شناسهٔ خبر: 8960 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست معاونت فرهنگی ارشاد البرز: 50 هزار نفر از نمایشگاه کتاب البرز بازدید کردند

حسین زودبین، سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد ‌اسلامی درباره استقبال از این نمایشگاه گفت: استقبال خوبی از نمایشگاه انجام شد و نزدیک به 50 هزار نفر از نمایشگاه بازدید کردند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایبنا؛ حسین زودبین، سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد ‌اسلامی استان البرز درباره برگزاری چهارمین دوره نمایشگاه کتاب در این استان گفت: امسال تمهیدات ویژه‌ای را برای نمایشگاه در نظر گرفته بودیم و خوشبختانه میزان فروش نسبت به سال گذشته افزایش خوبی داشت.

وی افزود: فروش بُن کتاب در نمایشگاه امسال 136 میلیون تومان بود که در مقایسه با سال گذشته افزایش خوبی داشت. در نمایشگاه سال گذشته فروش بُن کارت‌های ما 110 میلیون تومان بود.

زودبین درباره تعداد بازدیدکنندگان از نمایشگاه گفت: استقبال خوبی از نمایشگاه انجام شد و نزدیک به 50 هزار نفر از نمایشگاه بازدید کردند. 

وی ادامه داد: فعالیت‌های جنبی متنوعیدر نمایشگاه برگزار شد كه با توجه به تبلیغات و برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده، انتظار حضور بازدیدکننده بیشتری را داشتیم اما سرمای هوا مانع از حضور گسترده‌تر مردم در این نمایشگاه شد.

چهارمین نمایشگاه کتاب البرز با حضور 110 ناشر از روز شنبه (23 آذرماه) در پارک گل‌ها واقع در پارک شهید چمران کرج کار خود را آغاز می‌کند.

نظر شما