شناسهٔ خبر: 8827 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

وزیر فرهنگ مهمان ویژه مسابقات قرآن کریم استان خراسان رضوی

اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم استان خراسان رضوی ۲۸ آذر۹۲ با حضور علی جنتی در محل سالن ورزشی توانیر نیشابور برگزار خواهد شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از خبرگزاری شبستان؛ رضوی،حجت الاسلام دکتر حسین سبحانی نیا، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر اظهار کرد : علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مهمان ویژه اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم استان خراسان رضوی در شهرستان خواهد بود.

نماینده مردم نیشابور وفیروزه در مجلس شورای اسلامی افزود: اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم استان خراسان رضوی روز پنجشنبه ۲۸ آذر ۹۲ با حضور پرشور مردم ولایت مدار وعاشقان قرآن وعترت در محل سالن ورزشی توانیر نیشابور برگزار خواهد شد. سبحانی نیا عنوان داشت : شهرستان نیشابور از دیرباز به عنوان مهد قرآنی، مذهبی، فرهنگی و پیش قدم در دفاع ازحریم عترت وولایت در کشور مطرح بوده است.

وی ایجاد فضای معنوی، جاذبه‌های قرآنی برای جوانان و آگاه کردن مردم به اهمیت تعالیم و انجام اوامر قرآن را از دیگر اثرات این گونه برنامه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم فضای جامعه را فضایی قرآنی کنیم می‌توانیم جوانان را در دورانی که به عنوان تهاجم فرهنگی شناخته می‌شود و این تهاجم به همه ابعاد زندگی ما رسوخ پیدا کرده است مصون بداریم.

وی با تشکر از تمامی مسئولین استان و شهرستان که این فرصت را برای شهرستان نیشابور مهیا کردند تصریح کرد: برگزاری مسابقات قرآن کریم استان خراسان رضوی در نیشابور می‌تواند اثرات و برکات بسیار زیادی برای ارتقاء فرهنگی وقرآنی مردم داشته باشد.

نظر شما