شناسهٔ خبر: 64382 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

۳ روش اسرار آمیز برای تغییر دکوراسیون منزل و محل کار

یکی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین موارد در دکوراسیون داخلی نور و استفاده از لامپ های تزیینی و فانتزی مناسب می‌باشد.

اکثر ما نمیدانیم که موقع انتخاب لامپ مناسب برای کافه و رستوران خود باید به چه نکات مهمی دقت کنیم در صورتی که این موضوع از اهمیت زیادی حائز است . تصور کنید نور کافه انقدر خسته کننده باشد که افراد را زود خسته کند در صورتی که ۲ ساعت برای رفع خستگی به کافه رفته باشید ! خب چنین چیزی اصلا عجیب نیست زیرا نور نقش خیلی مهمی در محیط هایی شامل کافه، رستوران، محل کار و ... دارد که باید به آن توجه زیادی کرد .

به همین دلیل ما برایتان راهنمای انتخاب لامپ مناسب برای فضاهای مختلف کافه، رستوران و حتی جلوه زیبا به دکوراسیون را فراهم کردیم .

نور چه تاثیری در دکوراسیون کافه و رستوران دارد ؟

  دکوراسیون کافه و رستوران ، یکی از مواردی است که اگر جذابیت خاص و طبق استانداردهای دکوراسیون داخلی انجام شود و فضایی شکیل و منحصر به فردی را برای مشتریان فراهم کنند، یقینا به تعداد مراجعین آن مجموعه افزوده خواهد شد. یکی از موارد ساده ای که با رعایت آن می توانید خیلی ساده در ذهن و قلب مشتریانتان جای باز کنید و ماندگار شوید، ایجاد یک فضای کاملا مناسب و استفاده از الگوی صحیح در طراحی دکوراسیون رستوران یا کافه شما می باشد. نکته مهم دیگری که باید در طراحی دکوراسیون داخلی رستوران و کافه خود توجه داشت، میزان فضای آزاد داخل مجموعه است. علاوه بر اینها در طراحی دکوراسیون رستوران تان حتما به روانشناسی رنگ ها توجه ویژه ای داشته باشید زیرا که می توانند تاثیر بسیار زیادی برای دکوراسیون داشته باشند. رنگ قدرت نفوذ روانی بسیار بالایی دارد. برای دیوارهای رستوران خود از کاغذ دیواری های زیبا و لوکس استفاده کنید..صندلی های مناسب برای رستوران انتخاب کنید. بسته به نوع سبک رستوران و کافه شما که می تواند شامل ( سنتی، ساده، مدرن و…) باشد، می توانید از صندلی های مختلف در طرح ها و رنگ های متنوع استفاده کنید.نور کافی و روشنایی هم بر میزان آرامش مشتریان رستوران شما بسیار تاثیر مثبتی می گذارد. شما می توانید از لامپ های تزئینی برای روشنایی رستوران خود استفاده کنید و بسیار در دکوراسیون خود تغییرات مثبت ایجاد کنید.

راه کارهای خلاقانه برای داشتن کوراسیون پر نور

روشنایی و نورپردازی درست، می‌تواند راه کاری خلاقانه برای دکوراسیون جذاب رستوران شما باشد. در انتخاب نورپردازی علاوه بر جلوه های زیبایی باید به میزان مصرف انرژی و کیفیت لامپ مصرفی توجه زیادی داشت. برخی از راه کارهایی که کمک زیادی در نور پردازی به شما می کند.

استفاده از چراغ‌های قابل تنظیم: چراغ‌های تنظیم شونده از جمله لامپ های روشنایی هستند که این روزها بیشتر از قبل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار می‌گیرند.

استفاده از چراغ‌های رنگی: استفاده از ریسه‌های رنگی اگر به طرز صحیح و نصب شده باشد می‌تواند حال و هوای کافه یا ستوران شما را به کل تغییر دهد.

استفاده از لامپ های آویزان: استفاده از لامپ های آویزان باعث می شود نور مورد نیاز خود  را با کمترین هزینه تامین کنید.

استفاده از  لامپ ادیسونی در دکوراسیون خود

لامپ های ادیسونی در گروه لامپ های زیبا و جذاب قرار دارند که این روزها بیشترین استفاده را دارند زیرا علاوه بر ظاهر زیبا می توانند نور مدنظر شما را به شما اعطا کنند.

لامپ های ادیسون ظاهری شبیه به لامپ های رشته ای قدیمی دارند و به همین دلیل است که جلوه ای کلاسیک را به محیط می دهند. این لامپ های فوق العاده زیبا یک تفاوت اصلی با لامپ های رشته ای قدیمی دارند که تفاوت آن در مصرف انرژیاش است و در نتیجه گرمای کمتری نیز ایجاد می کند.

شما می توانید با خیال راحت برای نورپردازی محیط رستوران یا کافه خود از این لامپ ها که در انواع چراغ‌های سقفی، دیواری، لوسترها و ... تولید می شود، استفاده کنید و از آنجا که این لامپ ها دارای ظاهری کلاسیک می باشند، اغلب از آن ها در فضاهای رمانتیک مانند کافی شاپ ، آتلیه های عکاسی و.... که به صورت ترکیبی با لامپ های ال ای دی نیز استفاده می شود. 

لامپ ادیسونی (edison lamp) خیلی وقت نیست که روانه بازار شده اند ولی در این مدت کوتاه توانسته اند جایگاه خوبی برای خود در دکوراسیون داخلی کسب کنند زیرا که باعث افزایش زیبایی محیط می شود و علاوه بر آن مصرف برق پایینی نیز دارد.

لامپ های ادیسونی که در دسته انواع لامپ فیلامنتی نیز قرار دارند، برای نورپردازی های کاملا شیک و کلاسیک ساختمانی و یا نورپردازی های ترکیبی بسیار ویژه مورد استفاده قرار می گیرد، البته این لامپ ها به دلیل فانتزی بودن مصرف انرژی بالایی دارند که ما پیشنهاد می کنیم از لامپ های ادیسونی با طرح ال ای دی به کار ببرید . به دلیل شکل و نور دهی آن بهتر است در فضاهای خاص و رمانتیک از آن استفاده شود تا در فضای نیمه تاریک بیشتر خود را نشان بدهد.

جذابیت های لامپ ادیسونی

  • این لامپ ها دارای ظاهری شیک و کلاسیک هستند، که به وسیله تعدادی رشته ی نورانی در یک حباب شیشه ای جلوه خاصی ایجاد می کنند و در نتیجه دکوراسیونی رویایی برای فضای مورد نظر ایجاد می کنند.
  • در عین زیبایی ، از تکنولوژی عالی بر پایه ی ال ای دی بهره می برد که در نتیجه مصرف برق آن نیز بسیار کمتراست و می توان با خیال راحت به مدت طولانی در دکوراسیون خانه و رستوران و کافه و.... استفاده نمود.
  • لامپ های ادیسونی دارای سرپیچ های کاملا استاندارد می باشند که از انواع شمعی و معمولی بهره مند می شوند که می توان آنها را جایگزین مناسبی برای لامپ های قدیمی دانست.
  • لامپ های ادیسونی در شرایط سخت نیز کارایی خود را از دست نمی دهند و می توانند در دماهای کمتر از ۲۰ درجه و دمای بالای ۸۰ درجه نیز به کار خود بدون مشکل ادامه دهند.
  • این لامپ ها از مواد های سمی مانند جیوه و سرب و .... استفاده نمی کند که باعث بی خطر بودن آن می شود که می توان گفت به نحوی دوستدار طبیعت به شمار می رود.
  • لامپ های ادیسونی در ابعاد و انددازه های ممختلف تولید می شوند که هر کدام قیمت و مشخصات خاص خود را دارند و هرکس بسته به نیاز خود می تواند از این لامپ ها استفاده کند.

چگونه میتوانیم لامپ ادیسونی مناسب خود را سفارش دهیم

لامپ های ادیسونی را می توان از فروشگاه هایی که لوازم الکتریکی دارند تهیه کرد. فروشگاه اقای برق با ۱۲ سال تجربه در حوضه کاری مربوطه توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند. شما می توانید برای خرید انواع لامپ از جمله لامپ ادیسونی به فروشگاه اقای برق مراجعه کنید و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید زیرا که تنوع محصول در فروشگاه اقای برق بسیار زیاد بوده و خرید از آن نیز به صورت کاملا ساده امکان پذیر است و برای این کار کافی است که شما به سایت اقای برق مراجعه کنید و از طریق راه های مندرج در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید و خرید خود را انجام دهید و از آن لذت ببرید.

  

نظر شما