شناسهٔ خبر: 8741 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

معاون سابق فرهنگی «معاون پارلمانی سازمان تبلیغات» شد

علی اسماعیلی معاون سابق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که به تازگی به عنوان «معاون پارلمانی سازمان تبلیغات اسلامی» منصوب شده، به دیدار سیدعباس صالحی معاون یازدهم فرهنگی وزارت ارشاد رفت.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ علی اسماعیلی معاون سابق فرهنگی وزارت ارشاد که به تازگی به عنوان «معاون پارلمانی سازمان تبلیغات اسلامی» منصوب شده، طی هفته جاری با سیدعباس صالحی معاون فرهنگی وزیر ارشاد دیدار کرد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار اسماعیلی و صالحی راه‌های همکاری‌های مشترک فرهنگی را بررسی کردند، در ضمن این دیدار اسماعیلی گزارشی از بخش پارلمانی سازمان تبلیغات اسلامی ارائه کرد تا از ظرفیت‌های وزارت ارشاد در حوزه تبلیغی بهره بیشتری برده شود.

در راستای این مذاکرات پیرامون فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه‌های مختلف مواردی مطرح شد، سینما، حوزه مکتوب و فعالیت‌های حوزه هنری از جمله موارد مورد بحث بود، در ادامه معاون پارلمانی سازمان تبلیغات اسلامی پیشنهاد داد همکاری لازم در زمینه‌های مشترک فرهنگی صورت گیرد.

در این راستا قرار است در آینده تفاهم‌نامه‌ای میان رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منعقد شود تا از ظرفیت‌های اعتباری و موجودی که در وزارت ارشاد وجود دارد استفاده شود، چرا که اغلب امور در حوزه سینما، بیمه مداحان، درجه‌های هنری موضوع مشترک هر دو سازمان است.

صدور مجوز موسسات، حمایت از موسساتی که سازمان تبلیغات به آنها مجوز می‌دهد، استفاده از اعتبارات ردیف نشر، استفاده از صندوق توسعه ملی و مواردی اینگونه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

نظر شما