شناسهٔ خبر: 9446 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری آزمون جامع دانشگاه علامه در بهمن

معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: براساس آیین نامه دکتری دانشجویی که دوبار نتواند آزمون جامع را طی کند اخراج می شود و دریافت شهریه بابت شرکت در بار سوم آزمون صحت ندارد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ نادر نعمت‌اللهی درباره برگزاری آزمون جامع برای دانشجویان دکتری گفت: براساس قانون آموزش عالی و طبق آیین نامه دکتری، آن دسته از دانشجویان دکتری که دوبار در آزمون جامع شرکت کنند و  در هر دو بار نتوانند با موفقیت آن را بگذارند اخراج می شوند و دیگر آزمونی برای آنها برگزار نمی شود .

وی با رد دریافت شهریه از دانشجویان دکتری بابت برگزاری بار سوم آزمون جامع گفت: این موضوع که عنوان شده است برخی از گروه های آموزشی بابت برگزاری بار سوم آزمون جامع از دانشجویان شهریه گرفته اند صحت ندارد و دانشجو بعد از اینکه نتواند دوبار آزمون جامع را طی کند طبق آیین نامه اخراج می شود .

معاون آموزشی دانشگاه علامه تصریح کرد: آزمون جامع دانشجویانی که مجاز به شرکت در دومین آزمون جامع خود هستند در تاریخ ۲ و ۵ بهمن ماه سال جاری رأس ساعت ۹ صبح در محل دانشکده‌های ذیربط برگزار می شود.

نعمت اللهی افزود: آزمون جامع دانشجویانی که در نوبت اول مجاز به شرکت در این آزمون شده اند نیز  ۲۱ و ۲۴ خرداد ماه سال ۹۳ برگزار می شود.

نظر شما