شناسهٔ خبر: 64351 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فراخوان بنیاد سعدی برای شرکت در آزمون مهارت زبان فارسی «آمفا»

بنیاد سعدی دومین آزمون مهارت زبان فارسی «آمفا» را ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ برای علاقه‌مندان به کسب مدرک بین المللی مهارت زبان فارسی، در تهران برگزار می‌کند.

فراخوان بنیاد سعدی برای شرکت در آزمون مهارت زبان فارسی «آمفا»

 به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ این آزمون، که با عنوان اختصاری بین المللی AMFA است، یک آزمون مهارت زبانی بدون توجه به سابقه آموزشی فرد آزمون دهنده است که میزان توانایی فرد در چهار مهارت اصلی زبان فارسی همچون شنیدن، خواندن ، صحبت کردن و نوشتن را ارزیابی می‌کند و در پایان آزمون، نمره نهایی و کارنامه بین‌المللی صادر خواهد شد.

دومین آزمون مهارت زبان فارسی «آمفا» - عمومی، شنبه ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۰( برابر با دهم آورین ۲۰۲۱) در ایران برای تمامی فارسی آموزان خارجی مقیم ایران، اعم از دانشجویان و سایر علاقه‌مندان به زبان و ادبیات فارسی توسط بنیاد سعدی برگزار می‌شود.

هزینه شرکت در این آزمون ۵ میلیون ریال است و علاقه‌مندان به شرکت در این آزمون تا ۱۶ فروردین سال ۱۴۰۰ فرصت دارند با مراجعه به آدرس S1f.ir/amfa ثبت نام کنند و برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر می‌توانند با کارشناسان بنیاد سعدی به آدرس info@saadifoundation.ir یا a.ahmadi@saadifoundation ایمیل ارسال کنند و یا با شماره تلفن: ۰۲۱۲۲۴۱۴۳۵۷ در تماس باشند.

نخستین آزمون بین‌المللی مهارت زبان فارسی «آمفا» توسط بنیاد سعدی در تاریخ دوم آذرماه ۱۳۹۸ به صورت همزمان در دو کشور روسیه و عراق برگزار شد، همچنین قرار بود ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ (مطابق با پنچم مارس ۲۰۲۰) دومین دوره در ایران و همزمان در کشورهای دیگر برگزار شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا و رعایت موازین بهداشتی برگزار نشد.
 

نظر شما