شناسهٔ خبر: 63113 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

میزان افزیش شهریه دانشگاه پیام نور/ افزایش صفر درصدی برخی رشته ها

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور اعلام کرد: در سال تحصیلی جاری شهریه دانشگاه فقط ۱۰ الی ۱۲ درصد آن هم در برخی از رشته ها افزایش داشته است.

میزان افزیش شهریه دانشگاه پیام نور/ افزایش صفر درصدی برخی رشته ها

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ امیر حسین بهروز در گفتگویی درباره افزایش شهریه دانشگاه پیام نور درسال تحصیلی جاری گفت: تمام دانشگاه‌های شهریه بگیر، براساس مصوبات دانشگاهی این اجازه را دارند که هرساله  ۱۵ الی ۲۰ درصد شهریه را افزایش دهند.

وی ادامه داد: در دانشگاه پیام نور نیز در سال تحصیلی جاری شهریه بیش از ۷۰ درصد رشته ها افزایش چندانی نداشته و حتی در برخی از رشته ها به ویژه در مناطق کم برخوردار، این افزایش صفر درصد بوده است.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور افزود: فقط این افزایش شهریه در برخی از رشته ها صورت گرفته است که رقم افزایش آن ۱۰ الی ۱۲ درصد است که تعداد کم رشته های دانشگاه را شامل می شود.

وی تاکید کرد: دانشگاه پیام نور در بین دانشگاه های شهریه بگیر کمترین میزان شهریه را دارد.

به گزارش مهر، دانشگاه پیام نور در ترم جاری با چند بانک عامل قرارداد برای اعطای تسهیلات جدید به دانشجویان منعقد کرده است که دانشجویان تنها با یک بار مراجعه به بانک می‌توانند از این طریق تسهیلات کل شهریه سنوات مختلف را با کارمزد یک و چهاردهم درصد دریافت کنند.

سقف وامی که برای دانشجویان درنظر گرفته شده چه در مقطع کارشناسی و چه در مقطع کارشناسی ارشد، فعلا ۲۰ میلیون تومان است و دانشجو در طول ترم به صورت اقساط این وام را بازپرداخت می‌کند.

نظر شما