شناسهٔ خبر: 63312 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

برترین سئو کاران ایران را بشناسید

سئو ورتبه سازی امروزه جایگاه ویژه ای در بین کسب وکارهای دیجیتال دارد در واقع با رتبه سازی در گوگل میتوانید بهترین نوع  کسب وکار را داشته باشید اما برای  این کار همواره باید مدت زمان خاصی را در نظر یگرید زیرا که توجه به این امر باعث میشود جزو برترین برند ها باشید رتبه گیری در گوگل  وکسب جایگاه مناسب کار آسانی نیست چرا که این کار نیازمند هوش وذکاوت بالایی میباشد به دلیل اینکه الگوریتم های گوگل دارای پیچیدگی خاصی میباشد و نیازمند تجربه و آگاهی بالایی است.

ولی آنچه قابل تامل میباشد اینکه باکدام شرکت ها و چه اشخاصی باید فعالیت سئو خود را پیش ببرید در این راه دانش و تجربه دست در دست یکدیگر باید نتیجه مناسب را دهد

از آنجایی که سئو در موتور های جست و جو جایگاه ویژ ه ای دارد موتور های جست و جو همواره سعی میکنند آخرین بروز رسانی های الگوریتم های جست و جوی خود را بهینه سازی  کنند تا از تقلب یا به نام دیگر از سئو کلاه سیاه جلوگیری کنند

شرکت ها و اشخاص زیادی کار سئو را انجام میدهند اما برترین های آنها که اعتبار خاصی در بین سایرین دارند تعداد محدودی هستند. درواقع در زمره برترین متخصصین ایران در این زمینه هستند.

1-امین اسماعیلی

مهندس امین اسماعیلی به عنوان یکی از سئو کاران حرفه ای روزگار شناخته می شود. او پس از گذراندن دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه تهران، وارد حوزه سئو و طراحی سایت شد.

مهندس امین اسماعیلی یکی از بهترین سئو کاران ایران است. می توانم بگویم که یکی از دلایل موفقیت او، علاقه به یادگیری و آموزش دادن مطالب به دیگران محسوب می شود.

رزومه پر بار، امین اسماعیلی را به یک برند در حوزه سئو تبدیل کرده است. یکی از دلایل موفقیت استارت آپ های مانیشن، بوتیک، هنری، لامینور و ...، همکاری با سئوکار باهوشی مثل امین اسماعیلی است.

2-علی حسینی

اگر در مورد بهترین سئوکاران ایران با یک متخصص سئو صحبت کنید، بدون شک از علی حسینی نام می برد. مهندس علی حسینی، مرد شماره یک سئو ایران است.

او فارق التحصیل رشته نرم افزار و در زمینه کاری خود، یک الگو است. درکنار کارنامه پربار مهندس حسینی، سئولب را می توان ارزشمند ترین یادگار او دانست.

همچنین مدیر دیجیتال مارکتینگ کانون ایران نوین، مشاور سازمان فناوری اطلاعات ایران و عضویت در تیم سئو دیجی استایل نیز در رزومه کاری یکی از بهترین سئوکاران ایران دیده می شود

3-حسین صادقی

اگر در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت داشته باشید  و یا اقدام به راه اندازی سایت کرده باشید قطعا نام میلان استودیو را خواهید شنید ویا شنیده اید.

این شرکت در زمینه خدمات دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارد.مهندس حسین صادقی فارغ التحصیل مهندسی نرم افزار و  مدیر دیجیتال مارکتینگ میلان استودیو میباشد که در مدت فعالیت خود توانسته است نامی برای خود دست و پا کند .کار با تیم های قدرتمندی نظیر وب آپار از رزومه حسین صادقی میباشد همچنین وی کارشناس دیجیتال مارکتینگ خبرگذاری تابناک و مدیر خبرگذاری من وتست نیز میباشد.

3-مهندس عادل طالبی

مهندس عادل طالبی، فارق التحصیل کارشناسی ارشد MBA گرایش مدیریت کسب و کار الکترونیک است. مهندس طالبی همواره می گوید: "من استاد نیستم. من بهترین نیستم".

با این حال، نظر متخصصان سئو، بر خلاف او است. استراتژی هایی که استاد طالبی در حوزه کسب و کار های دیجیتال ارائه می کند، حرف اول را می زند.

4-بابک بنیادی

بابک بنیادی، فقط یکی از بهترین سئوکاران ایران نیست بلکه در حوزه دیجیتال مارکتینگ و بازرایابی محتوا هم فعالیت های گسترده ای دارد.

مهندس بابک بنیادی، مشاور و مربی حوزه بازاریابی دیجیتال است. به معنای دقیق تر، تعیین استراتژی، سئو سایت و برگزاری کمپین ها تبلیغاتی، جزیی از تخصص های مهندس بابک بنیادی هستند.

او در مدت فعالیت خود، مربی استارتاپ موفقی مثل شیپور(نیازمندی رایگان) بوده است. مدیریت و مشاوره سایت های اسنپ تریپ که مربوط  مسافرت با هتل های ارزان میباشد، اُکالا، لست سکند، سفرمی، تریپ، زورق و غیره نیز در لیست کار های موفق بابک بنیادی دیده می شوند.

5-محمد شهپری

یکی دیگر بهترین سئوکاران ایران، محمد شهپری است. سئو، تنها تخصص مهندس شهپری نیست بلکه او در زمینه دیجیتال مارکتینگ نیز حرفای زیادی برای گفتن دارد ..

در روزمه مهندس محمد شهپری، مشاور سئو سایت های کلیک، ارز دیجیتال و راست چین دیده می شود. در حال حاضر، مدیر دیجیتال مارکتینگ هلدینگ گرین وب (خدمات طراحی سایت)، مهندس محمد شهپری است.

در این پست سعی داشتیم تعدادی از بهترین سئو کاران ایران را به شما معرفی کنیم که براساس تحقیق جامع دراین زمینه به این اسامی رسیدیدم اما همواره اسامی دیگری هستند که بر حسب شرایط در این لیست ذکر نشده اند ولی تلاش داریم در ادامه پست های بعد تعداد دیگری از برترین های ایران در حوزه های تخصصی را به شما معرفی کنیم.

برچسب‌ها:

نظر شما