شناسهٔ خبر: 8512 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

شماره جدید فصل‌نامه «پژوهش‌های اجتماعی اسلام» منتشر شد

نود و هفتمین شماره فصل‌نامه «پژوهش‌های اجتماعی اسلام» به صاحب‌امتیازی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، مدیرمسئولی سیدمصباح عاملی و سردبیری رضا حق‌پناه منتشر شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایکنا؛ نود و هفتمین شماره فصل‌نامه «پژوهش‌های اجتماعی اسلام» ویژه سبک زندگی اسلامی با مقالاتی همچون «خانواده الگو در اسلام» از علی‌اکبر نوایی، «سبک زندگی اقتصادی در جامعه قرآنی و جامعه غربی» از جواد ایروانی و علی جلائیان اکبرنیا و «دین، وجدان کاری و رابطه آن با سبک زندگی» از محمود اصغری منتشر شد.

«روش‌های تأمین بهداشت روان فردی» از سیدابوذر حسینی و سیدمحمدباقر حجتی، «واکاوی بازدارنده‌های خلاقیت در سبک زندگی» از سهراب مروتی و فرشته دارابی، «قانون‌گریزی؛ نقض متقابل حقوق شهروندی» از فرهاد پروین، «نقدی بر هندسه شهری از دید اخلاق و حقوق اسلامی» از هادی پژوهنده و علی پژوهنده دیگر مقالات جدیدترین شماره فصلنامه «پژوهش‌های اجتماعی اسلام» است.

یادآور می‌شود، «پژوهش‌های اجتماعی اسلام» فصلنامه‌ای علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و دارای رتبه علمی ـ ترویجی است که به صاحب‌امتیازی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، مدیرمسئولی سید‌مصباح عاملی و سردبیری رضا حق‌پناه منتشر می‌شود.

نظر شما