شناسهٔ خبر: 64546 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

ویژگی های استفاده از ویباکس در بازی فورتنایت چیست؟

نمی توان منکر این شد که بازی های دیجیتالی از جذابیت بالایی برخوردار هستند زیرا بیشتر افراد با یک بار بازی کردن به شدت مجذوب این بازی ها خواهند شد. یکی از بازی های دیجیتالی  با نام فورتنایت روانه بازار شد که به سرعت در گروه بازی های پرطرفدار در سطح جهان قرار گرفت.

افراد زیادی فورتنایت را نصب کرده اند و در رقابت های آن شرکت می کنند، اگر شما نیز در ابتدای این راه هستید باید با مفاهیمی چون ویباکس و ویژگی های آن آشنا شوید تا بتوانید به صورت حرفه ای در رقابت های آن شرکت کنید. در این مقاله اطلاعات جامعی راجع به ویباکس فورتنایت و مزایای استفاده از آن ذکر شده است، لطفاً با ما همراه باشید.

معرفی فورتنایت و نحوه بازی آن

بازی فورتنایت که بسیار هم پرطرفدار است از سبک اکشن برخوردار می باشد. این بازی را کمپانی نام آشنای اپیک گیمز ساخته است که نحوه بازی و رقابت های آن، کشتن دشمنان و حفظ جان خود است و زمانی پیروزی نصیب شما می شود که در پایان نبردها زنده بمانید.

قرار گرفتن مودهای بی نظیر در این بازی سبب تمایز آن با دیگر بازی های موجود در بازار شده است زیرا گیمر در انتخاب مودها آزاد است. کریتیو، نجات دنیا و بتل روال مودهای این بازی هستند.

در یکی از مودهای آن، رقابت ها در جزیره ای آغاز می شود که کاراکتر با فرود آمدن در این جزیره باید برای زنده ماندن خود تلاش کند و سلاح های مورد نیاز خود را از قسمت های مختلف جزیره پیدا کند. بازی با صد گیمر در این جزیره بسیار لذت بخش خواهد بود و پیروزی زمانی به دست خواهد آمد که در پایان زنده بمانید و رقبای خود را کشته باشید.

ویباکس در بازی فورتنایت چیست؟

بازی فورتنایت به گونه ای طراحی شده است که آیتم های مختلفی در آن استفاده شود، اما این آیتم ها به راحتی در اختیار گیمرها قرار نمی گیرند و همین جذابیت بازی را بالا می برد. این آیتم ها و امکانات قابلیت خریداری دارند و خرید ان ها از طریق ویباکس است.

این موضوع نشان می دهد که ویباکس در بازی نقش پول در دنیای واقعی را دارد و یک واحد پولی در دنیای بازی فورتنایت است. ویباکس را نمی توان در جاهای دیگر به کار برد و فقط می تواند بازی را برای گیمرها جذاب تر کند. راه های زیادی وجود دارد تا بتوان ویباکس را به دست آورد که در قسمت های بعدی به آن ها اشاره خواهد شد.

ویژگی ها و کاربردهای مهم ویباکس در بازی فورتنایت

حال که با معنا و مفهوم ویباکس در بازی فورتنایت آشنا شدید، باید ویژگی ها و مزیت های آن را نیز بدانید تا تلاش خود را برای به دست اوردن ان در طول بازی بیشتر کنید. مزیت هایی که ویباکس برای گیمرهای بازی فورتنایت به همراه دارد، موارد زیر می باشد.

با لباس های مخصوص مبارزات در میدان حاضر شوید.

پوشش کاراکتر بازی می تواند یکی از دلایل موفقیت و پیروزی های گیمرها باشد زیرا لباس هایی که در بازی فورتنایت وجود دارند، از ویژگی های مختلفی برخوردار هستند که هر کدام می تواند کاراکتر را در مقابل خطراتی متفاوت حفظ کند. این لباس های رزمی را می توان خریداری کرد که ویباکس پول قابل پرداخت برای این کار است.

داشتن و خریداری تجهیزات از اولویت های شرکت در نبردهای بازی می باشد.

گیمرهای حرفه ای زیادی در این بازی شرکت می کنند که اگر کاراکتر شما تجهیز نباشد، به راحتی در چند ثانیه شکست خواهید خورد. این امر نشان می دهد که زمانی رقابت ها برای شما جذاب خواهد شد که کاراکتر بازی با وسایل جنگی و سلاح های مختلف روانه میدان شود. داشتن ویباکس برای خرید این تجهیزات لازم است.

تجهیزات در اختیار به کمک ویباکس آپدیت می شوند.

در طول بازی سلاح ها و تجهیزاتی خریداری می شوند که با پیشرفت بازی و رفتن به مرحله های دیگر، نیاز به آپدیت شدن دارند. اگر آن ها را آپدیت نکنید، کارایی و سرعت خود را در مراحل بالاتر از دست خواهند داد بنابراین در ازای پرداخت ویباکس، تجهیزات خود را آپدیت کنید.

چالش های بیشتری را با پرداخت ویباکس به دست آورید.

با داشتن ویباکس می توانید بخش هایی چون بتل پس فورتنایت را خریداری کنید و تعداد ماموریت ها و چالش های بیشتری را انجام دهید. هر چه در این چالش ها بیشتر شرکت کنید, حرفه ای تر خواهید شد.

از چه راه هایی می توان ویباکس فورتنایت به دست آورد؟

مزیت های متعدد ویباکس، گیمرها را برای به دست آوردن تعداد بیشتر ویباکس در بازی تشویق می کند چرا که می توانند بازی را جذاب تر دنبال کنند. راه ها و روش هایی وجود دارد که می توان از طریق آن ها ویباکس به دست آورد که این روش ها در زیر بیان شده اند.

  • یک راه ساده که همه می توانند ان را انجام دهند و تعدادی ویباکس به دست آورند. این راه، لاگین شدن به بازی فورتنایت است که حتی اگر فرد بازی را آغاز نکند باز هم تعدادی ویباکس به او داده خواهد شد.
  • خریداری بتل پس فورتنایت یک راه بسیار خوب برای افزایش ویباکس در بازی فورتنایت است زیرا چالش های زیادی را در اختیار گیمر قرار می دهد و این یعنی به دست آوردن ویباکس.
  • ماموریت هایی که در مود نجات دنیا وجود دارد، یک راه دیگر برای افزایش ویباکس در بازی فورتنایت می باشد.
  • در نهایت خرید ویباکس از طریق پول واقعی یک راه ساده می باشد که شما را به تعداد ویباکس مورد نیاز می رساند. سایت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند و دارای مجوزهای قانونی هستند، می توانند در ظرف چند ساعت ویباکس را به اکانت شما اضافه کنند تا امکان برخورداری از آیتم های مختلف بازی برای شما وجود داشته باشد.

برچسب‌ها:

نظر شما