شناسهٔ خبر: 64088 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

معرفی محصولات تکنوگاز و مزایای استفاده از مرکز نمایندگی تعمیرات

نمایندگی تعمیرات تکنوگاز | معرفی محصولات تکنوگاز و مزایای استفاده از مرکز نمایندگی تعمیرات

مقدمه

تکمیل بودنِ یک آشپزخانه ایرانی بستگی زیادی به وسایل پخت و پزِ آن دارد. گاز در اندازه‌های مختلف، هود در انواع گوناگون می‌تواند به زیبایی و کامل بودن آشپزخانه کمک فراوانی کند. تکنوگاز، یکی از قدیمی‌ترین تولیدکننده‌های اجاق گاز در اروپا، کار خود را 60 سال پیش در شهری کوچک در ایتالیا آغاز کرد. در نمایندگی تعمیرات تکنوگاز ، انواع عیب‌یابی‌ها از تمامی اجزا محصولات تکنوگاز صورت می‌پذیرد

ایتالیا را می‌توان مهدِ طراحی صنعتی نامید. این کشور با در اختیار داشتن طراحانی به‌نام توانسته است در هر یک از زمینه‌های صنعتی – از صنعت ماشین سازی و لباس‌های فاخر گرفته تا صنایع لوازمات خانگی – چندین برند را به جهان معرفی کند.

تکنوگاز، ظریف اما با دوام

این برند به‌نام ایتالیایی توسط دو برادر در کنار یکی از رودخانه‌های خروشان در روستایی دورافتاده در ایتالیا راه‌اندازی شد. این دو برادر برای تامین نیاز اهالی چندین روستا به اجاق گازهای نسبتا ارزان دست به تولید اولین اجاق‌گازهای این شرکت زدند. با گذشت زمان فعالیت خود را گسترده‌تر کرده و برند تکنوگاز (tencogas) را حدود 60 سال پیش به ثبت جهانی رساندند.

از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این برند می‌توان به دقت بسیار بالا در ریزکاری‌ها و زیبایی‌های بصری محصولات آن اشاره کرد. ایتالیایی‌ها مردمان بسیار سخت‌گیری هستند که به زیبایی خانه خود بسیار اهمیتِ ویژه‌ای قائل هستند. تکنوگاز با توجه به این موضوع و با به کارگیری بهترین مواد اولیه نه تنها در ایتالیا که در تمامی جهان، توانسته است دل هر مصرف‌کننده‌ای را برباید. در این مطلب قصد داریم به شرح مفصلی از محصولات این شرکت و مشکلات احتمالی آن‌ها و همچنین راه حل‌های پیش‌رو بپردازیم. در ابتدا محصولات تکنوگاز را معرفی خواهیم کرد و از ویژگی‌های آن‌ها اسم خواهیم برد.

اجاق گازهای تکنوگاز، کلاسیک اما مدرن

ویژگی اصلی برند تکنوگاز، استفاده بهینه از هنر در کنار علم روز است. طراحان این شرکت با شناخت کاملی که از مصرف کننده‌گانِ عمده این وسیله پرمصرف دارند، توانسته‌اند به طراحی قابل توجهی دست پیدا کنند. همچنین در ساخت اجاق گازهای تکنوگاز از بهترین مواد اولیه کار گرفته شده تا بتوانند سال‌های طولانی در کنار خانواده‌ها باشند. تولید انواع اجاق گاز در اندازه و رنگ‌های گوناگون با ویژگی‌های مختلف، تکنوگاز را به یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان اجاق گاز کرده تبدیل است. در ادامه مطلب به شرح چند نمونه از این اجاق گازها خواهیم پرداخت

مدل D2B96G5

ظاهر مثال زدنی و گنجایش بالای این محصول سبب گشته تا خانواده‌های پرجمعیت‌، به مشتریان اصلی این اجاق گاز تبدیل شوند. همچنین داشتن تایمر خودکار، ترموکوبل و فندک، کار با این اجاق را بسیار لذت بخش کرده است.

این اجاق گاز دارای 5 شعله است که برای هرکدام، فندک مجزایی برای روشن شدن تعبیه شده و از فری با گنجایش حداکثر 100 لیتر بهره می‌برد. صفحه به کار رفته در این محصول از استیل درجه یک است و ساعت و تایمر عقربه‌ای آن به شکل بسیار زیبایی طراحی شده‌اند. برای شتسشوی داخل فر از تکنولوژی سلف کلین (Self Clean) برای راحتی هرچه بیشتر نظافتِ فر استفاده شده است. موتور جوجه گردان لعابِ آنتی‌باکتریال بوده و درب فر برای زیبایی بیشتر از شیشه رفلکس ساخته شده است. همچنین صفحه رویی اجاق گاز یک تکه و از جنس شیشه براق است. این محصول همچنین با وجود تمامیِ این گزینه‌های جذاب از نظر مصرف انرژی، دارای گریدِ A است.

تعمیرکاران دوره‌دیده‌ مرکز نمایندگی مجاز محصولات تکنوگاز در تهران، از ارزش بالای این محصول با خبر بوده و با توجه به حساس بودن تعمیرات این نوع از اجاق گازها، با ظرافتی مثال زدنی به تعمیر آن‌ها خواهند پرداخت. از عمده مشکلات پیش آمده می‌توان به سهل انگاری مصرف کننده در هنگام استفاده نام برد. شعله‌های این اجاق گاز بسیار قوی بوده و می‌تواند مایعات را در زمان کمتری به جوش آورد، سرریز شدن شیر و ریختن آن روی مشعل‌ها و صفحه‌ی شیشه‌ای آن ایراداتی را به اجاق گاز در سیستم فندک به‌وجود می‌آورد. تکنسین‌های نمایندگی تعمیرات تکنوگاز با عیب‌یابی دقیق در محل، به‌رفع هرچه سریع‌تر محصول خریداری شده شما خواهند پرداخت.

مدل‌های دیگر

اجاق گازهای تکنوگاز در رنگ‌ها و مدل‌های مختلفی عرضه می‌شوند که هرکدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. مدل D3B96G5 نمونه پیشرفته‌تری نسبت به مدل قبلی خود است، ولوم سلکتوری (چرخشی) و شیشه سه جداره درب فر و همچنین شبکه یک پارچه‌ای چدنی آن از ویژگی‌های برجسته به‌کار رفته در آن است.

گازهای رومیزی تکنوگاز | شیک و بادوام

در خانه‌هایی با مساحت کوچک‌تر، استفاده از گازهای رومیزی توجیه بیشتری نسبت به اجاق گازهای فردار دارد. گازهای رومیزی تکنوگاز با قرار گیری به روی یکی از کابینت‌های آشپزخانه، می‌توانند فضای بیشتری را در اختیار مصرف کننده قرار دهند. گازهای رومیزی تکنوگاز مانند اجاق گازهای فردار این شرکت در طرح و اندازه‌های مختلفی عرضه شده‌اند. اجاق گازهای رومیزی معمولا در دو نوع 4 یا 5 شعله تولید می‌شوند. در مدل‌های 5 شعله، شعله‌ی وسط از گنجایش بیشتری برخوردار است که معمولا به آن شعله پلوپز می‌گویند.

در مدل TTG 15953 سیستم قطع کن اتوماتیک گاز هنگام خاموش شدن به‌کار رفته است. همچنین دکمه‌های ولوم (دستگیره) از جنس باکالیت می‌باشند. تمامیِ لوله‌های انتقال گاز در این مدل از جنس آلومینیوم بر

ای امنیت بیشتر و جلوگیری از نشتی‌های احتمالی ساخته شده‌اند. شبکه چدنی 5 تکه و صفحه شیشه‌ای براق به زیبایی این مدل کمک فراوانی کرده است. در مدل‌های پیشرفته‌تر اجاق گازهای رومیزی تکنوگاز، تکنولوژی شعله‌های ساباف (SABAF) استفاده شده است. این سرشعله‌ها در کنار طراحی زیبا، توانِ حرارتی بالا با کمترین مصرف انرژی را به ارمغان می‌آورند. از این‌رو تمامیِ اجاق گازهای رومیزی تکنوگاز دارای گرید +Aدر مصرف انرژی هستند.

هرچه تکنولوژی‌های به‌کار رفته در یک محصول بیشتر شود، تعمیرات آن نیز به افراد مجرب‌تری نیاز پیدا می‌کند. در نمایندگی تعمیرات تکنوگاز در تهران، می‌توانید از استفاده‌ی قطعات اصلی توسط تکنسین‌های باتجربه اطمینان داشته باشید. همچنین این سایت با ارائه فاکتور نهایی، کار تعمیرکاران خود را ضمانت می‌کند که تنها یکی از مزیت‌های این شرکت ارائه دهنده است.

ایراداتی مانند قطع برق در سیستم و خرابی فندک‌ها، شکستنِ شعله پخش‌کن‌ها و از کارافتادن ترموکوبل از جمله مشکلاتی است که مشتریان تکنوگاز کم و بیش با آن‌ها مواجه می‌شوندنمایندگی تعمیرات تکنوگاز آماده ارائه سرویس به تمامی عزیزان در این زمینه است

.

نمایندگی تعمیرات بوش در تهران- مرکز تخصصی تعمیر بوش

فرهای توکار تکنوگاز، فراتر از یک فر

در سال‌های اخیر، استفاده از فرهای توکار برقی در بین خانواده‌ها افزایش قابل توجهی داشته است. شرکت تکنوگاز که از سردمداران عرصه‌ اجاق گاز است با ورود به این بازار، توانسته است طرفداران خود را راضی نگه ‌دارد. مصرف برق زیاد در فرهای توکار از عمده دلایل فروش کم یک برند نسبت به برند دیگری است. این کمپانی نامدار از ابتدای تاسیس تا به امروز، همواره در جهت کارآمدی هرچه بیشتر محصولات خود قدم برداشته است.

فر توکار برقی تکنوگاز مدل TTE 6632B با ظاهری شیک و شیشه‌های دو جداره به آشپزخانه شما جلوه‌ی زیبایی می‌دهد. مصرف بسیار کم انرژی در این محصول آن را به یکی از پرطرفدارترین‌ها بدل ساخته است. 8 برنامه پخت به‌صورت مجزا و ظرفیت نسبت بالای 72 لیتری این فر و همچنین بهره‌بری از صفحه نمایشگر تمام لمسی با قابلیت پخش موسیقی و عکس از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

فن کانوکشن

با استفاده از این تکنولوژی در مدل‌های پیشرفته‌ی فرهای تکنوگاز، کیفیت و طعم غذا مثال زدنی است. این فن که در پشت دستگاه تعبیه شده است، گرمای داخل فر را به صورت یکنواخت پخش می‌کند و فرآیند پخت غذا را درکنار طبیعی بودن، سریع‌تر نیز می‌کند. هوا به وسیله‌ی این فن به گردش در می‌آید و محتویات داخل آن بدون از دست دادن مواد مغذی مانند ویتامین‌ها و پروتئین‌ها طبخ می‌شود.

استفاده مکرر از فر، با توجه به تولید گرمای بیش از حد آن‌ها در محفظه‌ای کوچک، می‌تواند مشکلاتی را به وجود آورد. همچنین صفحات تمام لمسی و دیجیتال پس از مدتی دچار خرابی‌های جزئی خواهند شد. استفاده از ظرف نامناسب برای پخت غذا باعث خواهد شد تا محفظه‌ی داخلی فر دچار ایراداتی شود. با استفاده از خدمات مرکز نمایندگی تعمیرات تکنوگاز می‌توانید بدون نیاز به جابجایی دستگاه، ایرادات وارده را تعمیر کنید. تکنسین‌های دوره دیده این مرکز، با شناخت همه جانبه محصولات لوازم خانگی تکنوگاز در کمترین زمان و با کمترین هزینه و همچنین با ارائه فاکتور و ضمانت‌نامه کتبی به یاری مشتریان عزیز برند تکنوگاز خواهند رسید

نمایندگی تعمیرات آاگ در تهران.

سخن پایانی

دیر یا زود، اکثر لوازم‌های خانگی که به طور روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنیم نیاز به سرویس شدن توسط تعمیرکاران خبره خواهند داشت. هیچ برندی نمی‌تواند ادعا کند که محصولاتش بدون ذره‌ای مشکل برای مدت زمان طولانی کار خواهند کرد. اما داشتن تعمیرکار مطمئن در کنار خود می‌تواند به طور چشمگیری از دردسرهای پیش‌رو بکاهد.

در این مطلب به شرح اجمالی از محصولات شرکت تکنوگاز ایتالیا و مشکلات احتمالی آن‌ها پرداخته‌ایم. همچنین با معرفی سایت نمایندگی تعمیرات تکنوگاز در تهران به الزامات استفاده از تکنسین‌های مجرب در جهت تعمیر محصولات تکنوگاز اشاره شد. از آن‌جایی که این شرکت آخرین تکنولوژی روز را در ساخت محصولات خود به کار می‌برد، هر تعمیرکاری دانش کافی را برای عیب‌یابی آن‌ها ندارد. در هنگام هرگونه خرابی و تعویض لوازم جانبی، می‌توانید تنها با یک تماس با مرکز نمایندگی تعمیرات تکنوگاز، از سرویس‌های ویژه این شرکت استفاده نمایید.

برچسب‌ها:

نظر شما