شناسهٔ خبر: 8763 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی با حضور وزیر ارشاد افتتاح می‌شود

رئیس اتحادیه صحافان، از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در افتتاحیه نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی امسال خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ جلیل غفاری، رئیس اتحادیه صحافان، گفت: نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی ۲۸ آذرماه تا ۱ دی ماه سال جاری برگزار می‌شود.  
افتتاحیه آن نیز در روز ۲۸ آذر ساعت ۱۱ صبح خواهد بود.  
وی افزود: زمان بازدید نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی ۹ تا ۱۶ است این نمایشگاه با فضای ۱۵ هزار و ۳۱۰ متر ۱۲ سالن نمایشگاه بین‌المللی را به خود اختصاص داد.  
غفاری ادامه داد: ۵۴۰ شرکت در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی امسال حضور دارند که از این میان ۹ شرکت خارجی در بخش‌های مختلف ماشین آلات صنعت چاپ، محصولات بسته‌بندی، خدمات چاپ و بسته‌بندی سیستم‌های چاپ و بسته‌بندی، سررسید، کارتون و ورق حضور دارند.  
رئیس اتحادیه صحافان با اشاره به استقبال از نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی امسال عنوان کرد: استقبال از نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی نسبت به سال قبل بسیار زیاد است سالن‌های A ۳۸ و ۳۷ را نیز به دلیل استقبال زیاد از نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی به سالن‌های دیگر اضافه کردیم. 
وی تصریح کرد: بسیاری از متقاضیان شرکت در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی امسال به دلیل نبود سالن کافی موفق به حضور در نمایشگاه نشدند.  
غفاری با اشاره به مراسم افتتاحیه نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی اظهار داشت: نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگان مجلس افتتاح می‌شود. ​

نظر شما