شناسهٔ خبر: 63858 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

معرفی کافی شاپ های معروف و جذاب در جزیره کیش

معرفی کافی شاپ های معروف و جذاب در جزیره کیش

کافی شاپ های کیش و محاسن وجود آن

با اشراف به این موضوع که جزیره زیبای کیش جز محبوب ترین سفر های بین گردشگران به حساب می آید و با توجه به اینکه جزیره کیش مملو از اماکن تفریحی و تفرجگا های دیدنی و اماکن تاریخی و باستانی و دیدنی های جذاب و مهمتر از همه بازار های زیبا و بزرگ متنوع می باشد بنابراین در حین این تفریحات و مشاهده این مکان ها ممکن است بخواهید که کمی استراحت کنید در فضا هایی که به شما آرامش ببخشند و آن فضا نیز برای شما به گونه ایی نوعی تفریح حساب شود که ار آن لذت وافر ببرید. ازجمله نشستن در فضای گرم ودلنشین یک کافی شاپ دنج که خواستگاه اکثر گردشگران خواهد بود.

ضرورت وجود کافی شاپ های متعدد در کیش.

پس از اینکه انتخاب کردید که به کیش مسافرت کنید چه از طریق تور های سفر به کیش و چه از طریق هواپیما و تهیه بلیط هواپیما به مقصد کیش، بدانید که تفریحات و سرگرمی های هیجان انگیز زیادی انتظار شما را می کشند. تفریحاتی که ممکن است ساعت ها به طول بیانجامد و چیزی که بعد از آن گونه تفریحات می تواند به شما آرامش ببخش نوشیدن یک نوشیدنی در یکی از کافی شاپ های دیدنی جزیره کیش است که اگر قبل از سفر آشنایی نسبت به این کافی شاپ ها حاصل نمایید در انتخاب بهتر آن ها به شما کمک خواهد کرد. وجود کافی شاپ های متعدد در جزیره بی نظیر کیش باعث می شود که گردشگران بعد از گردش و گشت گذار خستگی را از تن بیرون کنند. و لحظات خاطره انگیزی را در کنار خانواده و دوستان سپری کنند.

چنانچه اغلب عادت به کافی شاپ رفتن دارید یا اینکه در طول سفرتان به جزیره کیش دوست دارید با همسر یا عزیزانتان زمانی را در یک کافه دنج سپری کنید مطلب ما برایتان مفید خواهد بود. ما در این مطلب کافی شاپ های معروف کیش از نظر فضا و سرویس‌دهی را معرفی کرده و آدرس این کافی شاپ ها را نیز ارائه می‌دهیم بیشتر مکان های‌دیدنی کیش از جمله مراکز خرید، پارک‌ های ساحلی، دلفیناریوم و هتل ‌ها، کافی‌ شاپ‌ های دنجی دارند که می‌توانید با مراجعه به آن ها خستگی بیرون کنید.بهترین کافی‌ شاپ ‌های کیش معمولا در مراکز خرید هستند و دلیل اصلی آن نیز دسترس پذیر بودن این اماکن برای مسافران است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت بلیط هواپیما کیش به صفحه لینک شده مراجعه کنید.

همان طور که میدانید جزیره کیش پر از تفریحات سرگرم کننده و مکان های دیدنی برای گردشگران می باشد به طوری که هر توریستی پس از یک بار سفر به این جزیره مشتاق است برای بار دوم و سوم نیز سفر به این منطقه توریستی را تجربه کند.

از آن جایی که جزیره کیش یک منطقه توریستی لوکس محسوب می شود، علاوه بر مناطق تفریحی متعدد دارای رستوران و کافی شاپ های فراوانی است که هر یک با طراحی های زیبا و خاصی که دارند می توانند به عنوان یک استراحتگاه مناسب برای شما در طول سفرتان محسوب شوند لذت توصیه می شود قبل از سفر مقاله ای که در خصوص معرفی ۵ کافی شاپ برتر در کیش در سایت ایلنا منتشر شده است را به دقت مطالعه کنید تا متناسب با سلیقه و علایق خود تعدادی از این کافی شاپ ها را گلچین کنید و برنامه ریزی کنید تا در طول سفر برای ۱ بار هم که شده به آن جا سر بزنید.

هر یک از این کافی شاپ ها دارای منو های متفاوتی هستند و به سبک های مختلفی طراحی شده اند لذا شما می توانید متناسب با سلیقه خود تعدادی از آن ها را در لیست متنخبین خود قرار دهید و برای استراحت بین تفریحات خود به آن جا مراجعه کنید.

کافی شاپ های کیش

کافی شاپ کاکتوس کیش یکی از کافی شاپ های معروف کیش

کافی شاپ کاکتوس کیش با ظرفیت ۱۵۰ نفر یکی از بهترین کافی شاپ های کیش است. اگر از شهروندان کیش که نسبت به تمام نقاط جزیره اطلاع دارند، در رابطه با کافی شاپ خوب سوال کنید قطعا یکی از انتخاب‌های موجود کافی شاپ کاکتوس است.

کافی شاپ کاکتوس دو محیط مجزا برای نشستن شما ایجاد کرده است. شما می‌توانید در داخل کافی شاپ میزی را انتخاب کنید یا در فضای روباز کافی شاپ که با انواع گیاهان کاکتوس مزین شده است بنشینید.در کافی شاپ کاکتوس انواع دسر، نوشیدنی گرم و سرد و همچنین انواع بستنی سرو می‌شوند.

آدرس کافی شاپ کاکتوس: کیش، بلوار داریوش، قبل از میدان داریوش

شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۴۳۱۵۱

کافی شاپ میلاژ کیش

ازجمله کافه های بسیار خوب و دلنشین در کیش با فضای آرام و زیبا و مدرن کافه رین است که با انوع دسر های ایرانی و خارجی میزبان گردشگران است و لازم به ذکر است که قیمت منوی این کافی شاپ متوسط است و سرویس رایگان اینترنت در اختیار میهمانان قرار دارد این کافه با نقاشی های زیبایش بر روی دیوار و نورپردازی منحصر به فردش بسیار فضای رمانتیکی برای میهمانان خود فراهم ساخته است.

آدرس کافه شاپ میلاژ کیش:جزیره کیش بلوار خیام بازار سارینا

کافی شاپ نخل کیش

یکی از کافه های واقع در ساحل نیلگون خلیج فارس کافه نخل است که که در فضای بازآن می توانید نهایت لذت را ببرید و فضای سر بسته آن نیز با دیزاین بسیار حرفه ایی از گونه های مختلف گل ها و گیاهان فضای لذت بخشی را برای گردشگران به ارمغان آورده است.

آدرس کافی شاپ نخل کیش:جزیره کیش روبروی هتل داریوش

کافه رین کیش از کافی شاپ های معروف کیش

یکی از کافی‌شاپ‌های خوب و با کیفیت جزیره زیبای کیش کافی شاپ رین است. در این کافی‌شاپ دنج انواع دسرهای ایرانی و غیرایرانی و همچنین انواع نوشیدنی ها وجود دارند.ظرفیت این کافه ۱۵ نفر بوده و امکان رزرو میز هم وجود دارد. این کافی شاپ در مرکز خرید پردیس ۱ که یکی ازمهم ترین مراکز خرید است قرار گرفته است.

شما می‌توانید قبل یا بعد از خرید به این کافی شاپ زیبا مراجعه کرده و در فضایی آرام سفارشتان را نوش جان کنید. قیمت های این کافی شاپ متوسط است و در کافی شاپ به شما سرویس اینترنت رایگان ارائه می‌شود.

آدرس: کیش، بین خیابان فردوسی و رازی، روبروی پارک هنگام، پاساژ پردیس ۱

شماره تماس: ۰۹۱۹۵۹۱۸۸۶۴ – ۰۹۱۹۵۹۱۸۸۶۵

کافی شاپ یونیک کیش

کافی‌شاپ یونیک همانند اسمش بسیار تک و خاص است. این کافه دنج محیط آرامی را در اختیار شما می‌گذارد و شما می‌توانید در این محیط اوقات خوبی را سپری کنید.در کافی شاپ یونیک به شما اینترنت رایگان ارائه می‌شود و شما می‌توانید انواع نوشیدنی های سرد، دمنوش های گرم و انواع دسرها را سفارش دهید.

آدرس: کیش، بین خیابان فردوسی و رازی، روبروی پارک هنگام، پاساژ پردیس ۲

شماره تماس: ۰۹۱۲۵۴۸۵۶۷۴

کافه تراس

کافه تراس محیط صمیمی است که می‌توانید ساعاتی را در آن به شادی سپری کنید. در این مکان علاوه بر قرارهای دو یا چند نفره می توانید جشن تولد و جشن‌ های سورپرایزی دیگری برگزار کنید.یکی از مهم ترین ویژگی های کافه تراس که قطعا یکی از بهترین کافی شاپ های کیش است تنوع بالا در منو است. شما می‌توانید در این کافه انواع غذاها و نوشیدنی‌ ها را سفارش دهید. پاستا، لازانیا از جمله مهم‌ترین غذا های منوی کافه تراس است که بهتر است حتما امتحانشان کنید.

دوستداران فوتبال می‌توانند برای تماشای بازی ها به کافه بروند و بازی‌ها را با شور و هیجان بیشتری در کنار دیگران تماشا کنند.

آدرس کافه تراس: جزیره کیش، میدان پردیس، خیابان رودکی، هتل شایگان، طبقه چهارم هتل

شماره تماس: ۰۹۱۲۳۱۱۰۱۶۳

کافه ویونا

اگر از جمله افرادی باشید که زیاد به کافی شاپ می روند، قطعا تابحال نام کافی شاپ ویونا را شنیده اید. این کافی شاپ در اکثر شهرهای بزرگ ایران شعبه دارد.شعبه کیش کافی شاپ ویونا یکی از بهترین‌ها است. این کافه دارای امکانات کامل و محیط آرامش بخشی است. به همین جهت نیز کافه ویونا در بین کافی شاپ های کیش که تعدادشان کم هم نیست معروف شده است.

کافه ویونا در بهترین موقعیت از شهر قرار گرفته است. این کافه در خیابان فردوسی و در مرکز خرید کیش است که دسترسی کیشوندان و مسافرین تور کیش را بسیار آسان کرده است.منوی کافه ویونا بسیار کامل و عالی است. بخش هایی از این منو شامل انواع نوشیدنی های سرد، نوشیدنی های گرم، نوشیدنی های ویژه، کیک های شکلاتی، میوه ای و فست فودهایی نظیر سیب زمینی سرخ کرده، چیپس و پنیر، اسنک، انواع سالاد و … می باشد.

آدرس کافی شاپ ویونا : کیش، خیابان فردوسی، مرکز خرید کیش

شماره تماس: ۰۹۳۴۷۶۸۲۸۹۲

کافی شاپ لاوازا کیش

یکی از کافی شاپ های پر طرفدار در جزیره زیبای کیش کافی شاپ لاوازا است که با فضای دنج و آرام گردشگران زیادی را به خود جلب نموده است. این کافه دکوراسیون بسیار مدرن وشیکی دارد و با گل و گیاهان بسیاری دیزاین شده است. این کافه از دمنوش های بسیار منحصر به فرد در منوی خود استفاده نموده است که طرفداران بسیاری دارد.

آدرس کافی شاپ لاوازا:مجتمع تجاری کوروش پلاک ۱۴

کافی شاپ ماکرون کیش

یکی از کافه های مشهور در بین گردشگران کافی شاپ ماکرون ست که فضای صمیمی آن و سقف بلند به همراه موسیقی پخش شده در آن و منو های استثنایی آن به همراه نوشیدنی های سرد وگرم و دسر ها و گلاسه ها و انواع شیک و بستنی و ساندویج های گرم و سرد پذیرای مسافران است.

آدرس کافی شاپ ماکرون:طبقه همکف مرکز خرید دامون

کافی شاپ توچال کیش

این کافی شاپ که در شهرک صدف واقع شده است دارای فضای بسیار دلچسبی است که مناسب دور همی های دوستانه شماست در طراحی این کافی شاپ از گل و گیاهان بسیاری استفاده شده است. و منو های آن نیز بی نظیر است.

آدرس کافی شاپ توچال: واقع در مرکز خرید شهرک گلستان

اطلاعات مقاله نوشته شده از مقاله کافه‌های برتر کیش وبسایت دلتابان استخراج شده است.

اگر قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارید، جهت خرید بلیط هواپیما و دیگر خدمات گردشگری میتوانید از طریق پنل رزرواسیون وبسایت ما اقدام نمایید. پشتیبان های ما ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما عزیزان هستند

برچسب‌ها:

نظر شما