شناسهٔ خبر: 63447 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ترجمه «هوش مصنوعی» چاپ شد

ترجمه کتاب «هوش مصنوعی» توسط انتشارات راه‌پرداخت منتشر و راهی بازار نشر شد.

ترجمه «هوش مصنوعی» چاپ شد

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ کتاب «هوش مصنوعی» نوشته گروهی از نویسندگان، به‌تازگی با ترجمه شراره شبل‌الحکما و علیرضا کاظمی‌نیا توسط انتشارات راه‌پرداخت منتشر و راهی بازار نشر شده است. نسخه اصلی این‌کتاب سال ۲۰۱۹ توسط مجله کسب و کار هاروارد به چاپ رسید.

«هوش مصنوعی» از ۱۲ مقاله تشکیل شده که نوشته نویسندگان مجله کسب‌وکار هاروارد هستند. توماس اچ داونپورت، جیمز ویلسون و آندرو مک‌آفی از نظریه پردازانی هستند که مقالاتشان در این‌کتاب چاپ شده است.

کتاب هوش مصنوعی توضیح می‌دهد بیش از ۲۵۰ سال است نوآوری‌های مربوط به فناوری، محرک‌های اساسی رشد اقتصادی هستند. مهم‌ترین این‌نوآوری‌ها، فناوری‌های همه‌منظوره هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به موتور بخار، برق و موتور احتراق داخلی اشاره کرد. هر یک از این فناوری‌ها به شکل‌گرفتن موج نوآوری‌ها و فرصت‌های مکمل، سرعت بخشیده‌اند.

نویسندگان این‌کتاب معتقدند هوش مصنوعی به بهبود تجربه مشتری در صنعت بیمه منجر خواهد شد. همچنین این توانایی را دارد که در گام‌های بعدی بیمه‌هایی بر پایه هوش مصنوعی ارائه دهد. این‌محصولات بیمه‌ای، بیمه‌نامه‌هایی هستند که بر اساس ریسک‌هایی که توسط هوش مصنوعی شناخته خواهند شد و آنها را تنهایی می‌توان به‌وسیله هوش مصنوعی طراحی کرد. با توجه به نکات مطرح شده می‌توان این‌گونه پیش‌بینی کرد که هوش مصنوعی بیش از هر فناوری دیگری می‌تواند در آینده خیلی نزدیک پارادایم قالب بر صنعت بیمه را تغییر دهد.

این‌کتاب با ۱۴۰ صفحه و قیمت ۴۸ هزار تومان منتشر شده است.

نظر شما