شناسهٔ خبر: 9104 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تمدید فراخوان مقاله کنگره بین‌المللی «فرهنگ و اندیشه دینی»

فراخوان مقاله کنگره بین‌المللی فرهنگ و اندیشه دینی به علت درخواست پژوهشگران تا فروردین 93 تمدید شد و زمان برگزاری کنگره نیز به خرداد ماه 1393 تغییر یافت.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایکنا؛ دبیرخانه کنگره بین‌المللی فرهنگ و اندیشه دینی که پیش از این مهلت دریافت مقالات را پایان آذرماه سال جاری اعلام کرده بود، فراخوان این همایش را تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۳ تمدید کرد.

محققان و پژوهشگران، استادان، طلاب و دانشجویان می‌توانند مقالات خود را در فرمت معرفی شده در سایت کنگره به نشانی theologyconferece.ir و پس از ثبت‌نام در این سایت به دبیرخانه ارسال کنند.

بنا بر اعلام دبیرخانه کنگره، مقاله‌های رسیده حداکثر تا ۱۰ روز پس از دریافت، داوری و اعلام نتیجه می‌شود و افراد بعد از نهایی‌سازی ثبت نام خود، حداکثر بعد از دو روز کاری گواهینامه خود را به صورت فارسی و انگلیسی دریافت می‌کنند.

اولین جلد مجموعه مقالات کنگره در ۲۲ بهمن سال جاری به صورت مقالات کامل داوری شده با ثبت در کتابخانه ملی و اخذ فیپا و شابک منتشر و در پایگاه‌های علمی از جمله پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC)، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (IRANDOC) نیز نمایه خواهد شد.

لازم به ذکر است که کنگره بین‌المللی «فرهنگ و اندیشه دینی» با هدف تولید آثار فاخر و دانش‌بنیان در علوم اسلامی، معرفی آخرین دستاوردهای علمی و تحقیقاتی علوم اسلامی و شناسایی و معرفی پژوهشگران برجسته علوم اسلامی، خردادماه سال آینده برگزار می‌شود.

فلسفه و حکمت، ادیان و مذاهب، کتب الهی علوم قرآنی و حدیث، آراء و نظریات رهبران و اندیشمندان دینی، عرفان و تصوف، تاریخ و تمدن ادیان و مذاهب، الهیات اخلاقی و اخلاق دینی، تعلیم و تربیت دینی، مدیریت و رهبری دینی، جامعه‌شناسی دینی، فرهنگ و سبک زندگی دینی، هنر و معماری دینی، تبلیغات، رسانه وارتباطات دینی، مبانی نظری اسلام، اصول فقه و کلام اسلامی، فقه در مذاهب اسلامی، اندیشه سیاسی در اسلام، حقوق اسلامی، حقوق زن در اسلام، روانشناسی اسلامی، ازدواج و خانواده، بیمه و بانکداری اسلامی، اقتصاد، تجارت و سیستم‌های مالی ـ بانکداری اسلامی، روابط بین‌الملل اسلامی، منبع‌شناسی دینی و شیوه‌های تدریس در علوم دینی و محور آزاد در دین‌پژوهی و اسلام‌شناسی محورهای کنگره اعلام شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی این کنگره مراجعه یا با شماره ۰۷۷۱۲۵۲۰۰۲۸ تماس حاصل کنند.

نظر شما