شناسهٔ خبر: 64113 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بهترین مراکز خرید قشم در سفر به جزیره زیبای قشم

اگر می خواهید با بهترین مراکز خرید قشم آشنا شوید تا پایان با ما همراه باشید.

تور قشم و به طور کلی سفر زمینی و هوایی به این جزیره زیبا که در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است از جذابیت خاصی برای تمامی گردشگران برخوردار است. در جزیره قشم علاوه بر سواحل و جزایر زیبایی که منظره ای فوق العاده دارند جاذبه های تفریحی و گردشگری متعددی وجود دارد که بازید از آن ها می تواند بسیار لذت بخش باشد و ساعات هیجان انگیزی را برای افراد رقم بزند. خرید نیز بخش جدانشدنی هر سفری است مخصوصا اگر مقصد سفر جزیره قشم با مراکز خرید جذاب و بازارهای سنتی دوست داشتنی آن باشد. اگر می خواهید با بهترین مراکز خرید قشم آشنا شوید تا پایان با ما همراه باشید.

مرکز خرید ستاره قشم

مجتمع تجاری ستاره قشم از معروف ترین مراکز خرید جزیره در تور قشم ارزان محسوب می شود که دارای 700 واحد تجاری است. البته تعدادی از واحدهای این مجتمع به بخش اداری اختصاص داده شده است. در این مرکز خرید می توانید انواع کالاها از برترین برندهای ایرانی و خارجی را مشاهده و خریداری نمایید. طراحی این مجتمع به منظور رفاه حال مشتریان به گونه ای انجام شده که دارای 5 درب می باشد که هر کدام به یکی از خیابان های قشم راه دارند. مرکز خرید ستاره قشم دارای مرکزی جهت بازی کودکان و همچنین رستوران و کافی شاپی به منظور سرو غذا و انواع دسر و نوشیدنی می باشد. زیرا قطعا بازدید از تمامی این واحدهای تجاری به زمانی چند ساعته نیاز خواهد داشت.

مرکز خرید سیتی سنتر

به گزارش سفر باتو ، یکی دیگر از مراکز خرید لوکس جزیره قشم مرکز خرید سیتی سنتر است که ارائه دهنده انواع کالاهای شیک و مدرن می باشد. فضای داخلی این پاساژ بسیار زیبا است. سیتی سنتر قشم در واقع دارای دو مجتمع سیتی سنتر 1و سیتی سنتر 2 می باشد که در هر دو مجتمع بوتیک هایی وجود دارد که انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه را ارائه می دهند. اگر چه قیمت اجناس این مرکز مقداری بالا است اما تمامی اجناس آن برند و با کیفیت هستند. طبقه های آخر هر دو مجتمع به شهربازی کودکان، فست فود و رستوران اختصاص داده شده است تا خانواده ها در کنار خرید بتوانند لحظات به یاد ماندنی را در این مجموعه تجربه کنند. سیتی سنتر 1 و 2 تنها فاصله محدودی از یکدیگر دارند که طبقه آخر هر دو ان ها از طریق یک تونل چراغانی شده به یکدیگر متصل شده است.

مرکز خرید خلیج فارس

مرکز خرید خلیج فارس در فاصله کمی از مرکز خرید ستاره قشم قرار دارد. این مرکز خرید 4 طبقه به طور کلی دارای 110 واحد ادارای تجاری می باشد که 80 واحد تجاری آن در طبقات پایین و 30 واحد ادارای در طبقات بالایی آن واقع شده اند. در این پاساژ کالاهای مختلفی مانند پوشاک، لوازم خانگی و تزئینی و ... با قیمت مناسبی ارائه می شود. همچنین در طبقه آخر آن رستوران معروف خلیج فارس وجود دارد که غذاهای جنوبی خوشمزه آن بسیار معروف هستند. از این رو به شما پیشنهاد می کنیم که اگر با تور ارزان قشم به این جزیره سفر کردید حتما از این مرکز خرید بازدید نمایید.

بیشتر بخوانید: جاذبه های تاریخی کیش در تور کیش

مرکز خرید زمرد

از محبوب ترین مراکز خرید قشم می توان به مرکز خرید زمرد اشاره نمود که قیمت اجناس آن فوق العاده مناسب هستند. این مرکز خرید در درگهان قشم واقع شده است که کالاهای کاملا متنوعی را ارائه می دهد که از جمله آن ها می توان به کیف، عینک، لوازم آرایشی، لوازم خانگی، پوشاک و ... اشاره نمود. در این مرکز مغازه های عمده فروشی متعددی نیز وجود دارد به همین دلیل مسافران بسیاری تنها به قصد خرید عمده از مراکز خریدی مانند زمرد به این جزیره سفر می کنند و از تور قشم استفاده می نمایند. این مرکز خرید همه روزه از ساعت 9 صبح الی 10 شب پذیرای افراد می باشد.

بازار قدیم قشم

معمولا افرادی که با تور ارزان قشم به این جزیره سفر می کنند و قصد دارند از تمامی جاذبه های گردشگری قشم بازدید نمایند حتما بازدید از بازار قدیم قشم را در برنامه سفر خود قرار می دهند. در جزیره قشم و درگهان بازارهای سنتی و زیبایی وجود دارد که گشت و گذار در آن ها می تواند بسیار لذت بخش باشد. این بازارها معمولا کالاهای ساده تر و سوغاتی های محلی جزیره را ارائه می دهند و نمی توانید در آن ها به دنبال کالاهای برند خاصی باشید. کالاهایی که در بازارهای قدیمی قشم عرضه می شود بسیار ارزان و مقرون به صرفه هستند و می توانید از محصولات محلی و صنایع دستی که در این بازارها وجود دارد سوغاتی های بسیار زیبا و به یاد ماندنی را برای دوستان خود تهیه نمایید.

سخن پایانی

جزیره قشم در جزیره هرمز به عنوان یکی از مهم ترین مناطق گردشگری و تجاری ایران دارای مراکز خرید و همچنین هتل های لوکس و متعددی است که تعداد آن ها روز به روز در حال افزایش است. بنابراین در سفر به این جزیره زیبا می توانید از مراکز خرید متعددی بازدید نمایید و خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

نظر شما