شناسهٔ خبر: 62420 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

روایت اسپایک لی از «اتوپیای آمریکایی» رونمایی می‌شود

با نمایش «اتوپیای آمریکایی» و «۵ قطره خون» می‌توان گفت سال ۲۰۲۰ برای اسپایک لی سالی بسیار ویژه خواهد بود.

روایت اسپایک لی از «اتوپیای آمریکایی» رونمایی می‌شود

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛  در حالی که اسپایک لی این روزها در حال دریافت نقدهای بسیار خوبی برای فیلم «۵ قطره خون» به‌عنوان فیلمی حماسی درباره جنگ ویتنام است، به نظر می‌رسد این فیلم تنها موفقیت این کارگردان برای سال ۲۰۲۰ نباشد.

«۵ قطره خون» که از هفته پیش از طریق نت‌فلیکس به نمایش درآمد، بلافاصله در فهرست برنامه‌های پربیننده این سرویس قرار گرفت و حالا قرار است یک فیلم دیگر از اسپایک لی نیز به زودی از شبکه اچ‌بی‌او پخش شود.

این شبکه اعلام کرده امتیاز پخش نسخه سینمایی «اتوپیای آمریکایی» که نمایشی از دیوید بایرن در برادوی است را به دست آورده و آن را تا اواخر سال نمایش می‌دهد.

در این فیلم دیوید بایرن ترانه‌هایی را همراه ۱۱ موسیقی‌دان دیگر از سراسر جهان اجرا می‌کند.

یکی از روسای شبکه اچ‌بی‌او از «اتوپیای آمریکایی» به عنوان تجربه‌ای منحصر به فرد یاد کرده و گفته است کارگردانی درخشان لی هم چیزهای زیادی به این اجرای پرقدرت بخشیده است.

«اتوپیای آمریکایی» ساخته دیوید بایرن از اکتبر سال ۲۰۱۹ تا فوریه ۲۰۲۰ در هادسون تئاتر برادوی روی صحنه رفت. در این کنسرت بایرن و همکارانش ترانه‌هایی از آلبومی از بایرن را اجرا کرده‌اند. این آلبوم به همین نام در سال ۲۰۱۸ منتشر شده بود.

شبکه اچ‌بی‌او زمان پخش این فیلم که لی کارگردانی آن را برای تلویزیون انجام داده، اعلام نکرده اما گفته است تا اواخر سال آن را روی آنتن می‌برد.

نظر شما