شناسهٔ خبر: 64641 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

چگونه پاسپورت ترکیه را دریافت کنید؟

چگونه پاسپورت ترکیه را دریافت کنید؟

چندین راه برای کسب گذرنامه ترکی وجود دارد. با این حال، در حال حاضر محبوب ترین روش به دست آوردن شهروندی توسط ملک و سرمایه گذاری است. طبق قانون جدید در ترکیه، امکان کسب شهروندی ترکیه به وسیله خرید املاک با ارزش ۲۵۰.۰۰۰ دلار وجود دارد.

همچنین شما می توانید در یک بانک ترکی با واریز ۵۰۰.۰۰۰ دلار سرمایه گذاری کنید، با انتخاب هر کدام از این روشها دریافت پاسپورت ترکی را طی ۶۰ روز تضمین می کند که به طور مستقیم به شما داده می شود. علاوه بر این، شما میتوانید از طریق شرکت آریو گروپ ملک خود را خریداری کنید، ما به شما این اطمینان را خواهیم داد که این فرآیند با هر گام به عنوان بخشی از خدمات پس از فروش ما انجام خواهد شد. تحقیقات نشان می دهد که فروش ملک در ترکیه افزایش یافته است و این بدان معنی است که مردم بیشتر از گذشته به ترکیه می آیند و تمایل دارند در آنجا زندگی کنند.

موقعیت جغرافیایی عامل مهم دیگری است. ترکیه پلی بین اروپا و آسیا است و نقش مهمی در مسیر تجاری ایفا کرده است. موقعیت جغرافیایی ترکیه از لحاظ سیاسی و شهروندی امتیازات دارد. در آینده ای نزدیک، ترکیه می تواند مرکز بین اروپا و اروپای مدرن غربی باشد. به نظر می رسد که وجود یک مرکز انتقال در شرق دور و خاور نزدیک صرفا یک رویا نیست.

طبیعت و آب و هوای ترکیه آن را به بهشت زمینی تبدیل کرده است. ترکیه یک کشور منحصر به فرد با زیبایی های طبیعی، مناطق سرسبز، دریای زلال، سواحل طلایی، مراتع و چمنزارها است. به لطف این ویژگی ها، بخش گردشگری دارای جایگاه مهمی در انتخاب پاسپورت ترکیه است.

رشد اقتصادی ترکیه تعیین کننده موقعیت آن در جهان است. طبق دیدگاه تازه دولت ترکیه، این کشور از سرمایه گذاران و کارآفرینان خارجی و داخلی حمایت می کند. استراتژی رشد ترکیه بر حمایت از اقتصاد، ارائه منابع جدید و تحولات پایدار و بلندمدت استوار است.

ترکیه بطور تنگاتنگ پیشرفت های تکنولوژیکی را دنبال می کند. دولت ترکیه می داند که حمایت از پیشرفت های تکنولوژیکی گام مهمی است؛ همانگونه که این موضوع را در نظر دارد که تبدیل به یک ناحیه پیشرفته تکنولوژیکی گردد. هم سرمایه گذاری داخلی و هم خارجی از سوی دولت ترکیه به منظور کمک به این رشد ترویج می شوند. این نشان می دهد که کسب شهروندی ترکیه با فرصت های غیر قابل چشم پوشی برای سرمایه گذاران و بازرگانان همراه است.

اخذ شهروندی (تابعیت) ترکیه از طریق سرمایه گذاری

در چارچوب برنامه سرمایه گذاران خارجی، برخی اصلاحات در مقررات مربوط به اجرای قانون تابعیت ترکیه و مقررات مربوط به اخذ تابعیت ترکیه بازآرایی شدند.

 این قانون توسط وزارت صنعت و فناوری تعیین شد که سرمایه گذاری ثابت حداقل ۵۰۰.۰۰۰ دلار آمریکا یا معادل آن به ارز خارجی یا لیره ترکی انجام شود، مشروط بر این که به مدت سه سال فروخته نشود.

آریو گروپ همواره در راستای مشاوره سرمایه گذاری در ترکیه طرحهای جدید و متنوعی در اختیار دارد که این طرحها در زمینهی طرحهای مسکونی همچون مجتمع های آپارتمانی مسکونی و ...

تجربه ما در ارائه مشاوره ، اجرا و اتمام پروژه های سرمایه گذاری به ما این امکان را می دهد تا با اطمینان خاطر از بازگشت سریع سرمایه و سود معقول، از قدم اول تا قدم آخر در کنار سرمایه گذار باشیم و حتی ما نیز در این سرمایه گذاریها مشارکت مالی نمائیم.

-   مشاوره و سرمایه گذاری در بخش املاک ترکیه :

در کشور ترکیه، خرید یک ملک همچون عرصه، ویلا یا آپارتمان نیز یک سرمایه گذاری محسوب میشود.  با مشاوره ما در امر خرید املاک ، شما میتوانید بدون نیاز به ثبت شرکت،  چند برابر بیشتر از بهره سالانه افزایش متوسط قیمت املاک در ترکیه، سود کنید. زیرا شما یک شرکت متخصص املاک ترکیه را بعنوان مشاور و همکار خود برگزیده اید!

انواع پاسپورت ترکیه

در ترکیه چهار نوع مختلف پاسپورت وجود دارد:

•           پاسپورت عادی: پاسپورت عمومی شهروندان ترکیه. اتباع خارجی از طریق سرمایه گذاری، یا کسب شهروندی، گذرنامه معمولی می گیرند

•           پاسپورت سبز: افسران رده بالا

•           پاسپورت سیاه: مامورین دولتی مجاز در خارج از کشور

•           پاسپورت خاکستری: دیپلمات های ترکیه

مزایای پاسپورت ترکیه

با دریافت پاسپورت ترکیه می توانید از مزایای زندگی در ترکیه برخوردار شوید و علاوه بر سفر به کشورهای مختلف، امتیازات دیگری نیز داشته باشید. در ادامه شما را با مزایای پاسپورت ترکیه آشنا خواهیم کرد:

  • گذرنامه و شهروندی ترکیه در مدت نسبتا کوتاهی و به طور متوسط ظرف ۳۰ روز کاری، پردازش و تحویل می گردد.
  • مسافرت به ۱۰۲ کشور بدون نیاز به ویزا، دسترسی آسانتر به تمام ۲۶ کشور منطقه شنگن.
  • عدم نیاز به حداقل دوره اقامت
  • جزو ۳۰ پاسپورت برتر جهان
  • حق پزشکی و درمانی کامل
  • دارندگان از برنامه های بازنشستگی به عنوان شهروند ترکیه بهره مند می شوند.
  • تحصیل رایگان و امکان بازپرداخت هزینه های دانشگاه
  • حق رای در انواع انتخابات
  • امکان شهروندی دوگانه، با داشتن گذرنامه ترکیه ای، یعنی می توانید تابعیت دوگانه داشته باشید. پس از دریافت، پاسپورت ترکیه اعتبار ۱۰ ساله دارد و برای یک عمر قابل تجدید است.

امتیازات خرید ملک در ترکیه

با در نظر گرفتن مراحل خرید ملک در ترکیه و گرفتن تابعیت این کشور ، حتماً به این موضوع پی برده‌اید که ترکیه از جمله کشورهایی است که کمترین سخت گیری و آسان ترین قوانین را برای پذیرش مهاجران دارد. کمتر کشوری پیدا می‌شود که با چنین قوانین ساده‌ و سهل الوصولی مهاجر بپذیرد. با وجود کیفیت بالای زندگی در این کشور و امکان دو تابعیتی بودن، گرفتن تابعیت ترکیه، یک فرصت طلایی برای هموطنان عزیزمان محسوب می‌شود تا با افق های جدید زندگی ورای مرزهای ایران روبرو شوند. افرادی که به فکر مهاجرت هستند معمولا اهداف متفاوتی دارند و برای انگیزه‌های مختلفی سفر می‌کنند.

برگرفته از وب سایت آریو گروپ https://fa.ariogroup-tr.com/

برچسب‌ها:

نظر شما