شناسهٔ خبر: 64050 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ترجمه «تاریخ مختصر به گند کشیدن جهان» منتشر شد

کتاب «تاریخ مختصر به گند کشیدن جهان» نوشته تام فیلیپس با ترجمه زهرا کمالی دهقان توسط انتشارات نگاه منتشر و راهی بازار نشر شد.

ترجمه «تاریخ مختصر به گند کشیدن جهان» منتشر شد

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛  کتاب «تاریخ مختصر به گند کشیدن جهان» نوشته تام فیلیپس به‌تازگی با ترجمه زهرا کمالی دهقان توسط انتشارات نگاه منتشر و راهی بازار نشر شده است. این‌کتاب که مدت کوتاهی از عرضه چاپ اول آن می‌گذرد، به‌تازگی به چاپ سوم هم رسیده است.

تام فیلیپس نویسنده این‌کتاب به آن‌جمله معروف که «کلیه اسناد و مدارک تمدن، در عین حال همان اسناد و مدارک توحش اند»، باور دارد و بر همین‌اساس کتاب خود را نوشته است. او اقدامات فاجعه‌باری را که مخلوقی به‌نام انسان یا بشر باعث و بانی‌شان بوده، گردآوری و مقابل دیده و نظر مخاطب خود می‌گذارد. در نتیجه در پی بیان این‌نکته است که انسان همه‌چیز را به هم زده است.

مولف کتاب مورد نظر معتقد است خرابی‌ها و عوارض کارهای انسان، محدود به دوران مدرن نیست و بشر طی دوران‌های مختلف تاریخی مشغول به‌گند کشیدن جهان بوده است. در این‌فرایند طولانی هم هیچ‌چیزی در امان نبوده است. چون انسان پایان جهان است و جهان هم پایان انسان. به این‌ترتیب مخاطب این‌کتاب گزارش تاریخی حماقت‌های بشر را با زبانی طنز مطالعه خواهد کرد.

این‌کتاب با ۲۹۷ صفحه و قیمت ۵۵ هزار تومان منتشر شده است.

نظر شما