شناسهٔ خبر: 8562 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری سلسله نشست‌های علمی هفته پژوهش در مجتمع فرهنگی 13 آبان

نشست‌های علمی هفته پژوهش در مجتمع فرهنگی 13 آبان (لانه جاسوسی) با رویکرد تقویت روحیه علمی و پژوهش‌گری، با سخنرانی ایرج نیک‌سرشت و امیر سپنجی برگزار می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایکنا؛ نشست‌های علمی هفته پژوهش در موسسه بین‌المللی مطالعاتی نهج‌البلاغه ‌با همکاری سازمان قرآن و عترت بسیج تهران و مرکز قرآن و عترت بسیج دانشجویی، با سخنرانی ایرج نیک‌سرشت و امیر سپنجی، در روز‌های ۲۴ و ۲۶ آذرماه از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۷ در سالن جلسات مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، این سلسله نشست‌ها با رویکرد تقویت روحیه علمی و پژوهش‌گری، با سخنرانی ایرج نیک‌سرشت، با عنوان «عوامل رشد و پویایی علم در دوره شکوفایی اسلامی» در روز یکشنبه ۲۴ آذرماه و امیر سپنجی با عنوان «آسیب‌شناسی پژوهش در حوزه علوم انسانی و اجتماعی» در روز سه‌شنبه، ۲۶ آذرماه برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، در حاشیه این سلسله نشست‌ها دو گزارش پژوهشی ارائه خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند در روز‌های یک‌شنبه ۲۴ و سه‌شنبه ۲۶ آذرماه ۱۳۹۲، از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۷، به مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان (لانه جاسوسی سابق)، ساختمان شهید شهبازی، سالن جلسات مراجعه نمایند.

نظر شما