شناسهٔ خبر: 64146 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سه کلیک از کجا اومده!

سه کلیک قراره یه مسابقه برگزار کنه که تا نوروز 1400 ادامه داره.... در این مسابقه قراره، هر هفته سه شنبه ها به قید قرعه به نفرات برنده جوایز نفیسی داده بشه.

سه کلیک مجموعه‌ای از دل دلتابان

سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند.

این مجموعه در سایه‌ی حمایت شرکت دلتابان درصدد است تا با اجرای پروازهای منظم و ایمن شرکت های هواپیمایی داخلی و بین المللی، گارانتی هتل‌های معتبر و زنجیره ای پنج ستاره در سراسر دنیا، خدمات مناسبی برای یک سفر به یاد ماندنی خانوادگی و کاری، برای مسافران ورودی و خروجی فراهم سازد و هدف خود را تسهیل سفر و جلب رضایتمندی مسافران در نظر گرفته است.


در دنیای پر سرعت امروز که نیاز به سهولت و سرعت در خرید بیش از پیش احساس می‌شود، دلتابان با گسترش تکنولوژی و فضای دیجیتال، رویکرد خود را به سمت فروش آنلاین برده و با تاسیس مجموعه‌ای استارتاپی سه کلیک در تلاش است تا با تحت پوشش قرار دادن تمامی خدمات سفر همچون رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو آنلاین هتل، فروش بلیط جاذبه‌های گردشگری و رزرو تورهای تفریحی در اقصی نقاط جهان، گزینه اول مسافران برای آغاز سفر شود.

چرا سه کلیک بهترینه ؟

  • چون قیمتش خیلی مناسبه
  • چون با سه کلیک میتونی با هر بودجه‌ای سفر کنی
  • چون سه کلیک همیشه باهاته
  • چون کیفیت تورها سه کلیک بالاس
  • چون با سه کلیک میتونی سریع خرید کنی
  • چون با سه کلیک تورلیدر خودتی
  • چون با سه کلیک میتونی آنلاین و ریالی خرید کنی
  • بازم بگیم..؟

شگفتی سه کلیک

این رو هم بهتون بگیم که سه کلیک قراره یه مسابقه برگزار کنه که تا نوروز 1400 ادامه داره.... در این مسابقه قراره، هر هفته سه شنبه ها به قید قرعه به نفرات برنده جوایز نفیسی داده بشه.

سه کلیک تا کیش

حالا بحث سفر شد، میخواهیم چند تا نکته درباره قیمت بلیط هواپیما کیش در فصل های گوناگون بهتون بگیم تا در سفر به کیش از این نکات استفاده کنید...

قیمت پرواز کیش در فصل‌های گوناگون

جزیره کیش نگین خلیج فارس در استان هرمزگان و شهرستان بندر لنگه واقع شده است. جاذبه‌های تاریخی دیدنی ، جاذبه‌های طبیعی بی همتا و مراکز خرید عالی جزیره سبب شده است، سالانه هزاران نفر از سراسر ایران و جهان برای گذراندن تعطیلات و استراحت به کیش بروند. تا جایی که این جزیره‌ی زیبای ایرانی از سوی سازمان گردشگری جهانی به عنوان چهارمین منطقه گردشگری جنوب غرب آسیا شناخته شده است. گردشگران بسیاری با یک بار سفر به کیش تصمیم می‌گیرند که باز هم برای گذراندن تعطیلات و بازدید از جاذبه‌های متعدد گردشگری جزیره، به کیش سفر کنند.

میزان تردد گردشگران در فصل‌های گوناگون سال، سبب به وجود آمدن نوسانات قیمت پرواز کیش شده است.

قیمت پرواز کیش در فصل‌های گوناگون به عوامل متعددی از فصل سفر گرفته تا زمان خرید بلیط بستگی دارد. در ادامه شما را با این عوامل آشنا می کنیم.

فصل سفر

موقعیت جغرافیایی جزیره کیش باعث شده است، آب و هوای این جزیره گرم و مرطوب باشد. تابستان‌های بسیار گرم و زمستان‌های ملایم که از مشخصه‌های بارز این نوع آب و هوا هستند در جزیره کیش هم دیده می‌شوند.

آب و هوای جزیره از اواخر پائیز تا اواخر اردیبهشت ماه بسیار عالی است. به همین دلیل گردشگران بسیاری این زمان را برای سفر به جزیره کیش انتخاب می‌کنند. به همین دلیل قیمت پرواز کیش در این فصل بالاتر می‌رود. در همین فصل هم در ایامی مانند تعطیلات نوروزی و دیگر تعطیلات مناسبتی و همین طور در زمان برگزاری جشنواره‌های مختلف قیمت پرواز کیش باز هم بالاتر می‌رود و برعکس در ماه اسفند تعداد مسافران کیش کم می‌شود بنابراین قیمت پرواز کیش هم در این ماه پائین می‌آید.

آب و هوای جزیره کیش از ماه خرداد تا اواسط پائیز بسیار گرم شده و رطوبت هوا نیز بالا می‌رود. به همین دلیل گردشگران کمتری تمایل دارند که در این ماه‌ها به جزیره سفر کنند. تعداد کم مسافران باعث پائین آمدن قیمت پرواز هواپیما کیش می‌شود. در همین ماه‌ها شاهد برگزاری جشنوارههای متعدد در جزیره کیش هستیم که البته افراد زیادی هم در آن ها شرکت می‌کنند به همین دلیل در طول زمان برگزاری جشنواره‌ها می‌بینیم که قیمت پرواز کیش هم بالا می‌رود.

زمان خرید بلیط

اگر تصمیم دارید در زمانی مانند تعطیلات نوروزی به جزیره زیبای کیش سفر کنید، باید این نکته را در نظر بگیرید که هر چه به زمان مورد نظر نزدیک‌تر شویم به احتمال زیاد قیمت پرواز کیش هم بالاتر می‌رود. به همین دلیل بهتر است حداقل دو ماه پیش از سفر بلیط پرواز کیش خود را تهیه کنید. به این ترتیب دچار افزایش قیمت بلیط در روزهای پایانی پیش از سفر نخواهید شد.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که کیش در ایران قرار دارد و به راحتی می‌توان برای سفری دو سه روزه در این جزیره برنامه ریزی کرد. به همین دلیل معمولاً قیمت پرواز کیش در روزهای پایانی هفته بالاتر می‌رود. بنابراین اگر به دلیل خاصی مجبور نیستید که حتماً در زمان خاصی در جزیره باشید و همچنین می‌توانید روزهای وسط هفته خود را خالی کنید، بهترین زمان سفر به جزیره کیش، حتی در فصل‌های پر تردد سال روزهای میانی هفته ( دو شنبه و سه شنبه ) می‌باشند.

نوع بلیط پروازی

از عوامل مؤثر بر روی قیمت پرواز کیش در فصل‌های گوناگون نوع بلیطی است که خریداری می‌کنید.

بلیط سیستمی: معمولاً شرکت‌های هواپیمایی اقدام به فروش صندلی‌های هواپیماهای خود به مقاصد مختلف می‌کنند. به چنین بلیط‌هایی سیستمی گفته می شود. بلیط‌های سیستمی معمولاً قیمت ثابتی دارد اما گاهی دیده می‌شود که در فصل‌های پر تردد سال قیمت این بلیط‌ها نیز با افزایش تعداد مسافران بالاتر می‌رود. به همین دلیل اگر برنامه سفر شما مشخص شده، بهتر است حداقل 2 ماه پیش از سفر بلیط خود را خریداری کنید. از محاسن بلیط‌های سیستمی می‌توان به این موارد اشاره کرد: امکان تغییرنام و تغییر تاریخ بلیط، امکان کنسل کردن بلیط ( پس از کسر جریمه، بهای بلیط به شما برگردانده می‌شود) ، امکان خرید نیم بها برای کودکان.

بلیط چارتر: گاهی آژانس‌های مسافرتی تمام صندلی‌ها ( فول چارتر) یا تعدادی از صندلی‌ها ( سیت چارتر) یک هواپیما را اجاره می‌کنند. به چنین بلیط‌های ، بلیط چارتر می‌گویند. بلیط‌های چارتر معمولاً نوسانات قیمت بالایی دارند. در اکثر مواقع قیمت بلیط‌های چارتر از بلیط‌های سیستمی ارزان تر است اما گاهی به خصوص در ایام پر تردد سال قیمت این بلیط‌ها از بلیط‌های سیستمی هم گران‌تر می شود بنابراین پیش از خرید بلیط در چنین ایامی حتماً قیمت بلیط‌های سیستمی را نیز بررسی کنید. محاسن بلیط‌های چارتر عبارتند از : قیمت معمولاً پائین این بلیط‌ها. معایب بلیط‌های چارتر: امکان تغییر نام و تغییر تاریخ بلیط‌های چارتر وجود ندارد. قیمت بلیط کودکان و بزرگسالان در بلیط‌های چارتر یکسان می‌باشد. به طور معمول امکان کنسل کردن این بلیط‌ها وجود ندارد و یا اگر هم بتوان آن‌ها را کنسل کرد جریمه آن بسیار زیاد می‌باشد.

بلیط‌های لحظه آخری: در زمان‌های مختلف به خصوص در فصل‌های کم مسافر بلیط‌های هواپیما تا روز آخر به فروش نمی‌رسد. در این حالت شرکت‌های هواپیمایی و آژانس‌های مسافرتی چارتر کننده برای جلوگیری از ضرر و زیان خود در روز پرواز و یا روز پیش از پرواز، اقدام به فروش بلیط با قیمتی بسیار پائین‌تر می‌نمایند.

کلاس پروازی:

یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار بر روی قیمت پرواز کیش در فصل‌های گوناگون کلاس پروازی می‌باشد. بلیط‌های پرواز کیش در سه کلاس پروازی عرضه می‌شود.

فرست کلاس: بلیط‌های فرست کلاس فضای زیادی را در اختیار مسافر می‌گذارند و خدمات ویژه‌ای را ارائه می‌دهند که بسته به شرکت هواپیمایی ارائه دهنده پرواز متفاوت است. در ازای این خدمات هم بهای آن را دریافت می‌کنند. به همین دلیل بلیط‌های فرست کلاس قیمت بیشتری نسبت به انواع دیگر بلیط دارند.

بیزینس کلاس: بلیط‌های بیزینس کلاس فضای کمتری به مسافر می‌دهند و از خدمات کمتری نیز برخوردارند . قیمت این بلیط‌ها از فرست کلاس کم تر و از اکونومی کلاس بیشتر است.

اکونومی کلاس: بیشترین صندلی‌های هواپیما را این کلاس پروازی تشکیل می‌دهند. صندلی‌های اکونومی کلاس فضای کمی داشته و هیچ خدمات خاصی به آن ها تعلق نمی‌گیرد. البته از انواع دیگر بلیط هم ارزان‌تر می‌باشند.

قیمت پرواز کیش در فصل‌های گوناگون

همان طور که در بالا توضیح دادیم قیمت پرواز کیش در فصل‌های گوناگون سال به عوامل مختلفی وابسته است و نوسانات زیادی دارد. بنابراین بهتر است در هنگام خرید شرایط و سلیقه خود را در نظر بگیرید و با توجه به مواردی که گفتیم بهترین بلیط پرواز کیش را که برای شما مناسب باشد را خریداری نمائید.

در نهایت یادآوری می‌کنیم که همیشه ارزان‌ترین بلیط مناسب‌ترین بلیط برای شما نیست؛ بهتر است به جای این که به دنبال ارزان‌ترین بلیط باشید در میان بلیط‌هایی که با توجه به شرایط برای شما مناسب هستند به دنبال پائین‌ترین قیمت بگردید.

برچسب‌ها:

نظر شما