شناسهٔ خبر: 64535 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

طراحی سایت خبری و انجمن با سایت ساز کاریک

سایت ساز کاریک

امروزه سایت های خبری و اطلاع رسانی از جمله پربازدید ترین سایت ها هستند و افراد زیادی همه روزه اخبار جدید را جستجو می کنند. بنابراین اگر نکات مختلف و اصول طراحی سایت آنلاین با سایت ساز خبری نظیر کاربر پسند بودن رعایت شود می تواند مخاطب زیادی را به خود جذب کند. به غیر از رعایت نکات ظاهری در طراحی سایت خبری، مطالب و اخبار موجود در سایت های خبری و صحت آن ها نیز نقش مهمی در پربازدید شدن سایت خبری دارد. اینکه اینگونه سایت ها با استفاده از سایت سازهای معتبر ایرانی ساخته می شود نکته مهمی است که نتیجه پیشرفت روز افزون سایت ساز ها در زمینه سایت های خبری و انجمن ها می باشد .

امروزه بهترین شرکت های طراحی سایت بسیاری از خدمات و مطالب نظیر طراحی سایت با سایت ساز  خبری اتوماتیک و مطالب راجع به طراحی سایت خبری موجود بوده و می توان نقاط قوت و ضعف سایت های خبری را شناسایی کرد. یکی از مهم ترین نکات در طراحی سایت خبری، قابلیت یافتن مطلب مورد نظر کاربر در کمترین زمان است. دارا بودن سرعت مناسب سایت خبری نیز نکته ی مهم دیگری است که باید در طراحی سایت خبری در نظر گرفته شود. نکات مهم دیگر نظیر بهینه سازی سایت خبری و استفاده از طراحی فروشگاه اینترنتی آنلاین با فروشگاه ساز ها نیز برای پربازدید شدن سایت خبری باید لحاظ شود.

یکی از مناسب ترین سایت ها برای برقرای ارتباط، آگاهی از اطلاعات دیگران و به اشتراک گذاری اطلاعات مفید خود سایت های انجمن و یا فروم ها می باشند. در بسیاری از موارد، مثل خرید یک محصول خاص، رفتن به یک آموزشگاه، رستوران و ... افراد در این وبسایت ها عضو می شوند و نظرات افراد دیگر را می پرسند و ازین طریق آگاهی خود را برای انتخاب بهتر بالا می برند. به دلیل حضور افراد زیادی در این سایت ها رتبه ی این سایت ها معمولا افزایش پیدا می کند و سئوی این سایت ها همه روزه بهبود می یابد. طراحی سایت انجمن با استفاده از طراحی سایت با سایت ساز وردپرس و یا طراحی سایت اختصاصی دارای ویژگی های مشترکی هستند. هم اکنون انجمن های معروف بسیاری در زمینه های مختلف نظیر آموزش طراحی وب، معروف ترین طراحان وب سایت و ... در حال کار هستند.

با مشاهده ی نمونه طراحی سایت های انجمن به سادگی متوجه وجوه اشتراک زیادی بین همه آن ها می شوید. این وجه اشتراک ها در طراحی سایت فروم عبارت اند از طبقه بندی موضوعات مختلف و قابل بحث در انجمن، لزوم ثبت نام در انجمن برای استفاده از امکانات آن، ثبت نام از طریق ایمیل و نام کاربری. شباهت ظاهر بسیاری از انجمن ها باعث نارضایتی افراد و کاربرپسند نبودن آن ها شده است. با استفاده از ایده های مناسب می توانید ظاهری متفاوت و کاربرپسند را در طراحی سایت با سایت ساز انجمن عرضه نمایید. با توجه به بالا بودن تعداد بازدیدکنندگان این وب سایت ها، شما می توانید در طراحی سایت انجمن، امکانات تبلیغاتی را نیز لحاظ کنید. در حال حاضر بسیاری از صاحبان وب سایت ها اقدام به طراحی سایت انجمن برای صفحه ی وبسایت خود کرده اند تا ازین طریق کارهای محتوی گذاری را انجام دهند و با هزینه ی کم رتبه ی سایت اصلی خود را بهبود بخشند.

نظر شما