شناسهٔ خبر: 8563 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آئین رونمایی از کتاب «حق‌المبین» برگزار می‌شود

کتاب «حق‌المبین: در اثبات مهدویت و ابطال فرقه ضاله بهائیت» تالیف شیخ احمد شاهرودی با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پژوهشکده باقر‌العلوم(ع) رونمایی می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایکنا؛ مراسم رونمایی از کتاب «حق‌المبین: در اثبات مهدویت و ابطال فرقه ضاله بهائیت» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، مدیران ارشد سازمان تبلیغات اسلامی، موسسه انتشارات امیرکبیر، پژوهشکده باقرالعلوم و جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه، روز دوشنبه ۲۵ آذرماه ساعت ۱۴:۳۰ در سالن اجتماعات پژوهشکده باقرالعلوم(ع) برگزار می‌شود.

این کتاب توسط انتشارات امیرکبیر به تالیف شیخ احمد شاهرودی از علمای مشروطیت با مقدمه، تحقیق و تصحیح حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسن قدردان قراملکی، عضو گروه احیای آثار پژوهشکده باقرالعلوم(ع) منتشر شده‌است.

کتاب «حق‌المبین: در اثبات مهدویت و ابطال فرقه ضاله بهائیت» با موضوع مهدویت، کتاب‌شناسی، بابی‌گری؛ دفاعیه‌ها و ردیه‌ها و بهائی‌گری، دفاعیه‌ها و ردیه‌ها منتشر شده است.

مرحوم حاج شیخ احمد شاهرودی از علمای به نام مشروطیت است که کتاب‌های فراوانی را در دوران خود برای مبارزه با هجمه‌هایی که علیه اسلام و تشیع می‌شده، نوشته است.

کتاب «حق المبین» در رد بهائیت، کتابی جامع و استدلالی است که در سال ۱۳۳۴ قمری توسط این عالم مبارز نوشته شده‌است. وی همچنین کتاب دیگری با نام «راهنمای دین» در رد فرق ضاله دارد که در سال ۱۳۴۳ هـ.ش به چاپ رسیده‌است.

نظر شما