شناسهٔ خبر: 9152 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آغاز پخش عصر پاييزی از نيمه دی

پخش مجموعه تلويزيونی «عصر پاييزی» هم زمان با آغاز ماه ربيع‌الاول، شنبه 14 دی‎ماه، آغاز می‎شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما؛ جمال شيرمحمدی، تهيه كننده اين مجموعه گفت: آنتن شبكه يك، شنبه تا چهار شنبه، به مدت هفت هفته، ساعت ۱۰ شب، به مجموعه سي و پنج قسمتي عصر پاييزي اختصاص يافته است. به گفته وي كار در حال طي آخرين مراحل پس از توليد،از جمله ساخت موسيقي است كه انجام دادن آن را بهنود يخچالي به عهده دارد .   
در عصر پاييزي به كارگرداني اصغر نعيمي بازيگراني چون نسرين مقانلو، علي عمراني، كورش تهامي، مهتاج نجومي، بهنوش بختياري، سپيده خداوردي و عليرضا خمسه، ايفاي نقش مي‌كنند .   
علي عمراني در نقش مردي به نام عطا، سي سال بعد از مرگ همسرش، در شصت سالگي، مجددا ازدواج مي‌كند و همسر جديدش مهشيد را كه نسرين مقانلو ايفاگر نقش اوست، در منزل مادر زن سابقش اسكان مي‌دهد.  
در پي اين اتفاق، كوروش تهامی، قهرمان داستان، در نقش پسر عطا تمام ذهنيت و زندگي‌اش به هم مي‌ريزد و در اين وانفسا كارش را نيز بر اثر يك سو تفاهم عجيب از دست مي‌دهد.اختلافات مهشيد با مامان پري،مادر همسر مرحوم عطا، ماجراهاي رفيع در محل كار،اسكان تدريجي خانواده مهشيد در عمارت قديمي مامان پري و بازگشت برادر او،جمشيد،كه عليرضا خمسه نقشش را بازي مي‌كند،اين جمع ناهمگون را درگير وقايعي مي‌كند كه پيش برنده داستان‌هاي غريب اين عمارت است . 
سرپرست گروه نويسندگان مجموعه، علي ميرميراني است و ساير عوامل آن عبارتند از:منصور وثوقي:سرپرست گروه كارگرداني و برنامه ريز، آزاده محسني و سمانه نامدار:نويسنده، احمد حسيني:دستيار اول كارگردان، بيتا ارسطويي:منشي صحنه،سيروس عبدلي:مدير تصوير‌برداري،هادي معنوي:مدير تصويربرداري، ناصر نصيري:مدير توليد و ايمان اميدواري:طراح گريم و مريم رحماني:طراح لباس.

نظر شما