شناسهٔ خبر: 9596 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

انتشار 20 جزوه برای آگاهی دانشجویان از شبهات وهابیت علیه تشیع

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اعلام کرد: دانشگاهیان پس از سفر عمره مفرده 20 جزوه حاوی اطلاعات مربوط به شبهاتی که وهابیت علیه تشیع ترویج می‌کنند، را دریافت خواهند کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایکنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد فقیهی، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به اینکه طی شش سال اخیر نظرسنجی‌های متعددی از دانشگاهیان اعزامی به عمره مفرده در خصوص میزان تأثیرگذاری تبلیغات وهابیت بر آنها صورت گرفته است، گفت: نتایج نشان می‌دهد این تبلیغات تأثیری نداشته است.

وی با تصریح بر اینکه ما همچنان تلاش می‌کنیم دانشجویان را آگاه و مطلع نگه‌ داریم، از انتشار ۲۰ جزوه در خصوص شبهات وهابیت به ویژه شبهاتی مانند دروغ بودن شفاعت که در قبرستان بقیع به طور گسترده مطرح می‌شود، خبر داد و گفت: این ۲۰ جزوه پس از سفر عمره برای دانشجویان ارسال می‌شود.

حجت‌الاسلام فقیهی با اشاره به اینکه دانشجویان در خصوص وهابیت پرسشگر هستند و به پرسش‌های آنها پاسخ داده می‌شود، اظهار کرد: عقاید وهابیت بیشتر عقایدی سیاسی هستند تا اینکه عقیده دینی و مذهبی باشند.

وی همچنین از انتشار دو جلد کتاب با عنوان «نقد از درون» خبر داد و گفت: این دو کتاب نقد وهابیت توسط علمای اهل سنت است که منتشر شده در اختیار دانشگاهیان قرار داده می‌شود.

نظر شما