شناسهٔ خبر: 8201 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دومین همایش «دشمن‌شناسی دین‌زاو» برگزار می‌شود

دومین همایش تخصصی دشمن‌شناسی با عنوان «دین زاو» با حضور افرادی همچون حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبد‌الحسین خسروپناه، مجید شاه‌حسینی و دیگر صاحب‌نظران این حوزه در فرهنگ‌سرای خاوران برگزار می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایکنا؛ محمدمیثم میثمی، معاون آفرینش و اجرای فرهنگ‌سرای خاوران، از برگزاری دومین همایش «دشمن شناسی دین‌زاو» خبر داد و گفت: دومین همایش تخصصی دشمن‌شناسی با عنوان «دین زاو» با حضور افرادی همچون حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبد‌الحسین خسروپناه، مجید شاه‌حسینی و دیگر صاحب‌نظران این حوزه در فرهنگ‌سرای خاوران برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش تخصصی، به منظور مقابله با تهدیدات اعتقادی دشمنان با بررسی موضوعاتی چون «رصد و بررسی فعالیت رسانه‌های بیگانه»، «قدرت و اولیگارشی زرسالاران یهود» و «نحله‌های انحرافی فعال در ایران» در دو بخش نمایشگاهی و نشست‌های تخصصی برگزار می‌شود.

میثمی خاطرنشان کرد: تاکنون هجده دانشگاه، هرکدام پنج خانم و پنج آقای فعال در این حوزه را به ما معرفی کرده‌اند و بیش از ۸۰۰ نفر نیز برای حضور در این همایش، ثبت‌نام کرده‌اند. بیشترین تأکید ما بر موضوع رسانه‌ها است و در این زمینه آموزش کاربردی برای مخاطبین برای افزایش توانایی آن‌ها برگزار خواهد شد تا این افراد به عنوان نمایندگان ما در استان‌ها عمل کنند و دیگر استان‌ها از این آموزش‌ها بی‌بهره نمانند.

مطابق اعلام معاون آفرینش و اجرای فرهنگ‌سرای خاوران، امسال نیز همانند سال گذشته از دانشجویان نخبه سراسر کشور جهت حضور در این همایش، گزینش به عمل خواهد آمد تا امکان استفاده تخصصی از مطالب مطرح شده توسط اساتید به بهترین شکل ممکن فراهم شود. همچنین در پایان این همایش به کلیه مخاطبینی که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون نهایی این دوره گردند، مدرک پایان‌دوره تخصصی دشمن‌شناسی اعطا خواهد شد.

میثمی در خصوص اساتید حاضر در این همایش گفت: تاکنون حضور سخنرانانی مانند حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، مجید شاه‌حسینی، بیات، سیدافقهی، بخشی‌زاده، محمدتقی زاهدی، احمد قدیری ابیانه و اسماعیل حاجی‌حیدری، سازنده مستند «فرقه‌های سری»، قطعی شده است.

وی خاطرنشان کرد: این همایش با حضور کارشناسان صاحب‌نام در این حوزه، طی روزهای ۲۰ تا ۲۲ آذرماه سال جاری در فرهنگ‌سرای خاوران برگزار خواهد شد. همچنین در حاشیه این همایش، کتابخانه تخصصی، کارگاهای پرسش و پاسخ، نمایشگاه پوسترها و تابلو و مقالات مرتبط با حوزه دشمن‌شناسی، جهت استفاده عموم برپا خواهد بود.

وی در پایان گفت: اولین دوره این همایش، خردادماه سال گذشته با موضوعات شیطان‌گرایی، مسیحیت صهیونیستی، عرفان حلقه، بهائیت، عرفان‌های نوظهور، نقد کتاب و فیلم راز ، نمادشناسی و ریشه دشمنی با تشیع در تاریخ، با حضور ۶۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور به مدت سه روز در فرهنگسرای خاوران برگزار شد.

نظر شما