شناسهٔ خبر: 8144 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دومین شماره «فصلنامه فرهنگ رضوی» منتشر شد

دومین شماره فصل‌نامه فرهنگ رضوی با مشارکت و نظارت علمی پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات، از سوی بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) منتشر شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از پژوهشگاه فرهنگ و هنر و ارتباطات؛ دومین شماره فصل‌نامه فرهنگ رضوی با مشارکت و نظارت علمی پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات، از سوی بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) منتشر شد. مجوز «فصل‌نامه فرهنگ رضوی» به مدیرمسئولی سیدجواد جعفری اوایل امسال از سوی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده بود.

این فصلنامه درکنار جشنواره‌های پژوهشی رضوی، گامی اساسی در راستای تعمیق و ترویج سیره وسبک زندگی رضوی و پراکندن عطر آموزه‌های رضوی در فضای فرهنگی رسانه‌ای است و بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) قصد دارد پس از انتشار سه شماره از فصلنامه فرهنگ رضوی، برای دریافت  مجوزعلمی پژوهشی آن از وزارت علوم اقدام کند تا به عنوان یک مجله علمی پژوهشی محلی برای تبادل نظراستادان، پژوهشگران و صاحب‌نظران حوزوی و دانشگاهی باشد.
 

جلال درخشه استاد دانشگاه امام صادق(ع) سردبیر فصلنامه فرهنگ رضوی است و یحیی طالبیان استاد دانشگاه علامه طباطبایی، محمود واعظی و ابوالفضل خوش‌منش استادیاران دانشگاه تهران، محمدصادق علمی سولا استادیار دانشگاه فردوسی مشهد، مجید توسلی استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران، سیدمحمدرضا احمدی طباطبایی و محمدهادی همایون دانشیاران دانشگاه امام صادق(ع) و سیدمیثم بهشتی‌نژاد، علی سروری مجد و سیده‌راضیه یاسینی استادیاران پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات، اعضای هیئت تحریریه این فصلنامه را تشکیل می‌دهند.
نشانی اینترنتی www.shamstoos.ir و شماره تلفن‌ ۰۵۱۱۲۲۸۳۰۴۴ برای کسب اطلاعات بیشتر معرفی شده است.
علاقه‌مندان برای دریافت فایل پی‌دی‌اف دومین شماره فصلنامه فرهنگ رضوی از اینجا اقدام کنند.

نظر شما