شناسهٔ خبر: 8653 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

استعفای شبستری پذیرفته شد

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی طی حکمی دکتر مصطفی مهرابی بهار را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد منصوب کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ سیدحسن هاشمی در این حکم خطاب به مهرابي بهار آمده است: انتظار دارم با استفاده از توان تخصصی و کارشناسی اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه و استفاده از ظرفیت منابع بالقوه سایر بخشهای حوزه ماموریت خود اقداماتی از جمله تامین، حفظ و ارتقاء سطح سلامت مردم بویژه محرومین و نیازمندان، ارتقاء برنامه های جاری حوزه های بهداشتی درمانی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی، صیانت از منابع انسانی، فیزیکی و مالی، عملیاتی کردن برنامه پنجم توسعه و برنامه سلامت دولت يازدهم، توسعه عدالت در سلامت در حوزه ماموریت خود، توجه به امر اعتدال، توانمندي وشایسته سالاری در انتصابات و تکریم اعضای هیات علمی و کارکنان حوزه‌ سلامت انجام دهید. 

دکتر مصطفی مهرابی بهار  دانشیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رشته تخصصی جراحی عمومی است. وی سوابقی از جمله ریاست بخش جراحی بیمارستان امام رضا(ع)، رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد و عضو شورای هماهنگی استان خراسان و دارای فعالیت های پژوهشی از جمله چاپ ۲۲ عنوان مقاله انگلیسی در مجلات معتبر بین المللی و ۲۸ عنوان مقاله فارسی است. 

پیش از این دکتر محمود شبستری ریاست دانشگاه علوم پزشکی مشهد را برعهده داشت که در دو روز گذشته استعفای خود را به وزیر بهداشت اعلام کرده بود. 

نظر شما