شناسهٔ خبر: 64130 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

چطور از اصفهان به کیش سفر کنیم؟

جزیره کیش را می‌توان به‌عنوان یکی از پنج مقصد پر سفر در طول سال دانست. این جزیره که وسط دریای خلیج فارس قرار گرفته، محلی برای تجمع همه دوست‌داران دریا و تفریحات آبی است. امکانات و مکان‌های گردشگری زیادی در این شهر ساخته شده‌اند که بازدید از آن‌ها روزمرگی طول سفر را از بین می‌برد.

سفر به جزیره کیش از همه شهرهای ایران انجام می‌شود. یکی از شهرهایی که مسافران زیادی را راهی این جزیره می‌کند، اصفهان است. در ادامه این مطلب سعی شده تا با بررسی راه‌های سفر به کیش و دادن اطلاعاتی درباره این جزیره کمک خوبی به اصفهانی‌های عزیز برای تجربه این سفر کنیم.

راههای سفر به کیش

شهر کیش به‌عنوان یکی از برترین جزیره‌های خلیج فارس و شهرهای گردشگری ایران شناخته می‌شود. از همه شهرهای ایران می‌توان با هواپیما به این جزیره سفر کرد؛ زیرا فرودگاه بین‌المللی آن همه روزه پروازهای داخلی و خارجی دارد. علاوه‌بر هواپیما سفر زمینی نیز یکی از گزینه‌های موجود است و شما می‌توانید با قطار، اتوبوس یا خودروی شخصی تا بندرعباس و سپس با لنج تا کیش بروید. بهترین و راحت‌ترین راهی که می‌توانیم برای سفر به کیش پیش‌پای شما بگذاریم سفر با تور کیش از اصفهان است. این تورها توسط شرکت‌های خدمات سفر برگزار می‌شود. برای دسترسی به آن‌ها کافی است با استفاده از سایت علی بابا به صفحه تور کیش سر بزنید و با انتخاب مبدا و مقصد و درج زمان سفر لیست تورها را ببینید.

تور کیش چیست؟

تور کیش شامل بسته سفر و خدمات آن است که به‌صورت یک جا به مسافران ارائه می‌شود. در این تورها دیگر نیازی به پخت غذا، رزرو هتل و... نیست؛ زیرا همه این کارها را شرکت موردنظر انجام می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های بهترین قیمت تور های کیش علی بابا متنوع بودن آن است. در لیست تور این سایت انواع تورها با کیفیت‌های متفاوت و قیمت‌های مختلف را مشاهده می‌کنید.

بهترین زمان سفر به کیش از اصفهان

شهر اصفهان جزو شهرهای ایران است که زمستان‌های سرد و سوزناکی دارد. در این شهر زمستان‌ها سرد و سرمای آن استخوان سوز است. بهترین زمانی که می‌توان برای سفر اصفهانی‌ها به کیش معرفی کرد، زمستان است؛ زیرا آب‌وهوای کیش معتدل است و شرایط جذابی برای آن‌ها فراهم می‌کند.

اماکن دیدنی و جاذبههای گردشگری کیش

شهر کیش جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی دارد که همه سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. این شهر با دریا عاشقان، با تفریحات آبی جوانان، با پارک و شهربازی کودکان و با مکان‌های دیدنی تاریخی همه مردم را سر می‌آورد.

شهر زیر زمینی کاریز

یکی از بهترین و برترین مکان‌های دیدنی شهر کیش که علاوه‌بر جنبه‌های تاریخی و طبیعی مکان‌های ویژه شکم‌گردی نیز دارد، شهر زیرزمینی کاریز است. این مجموعه که از چندین تونل یا قنات زیرزمینی به هم پیوسته تشکیل شده است، نمایی زیبا و دوست داشتنی را پیش‌روی بازدید کنندگان قرار می‌دهد. شما می‌توانید در طول گردش و بازدید از این مجموعه در سفره‌خانه‌های سنتی این تونل‌ها و... نیز شرکت کنید.

جزیره هندورابی

جزیره هندورابی یکی از بهترین مکان‌های دیدنی کیش است. این جزیره با شرایط خاصی که دارد، توانسته وضعیت قدیمی و بومی خود را حفظ کند. هنوز قسمت‌هایی از جزیره توپ‌های پرتقالی از سال‌های استعمار وجود دارد.

هتلهای تور کیش

تا حدودی می‌توان همه هتل‌های کیش را در لیست هتل‌های تور کیش از اصفهان دید. این هتل‌ها از یک ستاره تا هتل‌های پنج ستاره همه در تورهای در حد خود هستند. در ادامه تعدادی از آن‌ها را معرفی خواهم کرد.

هتل شایلی: هتل شایلی یک هتل سه ستاره است که آن را انتهای بلوار دریا ساخته‌اند. این هتل دو طبقه 39 باب واحد اقامتی دارد که در هرکدام انواع امکانات (بیشتر شبیه به هتل معروف آفتاب) قرار گرفته‌اند. قیمت اتاق‌های این هتل نسبت ‌به هتل آفتاب کمی بیشتر است که این به خدمات و موقعیت مکانی بهتر آن برمی‌گردد.

هتل آریان: هتل آریان در میدان امیرکبیر، روبروی پارک شهر ساخته شده است. این هتل مجلل با قدمتی 20 ساله هنوز یکی از بهترین هتل‌های کیش به‌حساب می‌آید. بهتر است بدانید که در آن انواع اتاق‌های دو و سوئیت‌های پنج نفره ساخته شده که تنوع مناسبی برای انتخاب شما به‌وجود خواهند آورد. در این هتل باشگاه‌های بیلیارد و خدمات متنوع‌تری نسبت‌ به هتل آرامیس وجود دارد. البته شبیه به هتل آریان نزدیک به مناطق تجاری و بازارهای بزرگ کیش ساخته شده است.

اگر به سفر کیش و بازدید از اماکن دیدنی این شهر علاقه‌مند هستید، بهتر است وقت را تلف نکنید و در یکی از ماه‌ها، سفر به این شهر را تجربه کنید. شما می‌توانید پیشنهادهای خود را درباره سفر به کیش با دیگر کاربران نیز درمیان بگذارید.

برچسب‌ها:

نظر شما