شناسهٔ خبر: 7072 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فراخوان ثبت نام در مدارس علمیه جدیدالتاسیس اعلام شد

فراخوان ثبت نام اینترنتی در مدارس علمیه خواهران جدیدالتاسیس از سوی معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران اعلام شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ این فراخوان تا ۲۰ آذرماه ادامه دارد و طی آن ثبت نام اولیه برای پذیرش در ۱۵ مدرسه علمیه خواهران جدیدالتاسیس صورت می‌گیرد.

اطلاعات مربوط به این فراخوان در صفحه اختصاصی مدیریت سنجش و پذیرش پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی www.whc.ir قرار دارد.

در این مدارس علمیه، متقاضیان با حداقل مدرک تحصیلی دپیلم پذیرش می‌ شوند و طلاب در این مدارس علمیه در مقطع سطح دو (کارشناسی) تحصیل می‌کنند.

هزينه ثبت نام ۶۰ هزار ريال است که امکان پرداخت اين وجه از طريق سامانه مديريت سنجش و پذیرش حوزه‌هاي علميه خواهران فراهم آمده است و داوطلبان پس از پرداخت هزینه، شماره پرونده و کد رهگیری دریافت خواهند کرد.

براساس این فراخوان، پذیرش طلاب در این مدارس علمیه بدون آزمون ورودی انجام می‌شود و سنجش علمی داوطلبان بر اساس معدل دیپلم انجام می‌شود و مصاحبه اخلاقی و رفتاری نیز صورت می‌گیرد.

تحصیل در این مدارس علمیه صرفا به صورت حضوری انجام می‌شود که شرط سنی حداکثر ۳۰ سال برای پذیرش داوطلبان با مدرک دیپلم در این مدارس علمیه تعیین شده و شرط سنی برای داوطلبان با مدرک تحصیلی بالاتر افزایش می‌یابد؛ همچنین ظرفیت پذیرش هر یک از این مدارس علمیه برای سال اول ۳۵ نفر است.

محل این مدارس علمیه نیز شهرهای خور و بیابانک در استان اصفهان، نسیم بهارستان، اندیشه شهریار و تهران در استان تهران، دزفول در استان خوزستان، مهدیشهر در استان سمنان، خاش در استان سیستان و بلوچستان، لامرد در استان فارس، رضوانشهر و آستانه اشرفیه در استان گیلان، کبودرآهنگ در استان همدان، یزد و بهاباد در استان یزد، لیکک بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد و رفسنجان در استان کرمان است.

برچسب‌ها:

نظر شما