شناسهٔ خبر: 63197 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

چرا به مشاوره مالی نیاز داریم؟

مشاوره اقتصادی با داشتن مشاوره مالی شما می‌توانید در سه مسئله مهم برنامه‌ریزی، اجرا و کنترل فردی را در کنار خود داشته باشید که در مباحث مالی با تجربه باشد و هزینه‌های شما را به حداقل برساند.همچنین هر فردی بسته به نیاز خود برای جلوگیری از سواستفاده‌ها، تقلب‌ها و مغایرت‎‌های مالی احتیاج به فردی با تجربه و کاربلد دارد.

با داشتن مشاوره مالی شما می‌توانید در سه مسئله مهم برنامه‌ریزی، اجرا و کنترل فردی را در کنار خود داشته باشید که در مباحث مالی با تجربه باشد و هزینه‌های شما را به حداقل برساند.همچنین هر فردی بسته به نیاز خود برای جلوگیری از سواستفاده‌ها، تقلب‌ها و مغایرت‌های مالی احتیاج به فردی با تجربه و کاربلد دارد.

وظایف مشاوران مالی چیست؟

  • ارائه رویه مناسب مالی جهت جلوگیری از جرائم مالیاتی
  • مشاوره در سرمایه گذاری قابل برگشت
  • مشاوره جهت حذف هزینه های غیر ضروری
  • ارائه گزارشات حسابداری در بازه زمانی مشخص
  • مشاوره در امور بازار مالی حوزه فعالیت شرکت
  • انتقال اطلاعات مالی و تشریح شرایط مالی و حسابداری برای مدیران مجموعه جهت تصمیم‌گیری بهتر

مشاور مالی کیست؟

مشاور مالی فردی است که سرد و گرم مباحث مالی را چشیده تا حدی که می تواند با استراتژی‌های خود برندهایی چون کوکاکولا را به  ارزش سهام ۶۶,۳۴۱ میلیون دلار برساند. این مشاوران هزینه‌های مختلف یک شرکت را بررسی و تلاش می‌کنند که سود شرکت را به حداکثر برسانند و سایر هزینه‌ها را کاهش دهند. از لحاظ حقوقی، مشاوران مالی باید تلاش کنند که سود شرکت در مدت زمان کوتاه به حداکثر برسد و ثروت سهام داران در طولانی مدت افزایش یابد.

مشاوران مالی چه خدماتی در اختیار ما قرار می‌دهند؟

این افراد به شما کمک می‌کنند تا استراتژی درستی را در رابطه با هزینه‌ها و سود و زیان‌های مالی کسب و کار خود پیش ببرید، به عنوان مثال مشاوره حسابداری در کنار شماست تا یکی از مهم‌ترین و خطیرترین موارد که ثبت صحیح اسناد مالی در دفاتر قانونی است را به درستی پیش ببرید.

مشاوره حسابرسی خدماتی مانند بازرسی صورت‌های مالی و بررسی عدم مغایرت گزارش‌ها را ارائه می‌دهد و مدیران را برای ارتقای سیستم مالی همراهی می‌کند.

به طور کلی اگر می‌خواهید در تمامی زمینه های مالی و حسابداری بی‌نقص و بدون اشتباه پیش بروید. برای کمبودها و مشکلات احتمالی بهترین و به روزترین راهکارها را داشته باشید مشاوره مالی این خدمات را به شما ارائه خواهد داد.

حسابرسی چه شاخه ها و موضوعاتی را در بر دارد ؟

حتی اسم حسابرس هم برای مدیران رعب آور است، می‌دانند که قرار است مو از ماست بیرون کشیده شود، کارفرمایان عمدتا در خصوص حسابرسیشان به دنبال کمک و مشورت گیری از مشاوره حسابرسی متخصصین بر می‌آیند، اما اینکه چه موضوعاتی اصولا در غالب حسابرسی جای دارد ممکن است برای برخی مبهم باشد، هر آنچه در حسابداری و در غالب حساب‌هایتان گنجانده‌اید در حسابرسی مورد بررسی قرار می‌گیرد .

از جمله مواردی که در غالب حسابرسی جای دارد می توان به رفع مغایرات احتمالی و حل اختلاف با مشتریان یا سهامداران، پلمپ دفاتر قانونی، تحریر دفاتر قانونی، تهیه و ارسال اظهارنامه‌های مالیاتی و شرکت در جلسات دفاعیه و تجدید نظر، تهیه آئین نامه‌ها و دستورالعمل‌های داخلی جهت تقویت کنترل‌های داخلی، اخذ و تمدید کارت بازرگانی، ثبت نام و تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی و دریافت گواهینامه ثبت نام مالیات بر ارزش افزوده اشاره داشت .

در حسابرسی مشاوران خود را در کسوت حسابرس قرار می‌دهند و از نگاه یک حسابرس به شما می‌گویند که در وهله اول چه اتفاقی بر سر حسابهایتان آورده اید و در صورت حسابرسی دولتی چه بر سرشان خواهد آمد و اگر به شیوه ای دیگر حساب‌ها را تنظیم کنید در آن صورت چه تغییری در روند حسابرسی‌تان پیش می‌آید و علاوه بر اینکه از استرس و فشار شما می کاهند در نهایت شما را به سوی راهی که کمترین هزینه را پرداخت کنید و از شر جریمه‌های احتمالی که کابوستان گردیده رهایی یابید.

چه نکات ریزی در حسابداری نهفته است که از آن غافل شده‌ام ؟

حسابداری به عنوان یکی دیگر از زیر شاخه‌های گروه مالی است که برخی آن را با دو دو تا چهار تا اشتباه می گیرند و تصور میکنند خودشان از عهده آن بر می آیند و نیازی به حسابدار ندارند، اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که چنین تصوری دارید پس بهتر است برگردیم به تعریف حسابداری، حسابداری فنی است برای آنالیز داده ها جهت تصمیم گیری مناسب هیات مدیره، پر واضح است که پس از این تعریف باید بدانیم که این شاخه به شدت تخصصی است، به زیر شاخه های حسابداری هم که نگاهی بینداریم، می بینیم که مواردی چون حقوق، اظهارنامه ارزش افزوده، صورت مغایرت بانکی، خرید و فروش فصلی ، اظهار نامه عملکرد و کدینگ حسابداری و … را در بر دارد.

اما اگر بخواهید به عنوان مدیر در حساب و کتاب های خود گره های ذهنیتان را  باز کنید و به زبانی روان و قابل درک آشنایی و اشراف نسبی به آن حاصل کنید، این حق شماست و تنها با یک تماس با مشاوران متخصص در زمینه مشاوره حسابداری و بیان شرایطتتان این اطلاع را کسب خواهید کرد.

اما برای حسابداران نیز خدمات مشاوره ای خالی از لطف نبوده و بهتر است بگوئیم در اصل این خدمات به سبب نیاز فراوان آنها به عنوان جامعه هدف ما پی‌ریزی گردید، به عنوان یک حسابدار می‌دانیم که ساعت ها وقت صرف تطابق حساب‌ها کردن، پیش رفتن و غرق شدن بیشتر و گم کردن سرنخ ها چقدر می تواند سخت باشد، از طرفی هر میزان بیشتر با مسائلی چون مالیات و مغایرت حساب ها مواجه می شوید کلافه تر می شوید.

در هر زمینه ای می توانید روی کمک و مشورت مشاوران تلفنی حساب کنید و خیالتان را راحت نمائید.

مشاوران آرموو چه برتری نسبت به سایرین دارند؟

مشاوره مالی در آرموو دارای چندین زیرشاخه می‌باشد زیرا امورمالی پیچیدگی بسیاری دارد و نیازمند چندین تخصص می‌باشد، بنابراین مشاوره مالی آرمو نیز در بر گیرنده زیر شاخه هایی همچون مشاوره حسابداری

مشاوره حسابرسی، مشاوره مالیات اشخاص و اصناف ، مشاوره مالیات شرکت‌ها، مشاوره مالیات بر ارزش افزوده می گردد. پس می توان گفت زیر سایه مشاوره مالی آرموو می‌توانید سلامت حساب ها و کسب و کار خود را تضمین کنید.

راه‌های برقراری ارتباط با مشاوران آرموو

  • از طریق سامانه تلفنی و تماس با شماره (۴۵۲۹۸_۰۲۱)
  • ورود به سایت آرموو (www.armoo.co)
  • از طریق اپلیکیشن آرموو

نظر شما