شناسهٔ خبر: 64569 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

معرفی مراکز خرید در جزیره قشم

معرفی مراکز خرید در جزیره قشم

جزیره قشم علاوه بر طبیعت زیبا و خیره کننده دارای امتیازات دیگری نیز هست . وجود بازارها و مراکز خرید متنوعی و پر تعداد سبب شده خرید به یکی از سرگرمی های مسافران قشم تبدیل شود و گاه برخی از مسافران با هدف خریدهای عمده راهی این سفر می شوند . اجناس عرضه شده در قشم مستقیما از کشور چین و برخی از کشورهای همسایه نظیر هند و سریلانکا وارد می گردد  ، به همین خاطر قیمت ها در بازارهای قشم پائین تر از نقاط دیگر ایران است .

در ادامه باید افزود بازارهای قشم طیف وسیعی از کالاها نظیر انواع پارچه و پوشاک ، کیف و کفش ، لوازم ورزشی ، انواع لوازم خانگی ، لوازم برقی و ... را شامل می گردد . برخی از فروشگاه ها عمده فروش بوده و برخی دیگر فروش جزئی دارند که در ادامه به معرفی معروف ترینشان می پردازیم .  به گفته سفر باتو همچنین باید متذکر شویم مراکز خرید این جزیره در دو بخش پراکنده شده اند . دسته ای از آن ها در داخل شهر قشم و دسته ای دیگر در اطراف قشم و در منطقه ای به نام درگهان پراکنده شده اند . در منطقه درگهان کالاها اغلب بصورت عمده عرضه می شود و البته قیمت ها در آن حتی از بازارهای شهر قشم نیز کمی پائین تر است  .

بازار پردیس قشم

در ابتدا شما را با برخی از بهترین مراکز خرید شهر خوب شهر قشم آشنا می کنیم ، که یکی از معروف ترین آن ها مرکز خرید پردیس نام دارد . زمان زیادی از افتتاح این بازار نمی گذرد و این بازار به نسبت مابقی مراکز خرید این جزیره مدرن تر و البته مجهز تر است . بازار پردیس قشم تقریبا در مرکز شهر و روبروی مرکز خرید ستاره واقع شده و دسترسی به آن آسان است .البته مرکز خرید ستاره نیز بسیار معروف و قدیمی است و کالاهای متنوعی دارد . پس بهتر است از هر دو مجموعه دیدن کنید .

در بازار پردیس یکصد و پنجاه واحد تجاری مشغول به فعالیت است و در طبقه بالای این مجتمع یکی از هتل های معروف این جزیره قرار دارد .

در مرکز خرید پردیس کالاهای با کیفیت و متنوعی عرضه می شود که از میان آن میتوان به انواع پوشاک و همچنین کیف و کفش ، لوازم ورزشی ، وسایل دکوری و تزیینی اشاره کرد  . همچنین باید افزود این مجموعه محل مناسبی برای تهیه لباس های مجلسی است .

مجتمع تجاری سیتی سنتر ۱ و ۲

این دو مرکز خرید مدرن و نسبتا بزرگ در تور قشم  مکانی ایده آل برای ادامه خرید و بازار گردی است . در این مجتمع علاوه بر خریدی خوب و مقرون به صرفه تجربه یک روز مفرح و شاد را خواهید داشت . در این بازار کالاهای متنوعی عرضه می شود . از انواع پوشاک و کیف و کفش گرفته ، تا انواع دوربین های عکاسی و تجهیزات وابسته به آن را میتوان در این مرکز خرید یافت

 .

همینطور در این دو مجموعه انواع پوشاک ، لوازم آرایشی بهداشتی و انواع عطر و ادکلن را میتوان با قیمت هایی نه چندان بالا تهیه نمود .

بهتر است بدانید مراکز خرید سیتی سنتر یک و دو درست مقابل یکدیگر قرار دارند و به وسیله یک‌ پل هوایی به یکدیگر وصل می ‌شوند . همچنین در سیتی سنتر امکاناتی نظیر رستوران ، شهربازی ، سالن بولینگ و سینمای چهار بعدی وجود دارد  .

مراکز خرید در منطقه بندر درگهان

بندر درگهان در خارج از شهر قشم و در فاصله نسبتا کوتاهی از شهر قرار گرفته و محل مناسبی برای تهیه پوشاک و کالاهای دیگر بصورت عمده است . برای دسترسی به این منطقه می توانید از تاکسی های سطح شهر استفاده کنید و به صورت دربست تا درگهان بروید و یا می‌توانید از میدان برگ سبز در محله بازار قدیم سوار تاکسی های خطی شوید . در بازار های بندر درگهان کالاهای تازه ترخیص شده عرضه می شود و احتمالا شما نیز از تنوع و حجم بالای آن ها شگفت زده می شوید .

 توجه داشته باشید اغلب کالاها در این جا به صورت عمده عرضه می گردند و البته قیمت های آن ها ارزانتر از مراکز خرید در شهر قشم است . معروفترین بازارهای درگهان عبارتند از : بازار دو دلفین ، بازار نصب ، بازار اطلس ، بازار زمرد ، بازار صدف و بازار نور . البته بازار قدیمی درگهان نیز کالاهای متنوعی دارد و اگر شرایط آب و هوایی خوب بود ، بهتر است از ان دیدن کنید .

بازار دو دلفین

این بازار در منطقه درگهان واقع شده و دارای دو طبقه تجاری است . دو دلفین به نسبت دیگر مراکز خرید این منطقه مدرن تر است و یکی از محبوب ترین بازارهای این منطقه بشمار می آید .  در طبقه اول آن انواع کیف و کفش ، پوشاک ، شال و روسری عرضه می گردد و طبقه دوم آن اغلب پوشاک عمده عرضه می شود.

برچسب‌ها:

نظر شما