شناسهٔ خبر: 8547 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فرهنگسراهای بهاران، امید و ابن سینا؛ مجریان پرده عشاق در هفته جاری

فرهنگسراهای بهاران، امید و ابن‌سینا در هفته جاری اقدام به برپایی ویژه برنامه پرده عشاق با محوریت تجلیل از مفاخر حسینی می‌کنند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایکنا؛ در راستای اجرای سلسله ویژه برنامه‌های پرده عشاق هفدهمین و هجدهمین برنامه طی 24 آذرماه، ساعت 18 به منظور تجلیل از مرحوم حجت‌الاسلام غضنفر پناهیان، پیرغلام اهل بیت(ع) و حبیب الله چایچیان، از سوی فرهنگسراهای بهاران و امید برگزار می‌شود.

مراسم تجلیل از مرحوم حجت‌الاسلام غضنفر پناهیان در فرهنگسرای بهاران با حضور حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان از واعظان و حجت‌الاسلام احمد پناهیان از مداحان اهل بیت(ع) برگزار می‌شود. شعرخوانی میلاد عرفان‌پور و اجرای مراسم تعزیه و دمام زنی از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

مراسم تجلیل از حبیب‌الله چایچیان نیز در مجتمع فرهنگی هنری کوثر برگزار می‌شود. چایچیان از شاعران مذهبی و شاعر شعرهایی چون «آمدمای شاه پناهم بده» و «امشب شهادت نامه عشاق امضا می‌شود» است.

نوزدهمین ویژه برنامه پرده عشاق نیز با تجلیل از حسام‌الدین سراج، خالق آلبوم عاشورایی «وداع» طی 25 آذر‌ماه جاری، ساعت 18 در فرهنگسرای ابنسینا برگزار می‌شود.

نظر شما