شناسهٔ خبر: 64485 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

چند راهکار جدید برای لاغری و کاهش وزن

مدیریت وزن می‌تواند سخت باشد، به خصوص هنگامی که می‌خواهید چربی‌های ناسالم را از دست بدهید، اطلاعات غلط زیادی وجود دارد که با آن‌ها روبرو می‌شوید. اما مهمترین سوال این است که از کجا باید شروع کنید؟ اولویت دادن به سلامتی شما امری ضروری است. بیایید نگاهی به برخی از راه‌های تایید شده از سوی متخصصان برای سوزاندن چربی داشته باشیم.

گزینه های زیادی موجود است که به شما کمک می کند چربی زیادی شما را از بین ببرند و سلامتتان را بهبود بخشند که وارد کردن برخی از عادات نامناسب به روال زندگی خود و تغییر رژیم غذاییتان می تواند یک تفاوت بزرگ است. حتی تغییرات جزئی در شیوه زندگی شما می تواند تاثیرات مهمی در سوزاندن چربی داشته باشد. مطمئن شوید که این نکات ساده ای که دارای مواد نغذی خوبی هستند، را با یک رژیم غذایی و سبک زندگی خود ترکیب می کنید تا به طور همزمان باعث شکستن ذرات چربی و همچنین بهبود سلامت کلی شما می شود.

رژیم سریع:

آیا سالم است؟

آیا شما مجبور به کاهش وزن هستید؟

چه شما به دنبال بهبود کلی سلامت خود هستید، چه به سادگی برای تابستان کوتاه، سوزاندن چربی اضافی می تواند کاملا چالش برانگیز و سخت باشد.علاوه بر رژیم غذایی و ورزش، عوامل متعدد دیگری نیز می توانند بر روی از دست دادن وزن و چربی تاثیر بگذارند خوشبختانه، بسیاری از گام های پیشنهادی ما در این بخش از نمناک بسیار ساده ای هستند،که می توانید برای افزایش سوزاندن چربی انجام دهید 14 تا از بهترین راه های سوزاندن سریع چربی و کاهش وزن هستند.

در مطالعه‌ ای انجام شده تمرین قدرتی باعث آب کردن چربی شکم و پهلو در ۷۸ فرد مبتلا به سندروم متابولیک شد. چربی های شکمی از چربی های خطرناک هستند که ارگان های شما را احاطه کرده اند. در یک مطالعه دیگر مشخص گردید که انجام ۱۲ هفته تمرین قدرتی به همراه حرکات ایروبیک برای کاهش چربی های بدنی بسیار موثرتر از انجام حرکات ایروبیک به صورت تنهایی است.

استفاده از مکمل های معتبر و استاندارد

با کمی دقت و تحقیق می توانید در بین قرص های لاغری تایید شده می توانید یک قرص لاغری قوی تضمینی در داروخانه تهیه کرده و در کنار رژیم غذایی کنترل شده و ورزش منظم یک کاهش وزن چشمگیر را تجربه کنید.

محصولاتی از این قبیل علاوه بر کنترل اشتها فعالیت متابولیک بدن را نیز افزایش می دهند و چربی سوزی را در بدن چند برابر می کنند، یکی از بهترین قرص های لاغری در ایران قرص گلوریا می باشد که دارای تاییدیه بهداشت FDA و تاییدیه بهداشت GMP و دارای کد رهگیری بهداشت و اصلت کالا می باشد که طرفداران بسیاری در دنیا پیدا کرده است.

استفاده از این محصولات در کنار رژیم غذایی کنترل شده و ورزش منظم باعث لاغری و تناسب اندام تضمینی شما خواهد شد.

رژیم با پروتئین بالا داشته باشید

یک راه موثر برای کاهش اشتها و سوزاندن چربی بیشتر اضافه کردن مواد غذایی سرشار از پروتئین به رژیم غذایی است. چندین مطالعه انجام شده نشان می دهند که خوردن بیشتر پروتئین های با کیفیت خطر افزایش چربی شکم و پهلو را پایین می آورد. یک مطالعه نشان داد که رژیم حاوی پروتئین بالا از ریزش عضله و افت متابولیسم در زمان کاهش وزن جلوگیری می کند.

نیاز افراد به خواب متفاوت است اما اغلب مطالعه ها نشان می دهند که داشتن حداقل ۷ ساعت خواب شبانه به شما در کاهش وزن کمک می کند. برای اینکه بتوانید خوب بخوابید مصرف کافئین دریافتی محدود کرده و استفاده از وسایل الکترونیکی قبل از خواب را به حداقل برسانید.

شما به راحتی می توانید سرکه سیب را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. یک راه ساده حل کردن سرکه سیب در یک استکان آب و نوشیدن آن قبل از وعده غذایی است. اما به خاطر داشته باشید که سرکه سیب را به صورت خالص استفاده نکنید.

قرار دادن پروتین زیاد در رژیم غذایی، یک راه موثر برای کاهش اشتها و سوزاندن چربی های است خوردن پروتئین زیاد با کاهش چربی شکم همراه است. افزایش مصرف پروتئین می تواند اشتها را کاهش دهد، کالری کمتری را وارد کند و عضلات را حفظ کند.

خواب بیشتر:

کمی زودتر به خواب رفتن و یا تنظیم زنگ ساعت کمی دیر تر، می تواند به افزایش سوزاندن چربی و جلوگیری از افزایش وزن، کمک کندخوب خوابیدن و خواب کافی با کاهش اشتها و گرسنگی، ارتباط دارد و همچنین خطر ابتلا به افزایش وزن را کاهش می دهد.

چربی های سالم تری بخورید:

به نظر میرسد، افزایش مصرف چربی های سالم میتواند، از افزایش وزن جلوگیری کند و احساس سیری را در شما حفظ کند چربی به آرامی هضم می شود، بنابراین خوردن آن می تواند به کاهش اشتها کمک کند. مصرف زیاد چربی های سالم با کاهش خطر ابتلا به افزایش وزن و کاهش چربی شکم همراه است. اگر به دنبال چربی سوزی حداکثری و چند برابر هستید ما به شما بهترین قرص های لاغری خارجی در ایران را معرفی می کنیم.

این محصولات را فقط از نمایندگی های معتبر تهیه کنید توجه داشته باشید که متاسفانه در داخل کشور افرادی سودجو اقدام به تولید و پخش نمونه های مشابه و تقلبی این قرص های لاغری کرده اند که باعث عوارض جبران ناپذیری می شود. تنها نمایندگی این محصولات در ایران شرکت فرازطب می باشد و این شرکت هیچ مسئولیتی در قبال محصولات تقلبی عرضه شده در فروشگاه های دیگر را ندارد.

نوشیدنی های سالم بنوشید:

تعویض نوشیدنی های بدون کالری برای انتخاب های سالم یکی از ساده ترین راه های افزایش سوزاندن چربی است برای مثال، نوشیدنی های شیرین شده با شکر،مانند:نوشابه و آب با کالری زیادی همراه هستند و ارزش غذایی کمی دارند.نوشیدنی های شیرین شده با شکر و نوشیدنی های الکلی،ممکن است با افزایش خطر ابتلا به چربی های دور شکم همراه باشد نشان داده شده که چای سبز و آب باعث کاهش وزن و سوزاندن چربی میشوند.

فیبر بخورید:

فیبرٍ ،محلول آب را جذب می کند و به آرامی در دستگاه گوارش حرکت می کند و به شما کمک می کند تا احساس سیری بیشتری داشته باشید مصرف بالای فیبر، ممکن است با کاهش مقدار چربی، کاهش دریافتی کالری و کاهش وزن همراه باشد.

روی کافی دریافت کنید

یکی از مواد مغذی برای حمایت از یک تیروئید سالم، روی است که در غذاهای حاوی پروتئین مانند ماهی، ماست یونانی و مرغ یافت می‌شود. حفظ یک رژیم غذایی سالم و متعادل به شما کمک می‌کند تا آنچه را که لازم دارد به بدن خود بدهید.

آهن کافی دریافت کنید

شما باید از خوردن غذاهایی سرشار از آهن و مواد مغذی سالم اطمینان حاصل کنید. "آهن در ایجاد انرژی از مواد مغذی نقش دارد. آهن به حمل اکسیژن به تمام سلول‌های بدن، از جمله عضلات کمک می‌کند. این به نوبه خود به بدن ما کمک می‌کند تا چربی را بسوزانید.

از چربی‌های اشباع شده خودداری کنید

باور کنید یا نه، نوع چربی‌ای که مصرف می‌کنید مهم است. چربی اشباع شده، که در غذاهای سرخ شده وجود دارد، می‌تواند منجر به افزایش وزن شود.

برچسب‌ها:

نظر شما