شناسهٔ خبر: 8225 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نقد «بچه‌های کارون» در فرهنگسرای انقلاب

نشست نقد و بررسی رمان «بچه‌های كارون» نوشته احمد دهقان با حضور مازیار میری، كارگردان فیلم «حوض نقاشی» و دو منتقد دیگر برگزار می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، چهارمین نشست «باشگاه كتاب» به نقد و بررسی آخرین اثر احمد دهقان با عنوان «بچه‌های کارون» می‌پردازد.
در این برنامه که با حضور صادق كرمیار، مدیر كارگاه قصه و رمان حوزه هنری، علیرضا بهرامی، منتقد و مازیار میری، كارگردان سینما در فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد، احمد دهقان، نویسنده کتاب نیز حضور خواهد داشت.
«بچه‌های كارون» روایتی متفاوت از اشغال و آزادسازی خرمشهر از نگاه چند نوجوان است كه در كنار رود كارون در سنگر نیروهای ایرانی به سر می‌برند و تجربه ویژه‌ای از جنگ تحمیلی به دست می‌آورند.
این رمان، به گفته نویسنده‌اش داستانی است كه روزهای ملی كشور را برای نوجوانان روایت می‌‏كند. در «بچه‌های کارون» به خوبی نشان داده می‌شود كه نوجوان‌های آن روزگار در جبهه‌ها كارهایی را انجام دادند كه بزرگ‌تر از حد، اندازه و سن آن‌ها بود.
«بچه‌های کارون» را انتشارات سوره مهر چاپ کرده و فرهنگسرای انقلاب اسلامی، امكان خریداری آن را با تخفیف ۵۰ درصد در روز برگزاری نشست نقد و بررسی فراهم كرده ‌است. همچنین امکان امانت گرفتن «بچه‌های کارون» از این کتابخانه برای اعضای آن وجود دارد.
نشست نقد و بررسی رمان «بچه‌های كارون» از ساعت ۱۶، سه‌شنبه، ۱۹ آذر ۹۲ در سالن سپیده فرهنگ سرای انقلاب اسلامی برپا خواهد شد.
«فرهنگسرای انقلاب» در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل كمیل، ابتدای كمیل شرقی واقع است.

نظر شما