شناسهٔ خبر: 64607 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

چاپ لیبل

چاپ لیبل

به گزارش طرح اندیش لیبلینگ یا برچسب زدن بخشی از نام تجاری است و شناسایی محصول را امکان پذیر می کند. لیبل ها ، تکه کاغذ یا پلاستیک های چاپ شده  هستند که برای تشخیص به محصول متصل شده و اطلاعات دقیق در مورد محصول ارائه می دهد.

مشتریان در هنگام خرید با دیدن برچسب محصول به راحتی تصمیم می گیرند. البته از آنها برای موارد دیگری مانند شناسایی و ردیابی محصولات موجود در یک مجموعه استفاده میشوند که در جلوتر به انها میپردازیم.

طراحی لیبل

قبل از اینکه در چاپ لیبل محصول خود مشارکت داشته باشید ، بسیار مهم است که بدانید لیبل مورد نظر ، باید مطابق با هدف استفاده شود. به عنوان مثال ، اگر لیبل یک بطری نوشیدنی را چاپ می کنید ، می خواهید لیبل شما تا حدودی ضد آب و فوق العاده چسبنده باشد. در غیر این صورت ، به احتمال زیاد لیبل محصول شما در نهایت در برابر تراکم یا سایش از بین میرود.

اگر می خواهید یک  برند برتر را به نمایش بگذارید ، باید لیبلی چاپ و طراحی کنید که از بقیه لیبل ها وبرچسب ها در قفسه متمایزباشد. نکته اصلی این است که محصول شما از بقیه کالاهای مشابه متمایز می شود. چاپ طرح اندیش با بهره گیری از طراحان زبده، خلاق و توانمند، سفارش های طراحی شما را بر اساس جدیدترین سبک های طراحی و مطابق نیازهای تان، در مدت زمانی کوتاه انجام می دهد.

تاثیر استفاده لیبل در انواع محصولات

برچسب زدن در محصولات غذایی و آشامیدنی بسیار مورد نیاز است. لیبل مواد غذایی و آشامیدنی یکی از مهمترین و مستقیم ترین ابزارهای انتقال اطلاعات محصول بین خریداران و فروشندگان است. این یکی از ابزارهای اصلی است که به موجب آن مصرف کنندگان بین غذاهای جداگانه و مارک ها تمایز قائل می شوند تا انتخاب خرید آگاهانه انجام دهند.

هنگامی که محصولات غذایی و آشامیدنی برچسب گذاری می شوند ، اطلاعات اولیه محصول مانند تاریخ ماندگاری ، کیفیت و کمیت آن ، لیست ویژگی ها و غیره را ارائه می دهد. اطلاعات سلامتی ، ایمنی و تغذیه را ارائه می دهد. این شامل دستورالعمل ذخیره سازی و دستکاری ایمن و اطلاعات خاص در مورد محصولات برای رژیم غذایی خاص است.

نکته حیاتی بعدی در زندگی شما تغذیه است و لیبل زدن برای تغذیه بسیار ضروری است زیرا اطلاعاتی در مورد مقدار چربی ها ، چربی های اشباع و غیر اشباع ، چربی های تران ، پروتئین ها ، کلسیم ، آهن ، کربوهیدرات ها ، کالری ، قند ، ویتامین ها و مواد معدنی موجود است. به ازای هر وعده اندازه بیان شده از مواد غذایی موجود در جدول حقایق تغذیه.

 در نظر گرفته شده است که یک سیستم برای انتقال اطلاعات در مورد محتوای مواد مغذی غذا در قالب استاندارد ارائه شود ، که امکان مقایسه بین غذاها را در زمان خرید فراهم می کند. اطلاعات واضح و یکنواخت باید از مصرف کنندگان در انتخاب غذای آگاهانه در جهت اهداف تغذیه سالم حمایت کند.

برچسب زدن اطلاعات تغذیه ای را برای مدیریت رژیم غذایی بیماریهای مزمن با اهمیت بهداشت عمومی فراهم می کند و به آنها در انتخاب غذاها که ممکن است خطر ابتلا به بیماریهای مزمن را کاهش دهد ، کمک می کند.

برچسب زدن برای محصولات آرایشی مفید است زیرا به متخصصان پوست اجازه می دهد از آزمایشات مناسب استفاده کنند. برچسب زدن اطلاعاتی در مورد اجزای موجود در محصول ارائه می دهد و همچنین می تواند برای بیمارانی که به چنین جزء حساسیت دارند مفید باشد.

 برچسب گذاری در محصولات دارویی مورد نیاز است زیرا نام محصولات دارویی ، ترکیبات فعال ، قدرت و ماندگاری را دارد. برچسب گذاری برای محصولاتی که بدون نسخه در دسترس هستند نشان می دهد که نشان می دهد این دارو برای چه مواردی استفاده می شود و چه زمانی نباید استفاده شود.

هدف از برچسب زدن بهبود اطلاعات برای بیماران و مصرف کنندگان و در نتیجه ترویج استفاده ایمن از محصولات دارویی است. همچنین بیمارانی که شک دارند می توانند برچسب ترکیب دقیق دارو را در بسته بررسی کنند.

در زمینه مواد شیمیایی ، برچسب زدن به نحوه استفاده ، حمل ، بازیافت یا دفع بسته یا محصول کمک می کند. همچنین به بازاریابان کمک می کند تا خریداران بالقوه را برای خرید محصول ترغیب کنند.

لیبل شیشه ای:

جلب توجه محصول شما بخش مهمی از فروش آن است و اولین چیزی که مصرف کنندگان همیشه به آن توجه می کنند بسته بندی و قسمت قابل مشاهده محصول است. یکی از مزایای اصلی استفاده از لیبل شیشه ای  بر روی محصولات شما این است که می توانید اطلاعات تجاری و محصول خود را به وضوح نمایش دهید در حالی که هنوز خود محصول را به نمایش می گذارید.

یکی از بهترین استفاده از چاپ لیبل شیشه ای برای محصولات است. مزیت به نمایش گذاشتن یک محصول اشتهاآور با بسته بندی مناسب این است که می تواند مردم را گرسنه و هوس آنچه می بیند ، کند. وقتی مردم محصولات غذایی را می بینند که اشتها آور هستند ، شانس خرید آنها بسیار افزایش می یابد.

با چاپ لیبل شیشه ای ، فرصت استفاده از طرح های مینیمالیستی فراهم می شود. این امر در بسیاری از ژانرهای محصولات به یک روند تبدیل شده است و با موفقیت زیادی همراه بوده است. طرح های مینیمالیستی به راحتی قابل خواندن و درک هستند و همچنین از نظر ظاهری تمیزتر به نظر می رسند. استفاده از طرحی از این سبک همچنین به محصول داخل اجازه می دهد تا بیشتر صحبت کند

از آنجا که چاپ لیبل شیشه ای را می توان درست مانند هر نوع لیبل دیگری چاپ کرد ، هنوز می توانید تمام اطلاعات مورد نیاز روی لیبل را در حالی که همه چیز را در داخل نشان می دهید دریافت کنید. دیدن یک نوشیدنی با رنگ درخشان یا روشن توجه بیشتری را مانند محصولات غذایی جلب می کند.

شفافیت همچنین باعث افزایش اعتماد می شود زیرا هیچ چیز پنهان نیست. وقتی مصرف کنندگان می توانند همه چیز را در داخل بسته ای ببینند که هیچ چیز برای تعجب ندارند ، همه چیز برای آنها است و می توانند احساس اعتماد را ایجاد کنند حتی اگر آن را درک نکنند.

چاپ لیبل شیشه ای ممکن است محصول شما را بیشتر نمایان کند ، مهم است که این را در ایده های طراحی برچسب خود محاسبه کنید. رنگ محصول خود را در نظر بگیرید و طرح رنگ طرح خود را با آن مطابقت دهید. اگر در چاپ و طراحی لیبل شیشه ای خود مشکل دارید میتوانید از کارشناسان و مشاوران طرح اندیش کمک بگیرید.

لیبل اموال:

چاپ لیبل اموال دارای یک عدد و یک بارکد برای خودکارسازی و در نتیجه سرعت بخشیدن به ورود اطلاعات و در عین حال کاهش خطاهای ورودی است. این ویژگی ، لیبل اموال را به یک ابزار مفید برای همه کارهای مهم کار با موجودی شما تبدیل می کند.

 برای اهداف شناسایی و اسکن ، چاپ لیبل اموال همچنین می تواند انواع اطلاعات دیگر از جمله لوگو شرکت ، آدرس محل کار یا حمل و نقل و هرگونه اطلاعات ضروری دیگر را در خود داشته باشد.

مهمترین کار چاپ لیبل اموال کنترل موجودی است. برچسب دارایی به شما امکان می دهد تجهیزات ، وسایل و سایر اقلام با ارزش خود را پیگیری کنید زیرا از یک محل کار به مکان دیگر منتقل می شوند ، به محل کار منتقل می شوند یا از محل کار خارج می شوند ، یا به داخل و خارج از محل ذخیره می شوند.

برخی از لیبل اموال ها نیز در کاهش سرقت و از دست دادن کالاها از محیط کار بسیار ارزشمند است. آنها باعث می شوند که کالایی را به صاحب مناسب خود برگردانید و در عین حال ، فروش مجدد کالاهای سرقتی شما را برای سارقان دشوارتر کند.

چاپ لیبل اموال در اندازه ها و سبک های مختلف برای انتخاب وجود دارد ، بنابراین پیدا کردن دقیق برچسب مورد نیاز شما آسان است. برای محافظت بیشتر از برچسب های شناسه دارایی سفارشی استفاده کنید و عبارت ، اطلاعات شرکت یا آرم خود را اضافه کنید. چاپ لیبل اموال را می توان برای تجهیزات اداری ، رایانه ، موجودی ، لپ تاپ ، مبلمان ، دوچرخه و موارد دیگر استفاده کرد. برای شناسایی ، ردیابی و حفاظت از اشیاء قیمتی خود به برچسب های شناسه دارایی تکیه کنید.

نتیجه گیری:

لیبل و برچسب زدن ، به دلیل جذابیت بصری ، توجه مشتریان را برای خرید محصول جلب می کند. فروش محصول را ترویج می کند زیرا می تواند فروش یک محصول را ایجاد یا شکست دهد.برچسب زدن عامل مهمی در فروش محصول است. این به درجه بندی کمک می کند و اطلاعات مورد نیاز قانون را ارائه می دهد.

 چاپ طرح اندیش همواره تلاش می‌کند که از بهترین طراحان و متخصصان برای آماده‌سازی محصولات چاپی استفاده کند. چاپ افست و دیجیتال توسط افراد متخصص و با استفاده از دستگاه‌ها و تکنولوژی‌های به روز دنیا با بهترین کیفیت و قیمت صورت می‌گیرد. برای اطلاع از انواع خدمات و تعرفه تولید محصولات چاپی گوناگون و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

برچسب‌ها:

نظر شما