شناسهٔ خبر: 8443 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«علم و پژوهش از منظر امام خمینی(س)» بررسی می‌شود

حجت‌الاسلام حسن پویا در نشستی که به مناسبت گرامیداشت روز پژوهش در پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، به بیان سخنانی در خصوص «علم و پژوهش از منظر امام خمینی(س)» می‌پردازد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایکنا؛ نشستی به مناسبت گرامیداشت روز پژوهش، در روز پژوهش، دوشنبه ۲۵ آذرماه، ساعت ۱۴ تا ۱۶:۳۰ در پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی، با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسن پویا، معاون پژوهشی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)- نمایندگی استان قم، مهدی انصاری، مدیریت اطلاع‌رسانی پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی و محمدرضا طالبان، استادیار جامعه شناسی سیاسی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام حسن پویا، به ایراد سخنرانی در موضوع «علم و پژوهش از منظر امام خمینی(س)» می پردازد و مهدی انصاری، مدیریت اطلاع‌رسانی پژوهشکده امام خمینی(س)، «کتاب‌شناسی توصیفی امام خمینی(س)» را بیان می‌کند و محمدرضا طالبان، درباره « معمای پیش‌بینی انقلاب‌ها با رویکردی بر انقلاب اسلامی» سخرانی می‌کند.

لازم به ذکر است، نشست گرامیداشت روز پژوهش در پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی، روز دوشنبه ۲۵ آذرماه، از ساعت ۱۴ در سالن همایش‌های پژوهشکده امام خمینی (س) و انقلاب اسلامی به نشانی میدان فردوسی شمالی، خیابان تقوی (کوشک سابق)، پلاک ۵۳، برگزار می‌شود.

نظر شما