شناسهٔ خبر: 63747 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی اجمالی پروژه برلیان از ابتدا تا انتها

بررسی اجمالی پروژه برلیان از ابتدا تا انتها

پروژه برلیان و تمام پروژه های واقع در منطقه ۲۲ تهران از امکانات کافی برخوردار هستند و بسیاری از انبوه سازان و فعالان در حوزه ی ساخت و ساز به ایجاد سازه های متنوع در این منطقه روی آورده اند، به همین خاطر می توان گفت آینده پروژه های این منطقه بسیار روشن بوده و در زمانی بسیار کوتاه می توانند تمامی پروژه های این منطقه از سود قابل توجهی برخوردار شوند و رشد و پیشرفت زیادی داشته باشند. منطقه ۲۲ تهران به دلیل آب و هوای بسیار خوبی که دارد همچنین امکانات رفاهی و شهری که در سال‌ های اخیر در آن ایجاد شده است و همچنین وجود بزرگراه ها و اتوبان ها در این منطقه که آن را به مرکز شهر متصل می کند، در کنار دریاچه چیتگر می تواند در سال‌ های  نه چندان دور تبدیل به یکی از  لاکچری ترین مناطق تهران گردد.

فضا های سبز در این منطقه به همراه تمام امکانات رفاهی و شهری که در این منطقه ساخته شده است موجب شده تا بسیاری از انبوه سازان اقدام به ساخت پروژه های خود در این منطقه کنند؛ پروژه برلیان واقع در منطقه ۲۲ تهران در امتداد بزرگراه همت در جهت غرب و در شهرک مروارید شهر شامل یک برج ۲۵ طبقه مسکونی است که دارای واحدهایی با متراژ های ۹۵ متر ۱۲۷ متر و ۱۳۱ متر می باشد. شرکت انبوه سازان مهر آفرین زمان تحویل این پروژه را در سال ۱۴۰۱ در نظر گرفته است. شرکت انبوه سازان مهر آفرین اقدام به ساخت پروژه برلیان در شهرک مروارید شهر نموده که این پروژه نیز یکی از بهترین برج های شهرک مروارید شهر خواهد بود، کاربری این برج به صورت تمام مسکونی است و در شهرک گلستان واقع شده است.

ویژگی‌های پروژه مسکونی برلیان

پروژه برج مسکونی برلیان واقع در شهرک مروارید شهر در مدت ۳۶ ماهه وعده تحویل داده است در حال حاضر این پروژه به صورت اسکلت بندی فلزی می باشد و در مرحله فونداسیون قرار دارد. از نظر طراحی داخلی معماری تمامی واحد ها در جدیدترین مدل و با نور پردازی و نورگیری مناسب واقع شده است؛ همچنین از پلان مناسبی تمامی واحد ها برخوردار هستند. پروژه برلیان در واقع یک برج ۳۱ طبقه است و دارای امکاناتی همچون لابی مجلل ۲۴ ساعته، سالن چند منظوره اجتماعات، سالن ورزشی فول امکانات، سیستم اطفاء حریق پیشرفته و استفاده از پیشرفته ترین امکانات جهت نصب آنتن مرکزی، خطوط تلفن و سیم کشی های مناسب و با کیفیت می باشد.

پروژه برلیان به صورت اسکلت فلزی با اتصالات پیچ مهره است و طوری طراحی شده است که واحدها به هم مشرف نبوده و تمامی واحدها از نورگیر عالی برخوردارند. این پروژه از تنوع متراژی خوبی برخوردار است و کم واحد می باشد به صورتی که واحد ها به هم مشرف نیستند و در هر طبقه ۶ واحد داریم.

در پروژه برلیان بیست و پنج طبقه به صورت واحد های مسکونی بوده و ۵ طبقه دیگر به صورت پارکینگ و انباری می باشند و در نهایت یک طبقه ی باقی مانده شامل لابی مجلل و ۲۴ ساعته می باشد. واحد مسکونی ۹۵ متری در این برج دارای دو اتاق خواب می باشد و واحد ۱۲۷ متری این برج دارای سه اتاق خواب است؛ در نهایت واحد ۱۳۱ متری سه اتاق خواب دارد و از معماری بهتر و بزرگ تری برخوردار است. واحد کم متراژ که دارای دو خواب است نیاز به واریزی ۲۷۴ میلیون تومانی دارد، واحد ۱۲۷ متری واریزی ۳۳۵ میلیون تومانی و در نهایت بزرگترین واحد که ۱۳۱ متر است نیاز به واریزی ۳۸۰ میلیون تومانی دارد.

هزینه ساخت هر متر از این برج چهار و نیم میلیون تومان در نظر گرفته شده در حالی که هزینه تراکم زمین در آن متری یک میلیون و نیم خواهد بود؛ از دیگر امکانات پروژه برلیان سالن بدنسازی، روف گاردن، سیستم چیلر گرمایش و سرمایشی، پارکینگ اصلی و پارکینگ مهمان است. در بخش ورزشی شما می توانید در کنار سالن بدنسازی از مهد کودک مخصوص در برج نیز استفاده کنید تا از هر نظر خیالتان بابت نگهداری از کودکان تان راحت باشد.

۵ طبقه از این پروژه برلیان به صورت منفی است که واحد های مسکونی جزو این سه طبقه نمی باشند، همانطور که گفته شد این پروژه در مرحله اتصالات پیچ و مهره فلزی است و طراحی و معماری این برج و واحد های آن به صورتی انجام گرفته است که به هیچ عنوان واحد ها به هم دیگر مشرف نیستند و تمامی واحد ها از نور کافی برخوردار هستند در این برج، ما در هر طبقه ۶ واحد داریم و موقعیت مکانی این برج به صورتی قرار گرفته است که به اتوبان همت بسیار نزدیک است.

برچسب‌ها:

نظر شما