازگی رابرت دنیرو و آن هاتاوی نیز به آن پیوسته‌اند، از جذاب‌ترین عناوین بازار کن هستند.

استیون نایت نویسنده سریال «پیکی بلایندرز» فیلمنامه «اسپنسر» را می‌نویسد و انتظار می‌رود تولید «اسپنسر» اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز شود.

داستان این فیلم در کریسمسی از دهه ۱۹۹۰ رخ می‌دهد که دایانا در ساندرینگهام بریتانیا اقامت دارد.

لارایین که سازنده فیلم زندگینامه‌ای «جکی» درباره زندگی ژاکلین کندی نیز بود، درباره انتخاب استوارت گفته است: کریستن از بهترین بازیگران امروز است. برای ساختن این فیلم چیزی بسیار مهم نیاز است که آن اسرارآمیز بودن است.

وی افزود: کریستن می‌تواند از پس نقش‌های مختلف برآید و می‌تواند کاملاً اسرارآمیز و شکننده و در نهایت بسیار قدرتمند هم باشد. این همان چیزی است که ما نیاز داریم. ترکیب همه این عناصر موجب شد به او فکر کنم. واکنش او به فیلمنامه و شیوه‌ای که او قصد دارد به شخصیت برسد، همه تماشایی است.

لارایین که در شیلی بزرگ شده خیلی تحت‌تاثیر روابط دایانا با ولیعهد بریتانیا و پسر ملکه الیزابت نبوده است و در این باره می‌گوید: همیشه روابط در خانواده سلطنتی برایم جالب بوده زیرا این مناسبات در شیلی محسوس نیست.

وی افزوده است این فیلم درباره پیدا کردن خود دایانا توسط خودش و رسیدن به چیزی است که می‌تواند مهم‌ترین تصمیم زندگی‌اش باشد. وی افزود: به همین دلیل این فیلم «اسپنسر» نام گرفته که اسم فامیلی دایانا پیش از ازدواجش با چارلز است.

گفته شده به همین دلیل هم «اسپنسر» به مرگ تراژیک دایانا نمی‌پردازد.

زندگی پرنسس دایانا به زودی در نتفلیکس در فصل ۴ سریال «تاج» نیز دیده می‌شود.

نظر شما