شناسهٔ خبر: 64574 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

سرور مجازی ترید خوب و مطمئن را از کجا بخریم؟

سرور مجازی ترید خوب و مطمئن را از کجا بخریم؟

همانطور که می دانید این روز ها ترید در بایننس یکی از روش های بسیار موثر برای کسب درآمد به واحد های با ارزش دلار و یورو در ایران است و برای مبادلات ارز دیجیتال می توان از صرافی بایننس استفاده کرد. اما مشکل اینجاست که شما به منطور معاملات ارز دیجیتال در بایننس لازم است تا حتما از یک IP ثابت ترید و غیر ایرانی استفاده کنید تا بتوانید تحریم ها را دور بزنید. لازم به ذکر است که صرافی بایننس ایران را نیز جزو کشور های تحریم قرار داده است.

 بنابراین شما نمی توانید با IP ایران به صورت مستقیم وارد سایت بایننس شوید. یکی دیگر از نکاتی که باید مورد توجه قرار دهید این است که استفاده از VPN نیز برای ترید در بایننس سودی ندارد چرا که IP شما زمانی که از VPN استفاده می کنید مدام تغییر می کند و بایننس متوجه این تغییر می شود و می تواند حسابتان را مسدود نماید. از این رو به یک IP ثابت و یا سرور ترید مخصوص بایننس نیاز دارید. در اینجا می خواهیم به شما نکات مهمی را در انتخاب سرور و راهکار هایی برای جلوگیری از بلاک شدن در بایننس را بیاموزیم و شرکتی معتبر را برای خرید سرور مجازی ترید خوب و مطمئن معرفی کنیم.

سرور مجازی بایننس چیست ؟

در حقیقت سرور یک کامپیوتر است به صورت شبانه روز روشن است و اینترنت بسیار پر سرعتی دارد که شما از هر جایی که باشید می توانید به آن متصل شوید. با استفاده از نرم افزاری به نام ریموت دسکتاپ کانکشن و همچنین نام کاربری و کلمه عبوری که شرکت ارائه دهنده سرور در اختیارتان قرار داده می توانید به سرور مجازی متصل شوید. این برنامه معمولا روی تمامی لپ تاپ ها به صورت پیشفرض نصب می باشد. اگر این برنامه را در سیستمتان نداشتید می توانید آن را از سایت های معتبر دانلود کنید.

هنگامی که شما سرور مجازی ترید و بایننس را خریداری می کنید از تمام قدرت پردازش CPU و حافظه رم و هارد سرور بصورت اختصاصی استفاده می کنید. سرور اختصاصی به صورت تمام وقت و بدون وقفه به شبکه قدرتمند اینترنت وصل است و اینترنت سرور همیشه فعال می باشد. این سرورها دارای آپتایم ۱۰۰ درصد بدون هیچگونه قطعی و اختلال ، همیشه در دسترس شما هستند. شما می توانید انواع سیستم عامل های  لینوکسی و ویندوزی را روی سرورها نصب نمایید ولی برای کارهای ترید بهترین سیستم عامل را می توان سیستم عامل های ویندوز سرور دانست.

چرا تریدر ها از سرور مجازی بایننس استفاده می کنند؟

همانطور که می دانید ایران جزو کشور هایی است که صرافی بایننس آن را تحریم کرده از این رو کاربران ایرانی لازم است تا برای ورود به بایننس و مبادلات ارز دیجیتال حتما با IP دیگری وارد سایت شوند. هنگامی که شما از سرور مجازی ترید استفاده می کنید در واقع IP شما تغییر می یابد و سایت بایننس متوجه نمی شود که شما یک کاربر ایرانی هستید.

IP  یا آدرس اینترنتی چیست؟

در واقع می توان گفت که IP همان نشانی و آدرس اینترنتی شما است که شرکت ارائه دهنده اینترنت مانند همراه اول ، مخابرات ، ایرانسل یا شاتل آن را مشخص می کند و با هر بار قطع و وصل کردن اینترنت ممکن است تغییر کند. شما می توانید بعد از در اختیار داشتن یک سرور مجازی ترید ، بدون هیچ نوع مشکلی و بدون اینکه وب سایت های صرافی متوجه ایرانی بودنتان بشوند فعالیت خود را ادامه بدهید

سرور مجازی ترید را از کجا بخریم؟

به منظور خرید یک سرور مجازی ترید ، لازم است تا از وب سایت های تخصصی در امر ارائه IP خارج از کشور مانند شرکت « سرور مجازی ترید توشن » که متخصص ارائه سرور مجازی ترید برای فعالیت در سایت های صرافی های خارجی نظیر Binance و بورس کشور ایران است استفاده نمایید .

اگر هر گونه سوالی در خصوص سرور مجازی ترید بایننس دارید می توانید وارد سایت توشن شوید و با کارشناسان ارتباط برقرار نمایید.

آیا می توان با IP  هلند و آلمان وارد بایننس شد؟

صرافی مشهور  Binance در بین ایرانیان، تقریبا تمام کره زمین به جز چندین کشور از جمله ایران و آمریکا را قبول می کند .بنابراین زمان ثبت نام در بایننس باید هیچ نامی از ایران و هیچ اینترنت ایرانی نباید استفاده کنید .بهترین راه دور زدن و جلوگیری از بسته شدن حساب کاربری تان در بایننس استفاده از سرور مجازی ترید است. علاوه براین ایکه با سرور مجازی بایننس می توانید IP خود را مخفی کنید از مزیت های دیگری نیز بهره مند خواهید شد از جمله استفاده از اینترنت بسیار پر سرعت و همچنین مقدار پینگ پایین و قوی می باشد. این ویژگی ها موجب می شود که بتوانید در صف های خرید یا فروش ارز ها در مواقع ضروری با دقت بالاتری در حد میلی ثانیه معاملات خود را انجام بدهید و نیازی به نگرانی از قطع شدن اینترنت در مواقع ترید نداشته باشید . تمامی تریدر های بازار های سرمایه، یک راز دارند ، آن هم استفاده از یک IP ثابت ترید برای بلند مدت است . سرور مجازی هلند این روز ها بازار داغی را در میان تریدر ها دارد.

تریدر های حرفه ای برای در اختیار داشتن یک IP آدرس ثابت سرور مجازی بایننس را خریداری می کنند و با استفاده از این سرور ها در بازار ارز دیجیتال خرید و فروش خود را انجام می دهد. با داشتن IP ثابت « اعتماد » وب سایت های صرافی به شما بیشتر می شود و نیاز نیست که روی شما حساسیت بیشتری داشته باشند .دقیقا همین مورد را ما در سایر وب سایت ها نظیر پی پال ، ویزا کارت و مستر کارت هم دیده ایم که بر روی آدرس IP یا موقعیت کشور و شهر شما بسیار حساس می باشند .

سرور ترید و بایننس توشن؛ حداکثر امنیت و سرعت!

سرور مجازی ترید توشن بهترین گزینه از یک شرکت معتبر ایرانی است که ارائه دهنده سرور های پر سرعت از کشور های مختلف بوده و شما با تهیه این سرور ها با قیمت مناسب و ارزان، علاوه بر دسترسی به اینترنت پر سرعت تا 100 مگابایت بر ثانیه و بدون محدودیت، یک آی پی ثابت برای ترید و بایننس از کشور و شهر مد نظر شما به صورت دائمی نیز به شما اختصاص داده خواهد شد.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم به بهترین روش های جلوگیری از مسدود شدن یا بلاک شدن حساب بایننس شما بپردازیم تا پیش از آنکه مشکلی برای حساب تان ( یا حتی خودتان ) به وجود بیاید ، از هرگونه پیشامدی که به شما آسیب وارد می کند محافظت شود.

شرکت توشن یک شرکت معتبر ایرانی در شهر تهران با نماد اعتماد در زمینه ارائه خدمات سرور مجازی و سرور اختصاصی در کشور های مختلف است که در صورتی که قصد خرید آی پی ثابت برای بایننس و ترید و یا خرید سرور ترید را دارید می توانید به سایت این شرکت مراجعه نمایید و طی چند دقیقه سرور و یا IP ثابت و اختصاصی خود را در موقعیت جغرافیایی و فیزیکی کشورهای مختلف اروپا، سفارش دهید. همچنین برای مشاوره قبل از خرید می توانید با شماره هوشمند 91006996 021 تماس بگیرید.

منابع:

https://toshan.net/vps/

https://toshan.net/vps/trade-binance

https://toshan.net/static-ip

برچسب‌ها:

نظر شما