شناسهٔ خبر: 9109 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ایوبی بر تاثیر هنر هفتم در ارتقاء فرهنگ ایثار تاکید کرد

حجت الله ایوبی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی با سردار محمد رضا نقدی ، رئیس سازمان بسیج مستضعفین دیدار کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از شبستان؛ در ابتدای این نشست، ایوبی ضمن تشریح وضعیت امروز سینمای ایران، بر تأثیر گذاری هنر هفتم در ارتقاء فرهنگ ایثار، معنویت گرایی و نیز نقش سینما در دیپلماسی عمومی به ویژه در دوران کنونی تأکید کرد. وی بسیج را یک سرمایه ملی و الگویی جهانی برشمرد که بی تردید سینمای کشور باید از این ظرفیت فوق العاده نهایت بهره را ببرد.

در این دیدار ، سردار نقدی نیز ضمن تقدیر از حضور رئیس سازمان سینمایی در سازمان بسیج مستضعفین این اقدام را بی سابقه دانست و تأکید کرد که برنامه های فرهنگی و هنری در اولویت فعالیتهای بسیج است و در بین هنر ها، سینما از جایگاه ویژهای برخوردار بوده و هست. وی از آمادگی سازمان بسیج مستضعفین برای هر گونه همکاری با سازمان سینمایی خبر داد.

همچنین در این نشست مقرر شد کمیته کاری مشترکی برای فروش احتمالی فیلمهایی با مضامین معنوی ،انقلابی و دفاع مقدس به سازمان بسیج و نیز بررسی استفاده بهتر و بیشتر از سالنهای سینمای در اختیار این سازمان تشکیل شود. 

نظر شما